انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار جامع فروش و فروش اینترنتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
این سیستم فرآیند فروش محصول را از مرحله استعلام قیمت تا تسویه حساب با مشتری پوشش می دهد. سیستم فروش دیار مبتنی بر وب می باشد و امکان ادامه فرآیند فروش از هر نقطه از آن امکان پذیر است. بخش های مختلف این سیستم عبارتند از استعلامات قیمت ، پیش فاکتورها ، سفارشات ، فاکتورها و دریافت و پرداختها. سیستم فروش قابلیات تجمیع با سیستم انبار را دارد تا اطلاعات موجودی ها را حین عملیات فروش به صورت رزرو موجودی یا موجودی قول دادنی مدیریت کند. همچنین سیستم فاکتورها ، حسابداری فروش ، دریافتها و پرداختها و تسویه حساب با مشتری به عنوان بخشی از این سیستم در نظر گرفته شده است.

نقطه تمایز سیستم فروش دیار انعطاف این سیستم در مقابل تصمیمات فروش است ، این سیستم با برخورداری از قوانین قیمت و قوانین تسهیلات این امکان را فراهم می سازد که قیمت و سبد سفارش مشتری را بر اساس پارامترهای مختلفی نظیر ، گروهبندی کالا ، گروه بندی مشتریان ، شخص خاص ، میزان خاصی از خرید و پارامترهای متنوع دیگر تنظیم نمود و به مشتری بر حسب پارامترهای مختلف تسهیلات یا اشانتیون اعطا کرد

1- دریافت و ثبت سفارشات : امکان ثبت سفارشات به سادگی بر اساس کدهای کالا یا انتخاب کالا میسر است و سبد سفارش مطابق با قوانین فروش تنظیم و به صورت اتوماتیک کلیه پارامترهای افزاینده و کاهنده محاسبه می شود.

2- پردازش سفارشات و برنامه ریزی و زمانبندی تحویل : امکان تایید سفارشات و تخصیص آنها به ناوگان حمل و نقل و برنامه ریزی جهت تحویل آنها وجود دارد.

3- قوانین قیمت و تسهیلات : در اختیار راهبران سیستم است و تصمیمات مدیریت فروش یا مدیریت شرکت را می توان در عملیات فروش لحاظ نمود

4- فاکتورها ، دریافت / پرداختها و حسابداری فروش : امکان صدور فاکتور و عملیات تسویه حساب با مشتری وجود دارد.

5- استعلامات قیمت و پیش فاکتورها : مجموعه عملیات قبل از دریافت سفارش نهایی از مشتری را شامل می شود ، این قسمت با سایر سیستم ها نظیر CRM نیز مجتمع است

6- ارتباط با انبار : امکان مدیریت موجودی ، فروش بر اساس موجودی ، فروش بر اساس موجودی کاذب و سهمیه بندی فروش وجود دارد

این سیستم بخشی از سیستم یکپارچه سازمانی ERp دیار است.
چارت زیر سیستمهای سیستم نرم افزاری ERP دیار و فرآیندهای تحت پوشش آن به این شرح است:

1- سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM : این سیستم فرآیند بازاریابی تا صدور پیش فاکتور برای مشتری را شامل می شود و شامل قسمتهای کارتابل یا صفحه من ، تماسها یا مشتریان کاندید ، اشخاص یا مشتریان حقیقی ، شرکتهای یا مشتریان حقوقی ، درخواستهای مشتریان ، فعالیتها و رخدادها ، پرونده های فروش ، استعلامات قیمت ، پیش فاکتورها ، مدیریت پروژه ها و اسناد داخلی می باشد. سیستم CRM قابلیت اتصال به سیستمهای Call Center را دارد.

2- سیستم کالا و خدمات : شامل بخش های تعریف کالا ، قیمت ، طبقه بندی کالا ، پیکربندی کالا و کلیه اطلاعات مرتبط با کالا می باشد.

3- سیستم کنترل قوانین قیمت و تسهیلات : این بخش که به عنوان یک سیستم پویا در راستای مدیریت فروش مورد استفاده قرار می گیرد ، کلیه پارمترهای مرتبط با فروش از قبیل قیمت و نوع کالای تسهیلاتی و همچنین تخفیفات و تسهیلات مشتری را به صورت داینامیک کنترل می کند.

4- سیستم فروش و پخش یا سفارشات : شامل سفارشات خرید و فروش می باشد.

5- سیستم مالی و حسابداری : فرآیند اتوماتیک حسابداری فروش و ثبت
آگهی دهنده
شرکت دیار فن آوری اطلاعات
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک غرب ؛ ایران زمین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 241444
بازدید : 1467
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
شرکت دیار فن آوری اطلاعات
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک غرب ؛ ایران زمین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com