انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی و تولید فرشهای بزرگ پارچه وخاص

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اگر به دنبال فرشی خاص ، منحصر به فرد و ماندگار برای محیطهای مسکونی ، مذهبی و تفریحی هستید ، طراحی ، مشاوره و تولید آن را به ما بسپارید .
برای اولین بار در جهان ، ابتکار طراحی و تولید بزرگترین فرش ماشینی به شکل هشت ضلعی منتظم و به عرض 12 متر در گروه طلوع راستان کویر یزد ، در مرداد ماه سال 1388 صورت گرفت .
برای اولین بار در جهان ، ابتکار طراحی و تولید بزرگترین فرش ماشینی یکپارچه به مساحت حدودی هزار متر مربع ، در گروه طلوع راستان کویر یزد ، در مرداد ماه سال 1386 صورت گرفت.
'گروه طلوع راستان کویر یزد ، اولین مجموعه نوین طراح و مشاور در استان یزد می باشد که متشکل از جمعی از مهندسین ، متخصصین و مشاورین تحصیلکرده دانشگاهی در عرصه هنر و صنعت فرش کشورعزیزمان ایران بوده ، که با تکیه بر توان علمی ، تخصصی ، هنری و تجربه بالای خویش توانسته است پس از گذشت سالیانی دراز از آغازین روزهای فعالیت خویش (5مردادماه 1379) ، طیف وسیعی از تولید کنندگان فرش دستباف ، ماشینی و سایر منسوجات تولیدی را تحت پوشش خدمات متنوع خود قرار دهد .

اکنون نیز این گروه با دارابودن افتخاراتی در زمینه ارائه خدمات و ابتکاراتی بی نظیر در حوزه طراحی ، رنگ ، بافت و تولید فرش دستباف منطقه ، همچنین برای اولین بار درجهان طراحی و تولید بزرگترین فرشهای بزرگ و یکپارچه ماشینی که در سالهای 1386 و 1388 به سفارش دو مرکز مذهبی در شهر میبد استان یزد و شهر نائین دراستان اصفهان صورت پذیرفت ، آماده ارائه هر گونه خدمات تخصصی در زمینه تولید و تامین فرش و سایر منسوجات ، بازار و بازاریابی داخلی و خارجی و دیگر موارد مرتبط با موضوع فعالیت خویش ، به کلیه خریداران و متقاضیان همکاری با این گروه می باشد ، که در همین راستا به برخی از اهداف و فعالیتهای مذکور اشاراتی می نماییم .

1- توسعه و ارتقای روزافزون کیفی خدمات ، مشاوره و تولیدات خویش .

2- افزایش تعهد تمامی پرسنل در جلب رضایت مشتریان و تسریع در پاسخگویی به آنها .

3- حفظ و صیانت از فرهنگ و هنر اصیل طراحی فرش ایرانی همراه با ایجاد تنوع ، نوآوری و خلاقیت در آن .

4- بکارگیری نظرات ارزشمند مشتریان و شاکیان در بهبود کیفیت خدمات ، محصولات و روشهای کاری خویش .

5- برقراری ارتباطات محکم بین المللی در حوزه های طراحی ، مشاوره ، آموزش ، تولید و بازرگانی ، همراه با حضور موفق در عرصه رقابتهای داخلی و خارجی .

6- افزایش و توسعه سطح خدمات و تولیدات هنری ، مشاوره ای و بازرگانی خویش ، همراه با گسترش جذب سفارش در زمینه طراحی و تولید فرشهای خاص ، بزرگ پارچه و مانگار در داخل و خارج از ایران .

7- اهتمام در جذب و بکارگیری هرچه بیشتر کارکنانی فهیم و کارا ، همراه با ارتقای سطح علمی ، فنی و دانش نیروهای انسانی خود به عنوان مهمترین سرمایه گروه .

8- جاری نمودن جوی مناسب جهت جذب و استفاده از ابتکارات ، خلاقیت ها و کمکهای فنی ، فکری و راهبردی کارکنان در اجرای اهداف والای سازمان .

9- سرمایه گذاری و تقویت واحد تحقیق و توسعه گروه (R&D) در جهت ایجاد روزافزون تنوع در خدمات ، مشاوره ، تولیدات ، تعریف کیفیت و نوع کاربردهای جدید در زمینه فرش و سایر منسوجات .

مدیریت گروه طلوع راستان کویر یزد کوشیده است تا با استقرار و استفاده از سیستمهای مدیریتی استاندارد و جامع بین المللی ، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و سیستم ارزیابی عملک
آگهی دهنده
رشیدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 244985
بازدید : 2726
دسته بندی : اثاثيه منزل
آگهی دهنده
رشیدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com