انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خنک کننده رادیاتور با تکنولوژی نانو - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نانو سیال ها نام علمی محصولات جدیدی هستند که به عنوان یک رویکرد جدید در عملیات انتقال حرارت به تایید مراجع علمی رسیده اند .

تاکنون مکانیزم های مختلفی جهت توجیه چگونگی افزایش هدایت حرارتی سیال پایه با استفاده از نانو ذرات فلزی یا غیر فلزی گزارش شده است که از آن جمله می توان به افزایش هدایت حرارتی ، جا به جایی سیال پایه تحت تاثیر نانو ذرات و افزایش سطح داخلی مبدل ها از طریق چسبیدن نانو ذرات به دیواره داخلی مبدل ها اشاره نمود .

اما آنچه مهم تر است ، تاثیرات بسیار ارزشمندی است که این محصولات در افزایش راندمان مبدل ها ی حرارتی و صنایع مختلف به دنبال خواهد داشت . بطور مثال در صنایع مختلف با نانو سیال ها می توان به کوچک کردن مبدل ها اندیشید یا به افزایش راندمان تولید محصولات یا به هر دو ، به هر حال نانو سیال در صنایع مختلف ظرفیت های جدید صنعتی و تولیدی را برای ما بدنبال خواهد داشت.

مکانیزم خنک کنندگی نانو کولانت DZ بطور کامل با ضد جوش های موجود در بازارهای داخلی وخارجی متفاوت است. در حقیقت ضد جوش ها ، دمای جوش سیال پایه را افزایش داده و جوش آمدن را به تاخیر می اندازند در صورتی که نانو کولانت DZ از طریق افزایش ضریب هدایت حرارتی سیال ، حرارت انتقال داده شده از طریق مبدل یا رادیاتور را افزایش می دهد و از این طریق به خنک تر شدن موتور کمک می کند.



آگهی دهنده
شرکت نانو پوشش فلز - nanochem.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 215352
بازدید : 5183
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
شرکت نانو پوشش فلز - nanochem.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com