انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پرینتر کانن واپسون کارتریج مخزن دارcis - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت پردیس نگار با داشتن ده سال تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش پرینترهای جوهر افشان با مارکهای اپسون و کانن آماده ارایه خدمات در زمینه فروش و نصب پرینترهای جوهر افشان به شما عزیزان در سراسر ایران می باشد . از خدمات اصلی این شرکت نصب و راه اندازی سیستم کانتینیوس (ciss) یا همان سیستم پیوسته تغذیه جوهر جهت کارتریج پرینترهای اپسون و کانن و با مزیت 80 درصد صرفه جو یی در هزینه مصرف جوهر نسبت به کارتریجهای فابریک با حجم کم وقیمت بالا می باشد . شرکت پردیس نگار آمادگی این را دارد که جهت شرکتهایی که تعداد بالایی چاپ کاغذ در روز دارند ولی از پرینترهای لیزری خروجی کیفیت تصویر بالایی نمی گیرند و همچنین هزینه چاپ بالایی نسبت به این سیستم دارد را ارایه نماید . همچنین سازمانها و ارگانهای دولتی و مخصوصا دفاتر و موسسات فنی ( فتوکپی و تکثیر کاغذ) و به خصوص عکاسی ها می توانند این سیستم را بر روی پرینترهای جوهر افشان خود نصب نموده و 80 درصد صرفه جویی را در هزینه مصرف جوهر داشته باشند .

در ابتدا جهت آشنایی شما عزیزان با سیستمکانتینیوس توضیحات مختصری را بیان می نماییم .

سیستم کانتینیوس یا کارتریجهای مخزن دار (ciss) :
در این روش جوهر از مخزن نگهداری آن که در کنار پرینتر می باشد توسط شلنگهای پلاستیکی باریک 5 ردیفه جهت پرینترهای کانن و 6 ردیفه جهت پرینتر های اپسون به قسمت فوقانی کارتریج متصل می باشد و جوهر به صورت پیوسته بین کارتریج و مخزن در حال حرکت می باشد . در این روش هزینه چاپ بر روی سطح کاغذ و سی دی و دی وی دی تا 80 درصد کاهش می یابد و دیگر نیازی به خرید کارتریج با قیمت بالا نیست و پس از اتمام جوهر های مخزن رنگ میتوان با 5 یا 6 سرنگ که هر کدام مخصوص یک رنگ میباشد به راحتی آن را مجددا شارژ کرد لازم به ذکر می باشد که این سیستم بر خلاف نظر شرکتهای فروشنده کارتریج هیچ گونه ضرری به هد پرینتر نمی رساند و از لحاظ کیفیت فرقی با جوهر کارتریج فابریک ندارد .

در چاپگرهای جوهر افشان از دو نوع فناوری برای چاپ استفاده می گردد:

1-فناوری حرارتی (Thermal) و حبابی (Bubble – Jet) مخصوص پرینترهای کانن

دراین فناوری در زیر مخزن جوهر گرم کننده کوچکی قرار دارد که موجب انبساط جوهر در مخزن مربوطه شده و یک قطره جوهر از افشانک بر روی کاغذ پرتاب می شود و بلافاصله با سرد شدن گرم کننده خروج جوهر قطع می گردد در هنگام خروج جوهر از افشانک بخارهایی از آن خارج شده که به صورت نقاط بسیار ریز در حاشیه نقطه ایجاد شده نقش می بندد و در نتیجه چاپ بر روی کاغذ با کیفیت بالایی ایجاد می شود.

2-فناوری محرک چند لایه ای (Piezo Multilayer Actuator Head) مخصوص پرینترهای اپسون

در این فناوری ارتعاشات الکتریکی موجب حرکت لایه های سرامیکی شده و قطره های جوهر از افشانک زیر مخزن جوهر خارج می گردد . قطع ارتعاش بلافاصله مانع از افشاندن جوهر اضافی بر روی کاغذ و CD,DVD شده که در نتیجه دور نقاط ایجاد شده کاملا صاف و گرد می باشد . به دلیل عدم وجود بخار جوهر چاپ از کیفیت با لاتری برخوردار بوده ودر مصرف جوهر نیز صرفه جویی می گردد. از مقایسه این دو روش فوق می توان دریافت که به کمک این دو نوع فناوری
چاپ رنگی با کیفیت و سرعت بیشتری انجام پذیر بوده و با تخلیه مخزن جوهر احتیاج به تعویض هد پرینتر نمی باشد . بنابراین هزینه تمام شده در هر چاپ پایین خواهد بود.

کارتریجهای مخزن دار جهت پرینترهای جوهر افشان اپسو
آگهی دهنده
سعید فتاحی
  • قیمت : تماس تلفنی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خ فردوسی جنوبی-مقابل خ سرهنگ سخایی نبش کوچه باربد - ساختمان صدا و سیما ط 3 شما
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 183583
بازدید : 4221
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
سعید فتاحی
  • قیمت : تماس تلفنی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خ فردوسی جنوبی-مقابل خ سرهنگ سخایی نبش کوچه باربد - ساختمان صدا و سیما ط 3 شما
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com