انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نسل جدید قفل های هوشمند

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فناوری اطلاعات فراگستر
.
.
شرکت فناوری اطلاعات فراگستربا اتکال به خداوند منان پس از موفقیت چندساله در ارائه انواع نرم افزارهای جامع مالی،اداری،اطلاعاتی در کلیه بعدهای صنعتی، بازرگانی، خدماتی و ... برآن شد تا علاوه بر نرم افزار حضور و غیاب و کنترل تردد دستگاههای مربوط به حضور و غیاب و کنترل تردد را نیز در انواع مختلف در اختیار موسسات و شرکتهای نیازمند قرار دهید.
" &qu ot;ما برآنیم به شما کیفیت، اعتبار ، خدمت و ضمانتی را ارائه کنیم که لایق نهایت احترام شما باشیم. " " ;
=*=*=*=*=*= *=
سیس تم های کنترل دسترسی و کنترل تردد مجموعه سخت افزار ها و نرم افزار هائی هستند که به شخص یا اشخاص خاصی اجازه حضور یا دسترسی فیزیکی مکان خاصی را می دهند نمونه هائی از کاربرد اینگونه دستگاهها عبارتند از:
درب ورودی منزل
درب ورودی محل کار
درب های داخلی ادارات و شرکتها به منظور کنترل عبور و مرور افراد
درب گاو صندوقها و مخازن
درب خودرو ها
در روشهای سنتی این عملیات با استفاده از انواع قفل و کلید انجام می شد. ولی هم اکنون تکنولوژی در کلیه عرصه های زندگی ما خودنمائی میکند و همانند سایر عرصه ها راحتی امنیت و آسایش را به ارمغان می آورد
روشهای شناسائی و صدور مجوز تردد و دسترسی:
اینگونه سیستمها معمولا از روشهای زیر برای صدور مجوز دسترسی و تردد(باز کردن درب و یا ...) استفاده می کنند
1- شناسائی با استفاده از کارتهای بدون تماس رادیوئی : کارتهای بدون تماس رادیوئی یا RFID نسل جدید کارتهای هوشمند هستند که خود بر دو نوع اند نوع اول کارتهای ID یا EM که دارای یک شماره شناسائی منحصر به فرد هستند و این شماره است که توسط دستگاه کنترل دسترسی مورد ارزیابی قرار گرفته و مجوز صادر یا رد خواهد شد. دسته دوم کارتهای حافظه دار که اصطلاحا mifare گفته میشود هستند که همانند دسته قبلی دارای یک شماره شناسائی منحصر به فرد هستند به همراه مقداری حافظه خواندنی و نوشتنی که می توانند مقادیر مختلف اطلاعات را با راهکارهای امنیتی ویژه نگهداری کنند. به همین دلیل امکان اندیشیدن تدابیر امنیتی در اینگونه کارتها بیشتر است.
2- شناسائی با استفاده از اثر انگشت: در این روش اثر انگشت فرد توسط سنسورهای نوری خوانده شده و پس از بررسیهای لازم مجوز تردد صادر یا لغو میگردد
3- شناسائی با استفاده از کد کاربری و کلمه عبور
برخی از مزیتهای اینگونه سیستمهای امنیتی بر مشابه های سنتی عبارت اند از:
1- امنیت بیشتر : نظر به اینکه اینگونه سیستمها از روشهای ویژه شناسائی استفاده میکنند امکان عبور از اینگونه سیستمها وجود ندارد. همچنین با استفاده از روشهای ترکیبی میتوان در صورت فراموش کردن کلید , راه حل دومی برای باز کردن درب در نظر گرفت.
2-جلوگیری از تجمع کلیدها: سعی کنید تعداد کلیدهائی را که روزانه با خود حمل میکنید را بشمارید. با استفاده از سیستمهای کنترل تردد اغلب این کلیدها جای خود را به یک کارت کوچک شبیه به کارت پرسنلی میدهند. تصور کنید با یک کارت درب ورودی آپارتمان - درب واحد آپارتمانی - درصورت نیاز درب تک تک اتاقها - درب دفتر کار - درب کشو میز - درب گاو صندوق و ... را میتوانید باز کنید .
3- اگر کارت کلید را گم کنید ؟ اگر کارت کلید را گم کنید به راحتی میتوانید آن کارت را برای سیستمهای تعریف شده غیر فعال کنید و کارت دیگری را برای کلیه سیستمها تعریف کنید. این یکی از بزرگترین مزایای سیست
آگهی دهنده
فناوری اطلاعات فراگستر
  • قیمت : متنوع
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شیراز- روبروی سینما سعدی- پاساژ کوروش- شرکت فناوری اطلاعات فراگستر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 205943
بازدید : 3787
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
فناوری اطلاعات فراگستر
  • قیمت : متنوع
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شیراز- روبروی سینما سعدی- پاساژ کوروش- شرکت فناوری اطلاعات فراگستر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com