انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات مهندسی ارزش - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه مشاورین مدیریت رایورز سیستم
متخصص در اجرای خدمات مشاوره‌ای در زمینه مهندسی ارزش
پیشگام در اجرا و آموزش مهندسی ارزش در ایران
مهندسی ارزش عبارتست از یک روش گروهی ساختاریافته براساس عملکرد پروژه که سعی در حل مسائل و کاهش هزینه‌های زمان سیکل دارد. گروه مهندسی ارزش از طریق اعمال فنون و تکنیکهایی به یک طرح رسمی و فرمان برای کار دست می یابد. با استفاده از این تکنیکها تیم مهندسی ارزش ، بصورت گروهی عملکردهای پروژه ، محصولات یا فرآیندها را مشخص کرده و مدلسازی می‌کند. تیم مهندسی ارزش بخشهای مربوط به بهبود ارزش و زمینه‌های مناسب برای بهبود را در پروژه شناسایی کرده و با استفاده از تفکر خلاق و آلترناتیوهای ارائه شده توسط اعضا ، گزینه‌های مساعد برای بهبود ارائه می شوند.
اجرای سیستماتیک تکنیکهای شناخته‌شده که عملکرد محصول یا خدمات را شناسایی می‌کند ، به تعیین ارزش این عملکردها منتهی شده و سپس ، مناسب‌ترین راه حل را در راستای کارکردهای لازم برای برآوردن عملکردهای مورد نیاز در پایین ترین سطح هزینه های کلی و زمان سیکل ارائه می‌دهد. به طور کلی در مهندسی ارزش تغییر از ارزش سازنده‌گرا به مشتری‌گرا به عنوان پیش فرض قرار گرفته است.
اعضای هیات علمی رایورزسیستم با گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی تحت نظر انجمنهای معتبر SAVE International آمریکا و IVM اروپا و همکاری با شرکتهای معتبر اروپایی و آمریکایی در پروژه‌های بکارگیری مهندسی ارزش مشارکت داشته‌اند.


آگهی دهنده
رایورز سیستم
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران شهرک غرب - بلوار دریا - پلاک 224 واحد3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 210152
بازدید : 2386
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
رایورز سیستم
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران شهرک غرب - بلوار دریا - پلاک 224 واحد3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com