انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش 3D Studio Max 2009 شرکت Gnomon

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مجموعه عظیم آموزشی 3D Studio Max 2009 شرکت Gnomon - بیش از 70 ساعت آموزش جامع و حرفه ای همراه با برترین پلاگین ها !

انیمیشن و سه بعدی سازی را از متخصصین این امر در عظیم ترین بسته آموزشی 3DS Studio Max فرا گیرید!
اگر شما هم از علاقمندان به گرافیک سه بعدی و پویا نمایی رایانه ای که عنوان نسل نوین دانش رایانه ای را از آن خود کرده است می باشید، مطمئنا دسترسی به بسته ی آموزشی حرفه ای و ارزشمندی که تمامی مباحث عمده حرفه ای این علم را تحت پوشش قرار می دهد،برایتان بسیار ضروری و مفید است !
پس از فروش فوق العاده و استقبال بسیاری از طرفداران انیمیشن و سه بعدی سازی و نرم افزار برتر تری دی مکس از بسته آموزشی 3DS Max شرکت CG Academy که سال گذشته از طریق فروشگاه آنلاین newcenter عرضه شد، اکنون یکی از برترین بسته های آموزشی نرم افزار 3DS Studio Max که منحصر به کمپانی بزرگ Gnomon Workshop و متخصصان حرفه ای آن شرکت است را  به طور کامل برای علاقمندان آماده کرده ایم !
گروه بزرگ Gnomon Workshop پکیج ها و دروس آموزشی جامع، عظیم و بی نظیری را طی چند سال گذشته برای علاقمندان نرم افزار 3DS Max و تمامی نیازمندان به این دانش سه بعدی سازی فراهم کرده اند که تمامی مباحث عمده کار با این نرم افزار همچون Introduction یا مقدمات ، انواع Modelling یا مدل سازی طرح،انواع Texturing یا ساخت بافت طرح،  نورپردازی یا Lighting ، ساخت نقش ها و تصاویر طبیعی و حقیقی دیجیتالی یا Matte Painting و خلق شخصیتهای فوق طبیعی یا Creature Production را به طور کامل در بر می گیرد !

دروس عرضه شده Gnomon Workshop تا به امروز 14 مبحث می باشند که جدیدترین مبحث آن  یعنی Introduction to 3ds Max:Tools and Workflow که کمتر از یک ماه از عرضه و فروش آن می گذرد را نیز در این مجموعه گنجاندیم .
فروشگاه آنلاین P30World برای اولین بار در ایران بسته جامع آموزشی 3DS Studio Max 2009 کمپانی Gnomon Workshop را در قالب پکیجی کامل و بی مانند متشکل از تمامی 14 مبحث ارزشمند آموزشی سه بعدی سازی Gnomon Workshop که در بازار های جهانی ارزش هر کدام از پک های مباحث آموزشی بالغ بر 80 دلار امریکا و بیش از 1100 دلار تنها مباحث آموزشی این مجموعه است ! همراه با نسخه کامل نرم افزارهای Autodesk 3DS Studio Max 2008 , 9 , 8 و حتی Autodesk 3DS Max 2009 ، به علاوه کلکسیونی بی نظیر و کمیاب از تمامی پلاگین های قدرتمند و گرانقیمت این نرم افزار مطرح را در قالب 17 دی وی دی کامل ودر دو پکیج شکیل و نایاب آماده تهیه هموطنان ایرانی کرده است .
 

محتویات این بسته آموزشی جامع به این شرح است :
تمامی 14 دی وی دی و مبحث اصلی دی وی دی های اورجینال  Gnomon Workshop که مشتمل بر55 ساعت آموزش جامع، کامل و حرفه ای 3DS Studio Max به صورت کاملا مالتی مدیا می باشد .
دو دی وی دی آموزشی مقدماتی و مدل سازی شرکت Lynda   ! بیش از 23 ساعت آموزش مالتی مدیا  !
کلکسیون بی نظیر و بسیار ارزشمند از تمامی پلاگین های مطرح مورد نیاز 3DS Studio Max نسخه های 6 تا 2009 - بیش از دویست پلاگین کمیاب و گرانقیمت !
نسخه کامل و کاملا اکتیو شده نرم افزار Autodesk 3DS Studio Max 8 ، 9 و حتی 2008 و 2009 که همگی برگرفته شده از دی وی دی های اورجینال این محصولات هستند و هیچ کاستی چه از لحاظ Tutorial و چه از لحاظ Sample ها ندارد،  در دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی !
و ....
 
  17 DVD با قیمت استثنایی و باورنکردنی 20.000 تومان
( همراه با پکیج زیبای اختصاصی و شکیل )


محتویات
آگهی دهنده
موسسه تجارت الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 119598
بازدید : 3537
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
موسسه تجارت الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com