انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوره c vb net asp net و sql server - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مرکز آموزش شرکت مشاورین لوتراافزار در حال ثبت نام برای دوره های برنامه نویسی .Net تحت وب و ویندوز میباشد.

◄ Elementary Visual Studio .Net 2008 (VB,C#)
در این دوره ، شرکت کننده برای شروع تجربه موفق برنامه نویسی آماده شده و توانایی حل الگوریتمهای کامپیوتری را کسب مینماید. این دوره به عنوان یک پیشنیاز برای تمامی دوره های برنامه نویسی ارائه شده توسط این مرکز محسوب گردیده و به تمامی متقاضیان این گروه از دوره ها پیشنهاد میگردد. همچنین با توجه به اینکه در این دوره دانشجو با محیط برنامه نویسی (IDE) ویژوال استودیو Visual Studio .Net آشنا میشود لذا میتواند با سرعت بیشتری در دوره های بعدی پیشرفت کند.
◄ Developing Windows Forms Application (C# 3.5, Visual Studio 2008)
این دوره به منظور آماده کردن دانشجو جهت ورود به بازار کار حرفه ای طراحی شده است. شرکت کننده این دوره میاموزد تا با استفاده از ابزار Visual Studio .Net 2008 و زبان برنامه نویسی C# 3.5 برنامه های کاربردی تحت ویندوز را طراحی و پیاده سازی نماید.

◄ Developing Web Forms Application (C# 3.5, Visual Studio 2008)
این دوره به منظور آماده کردن دانشجو جهت ورود به بازار کار حرفه ای طراحی شده است. شرکت کننده این دوره میاموزد تا با استفاده از ابزار Visual Studio .Net 2008 و زبان برنامه نویسی C# 3.5 برنامه های کاربردی تحت وب را طراحی و پیاده سازی نماید. همچنین شرکت کننده در این دوره میتواند به برنامه نویسی وب سایتهایی نظیر سایتهای اطلاع رسانی ، تبلیغاتی ، تفریحی و ... بپردازد.

◄ .Net Framework 3.5 (WF, WPF, WCF)
این دوره به عنوان یک دوره مستقل به منظور معرفی ابزارها و امکانات جدید معرفی شده در .Net Framework 3.5 نظیر Windows Workflow Foundation و Windows Presentation Foundation و WCF طراحی شده و ارائه میگردد.

◄ SilverLight 3.0
این دوره به منظور آشنایی دانشجو با ابزار جدید مایکروسافت جهت تولید برنامه های خانواده RIA و همچنین انیمیشنهای تحت وب ارائه میگردد. همچنین در این دوره به بررسی ابزار Microsoft Expression Blend نیز پرداخته میشود.

◄ JavaScript, DHTML
پیرو تقاضای بسیاری از شرکت کنندگان دوره های طراحی و برنامه نویسی وب جهت تدوین دوره ای به منظور آموزش برنامه نویسی سمت کاربر ، این دوره اکنون آماده ارائه گردیده است.

◄ SQL Server 2008 Design & Implementation
بانک اطلاعاتی SQL Server 2008 اکنون به عنوان یکی از پیشرفته ترین ابزارهای این خانواده در عرصه فناوری اطلاعات به ایفای نقش میپردازد. لذا بدیهی است که این دوره مورد نیاز بسیاری از کارشناسان عرصه IT بوده و بتواند آنها را در راستای ارائه راهکارهای مبتنی بر سیستمهای بانک اطلاعاتی بهتر و اجرایی تر یاری رساند.

◄ SharePoint Services 3.0 & MOSS
SharePoint امروزه یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت بوده که یکی از اولین کاربردهای آن به اشتراک گذاری اطلاعات و داده ها در قالب یک پورتال تحت وب بوده است. همچنین با امکاناتی که در مجموعه نرم افزاری Office تعبیه گردیده است دانشجوی این دوره میاموزد تا بتواند داده های خود را با استفاده از موتور مرکزی SharePoint مدیریت نموده و به دیگران ارائه نماید.

شما میتوانید برای ثبت نام با شماره های 88310271 و 88310272 تماس بگیرید.


آگهی دهنده
شرکت مشاورین لوترا افزار
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان هفتم تیر، پایین تر از مسجد الجواد، بن بست هشیار، پ 2، ط 4، واحد 11
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 183888
بازدید : 2429
دسته بندی : آموزش
آگهی دهنده
شرکت مشاورین لوترا افزار
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان هفتم تیر، پایین تر از مسجد الجواد، بن بست هشیار، پ 2، ط 4، واحد 11
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com