انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

crm اداری پیشرفته تحت وب و نرم افزار - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
یک نرم افزار جامع CRM شامل امکانات:
- ثبت همه اطلاعات مشتریان به صورت پویا : در نرم افزار CRM امین کاربر به سادگی می تواند بدون هیچگونه محدودیتی هرگونه اطلاعات مورد نیاز در مورد مشتریان خود را با توجه به نوع صنعت و نیازمندیهای آن تعریف کرده و وارد نماید. این اطلاعات در بخش اطلاعات عمومی و شخصی برای افراد حقوقی و یا حقیقی نظیر نام ، سوابق کاری ، افراد مرتبط ، تصاویر و اسناد و نشانی های مختلف نظیر شماره های تلفن ثابت ، فاکس ، تلفن همراه ، آدرس سایت ، کد پستی ، صندوق پستی ، نشانی پستی و ... و اطلاعات اختصاصی خاص هر مشتری است که توسط خود وی تعریف می شود.
- گروه بندی و طبقه بندی مشتریان : به صورت کاملا پویا مشتریان می توانند در نرم افزار CRM در گروه های مختلف تقسیم گردند و بر اساس معیار های مختلف طبقه بندی و درجه بندی گردند و سپس فعالیتهای آتی بازاریابی به صورت گروهی روی آنها اجرا گردد.
- مدیریت و تقسیم کار بین بازاریابان و کاربران سیستم : با کمک نرم افزار CRM در یک محیط شبکه ای ، نه تنها مشتریان مختلف براساس معیاری های دلخواه می توانند بین بازاریابان و پرسنل شرکت تقسیم گردند بلکه می توان سطوح دسترسی آنها به اطلاعات و عملیات را به صورت کامل کنترل و مدیریت نمود.
- تعریف پروژه ، کارگروهی و مدیریت وظائف کارکنان: پروژه ها و فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی (Marketing Campaign) ، وظائف و کارهای مستقل در نرم افزار CRMتعریف و مسؤولیت آنها به عهده کارکنان مختلف گذاشته می شود ، بدین شکل ضمن ایجاد یک لیست کار برای کارکنان (Task List) مدیران می توانند وضعیت پیشرفت کارها و پروژه ها را مشاهده و گزارشات مختلف را تهیه نمایند.
- تعریف کالا و خدمات : هرگونه کالا و یا خدمات در نرم افزار CRM قابل تعریف بوده و اطلاعات تخصصی آنها که خاص هر شخص است به سادگی توسط کاربر قابل اضافه شدن است.
- تعریف تعاملات تجاری: هرگونه تعاملات تجاری رایج بین فروشنده/خریدار ، پیمانکار/کارفرما و یا عرضه کننده خدمت/دریافت کننده خدمت در نرم افزار CRM به صورت پویا قابل تعریف است اعم از پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، تفاهم نامه و ... و مطابق قالب مورد انتظار استفاده کننده نیز فرمت چاپی آن تعریف می شود.
- ثبت همه روابط تجاری به صورت کامل : روی کالاها و خدمات ثبت شده در نرم افزار CRM همه گونه روابط تجاری بین استفاده کننده و مشتریانش ثبت و نگهداری می شود و بر اساس آن می توان گزارشات مختلف تهیه نمود.
- ثبت تماس و ارتباطات با مشتریان: همه تماس ها و روابط در قالب های مختلف بین استفاده کننده و مشتریانش در نرم افزار CRM ثبت و طبقه بندی می شوند این روابط می توانند مذاکرات تلفنی ، جلسات ، ارسال فاکس ، ارسال نامه(صادره) و یا دریافت نامه (وارده) ، پیک ، پست و ... باشند.
- ارسال فردی یا گروهی پیامهای از پیش تعریف شده: از طریق نرم افزار CRM با تعریف پیام های پویای پارامتریک حاوی اطلاعات مورد نیاز و به شکل ظاهری و چیدمان دلخواه در قالب پیام کوتاه(SMS) ، پست الکترونیک (email) ، فاکس ، نامه ، پیام صوتی ، بلوتوث و ... می توان به یک فرد و یا به گروه مشخصی از مشتریان اطلاع رسانی به صورت خودکار انجام داد.
- ارسال هوشمند و برنامه ریزی شده پیام ها به صورت خودکار بر اساس زمانبندی تعیین شده از طریق نرم افزار CRM: در این شکل فقط با تعریف یک سیاست و یا برنامه کاری می توان به صورت کاملا خودکار در زمان مشخص به یک مشتری اطلاع رسانی کرد ، از شکل ساده پیام تبریک تولد گرفت
آگهی دهنده
شریفی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 199286
بازدید : 3097
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
شریفی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com