انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سیستم هوشمند مدیریت خوابگاهی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
سیستم هوشمند حضور و غیاب خوابگاه شرکت سیتکس

کنترل تردد دانشجویان در خوابگاه به خصوص در خوابگاه خواهران همواره از مسایل پر دردسر بوده است. حضور و غیاب دانشجویان در ساعات پایانی شب برای مسئولین بسیار وقت گیر و عموما بدون دقت کافی است. سیستم حضور و غیاب خوابگاه دانشجویان از یک دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار تشکیل شده است که دانشجویان هنگام ورود یا خروج از خوابگاه به وسیله کارت و یا اثر انگشت تردد خود را ثبت می نمایند. اطلاعات تردد به صورت Online قابل مشاهده بوده و با استفاده از نرم افزار می توان از وضعیت حضور یا غیبت افراد اطلاع حاصل نمود. قابلیت اتصال به گیت و درب بازکن در دستگاهها امکان کنترل تردد برای افراد مجاز را نیز فراهم می سازد..سیستم هوشمند حضور و غیاب خوابگاهی شامل تجهیزات زیر می باشد:
سخت افزارها
دستگاه حضور و غیاب: با امکان نصب اثر انگشت خوان و کارتخوان بدون تماس یا هر دو بر روی دستگاه . قابلیت شناسایی افراد غیر مجاز هنگام تردد و اجازه تردد به افراد میهمان ، قابلیت عکس برداری از دانشجویان هنگام تردد (جلوگیری از تقلب ) ، دارای حافظه داخلی جهت ذخیره سازی اطلاعات تا 10000رکورد تردد ، امکان اتصال به گیت های ورود و خروج.
کیوسک : کیوسک های اطلاع رسانی به عنوان یک ابزار قدرتمند و چند رسانه ای در زمینه اتوماسیون توانایی ارائه خدمات زیر را دارا می باشند: امکان ثبت مجوز برای ترددها و غیبت های غیر موجه از طریق دستگاه کیوسک و SMS ، قابلیت ثبت نوع تردد دانشجویان شامل ( دانشگاه ، خرید ، میهمانی ، تفریح و...) ، قابلیت نصب اثر انگشت خوان و کارتخوان ، امکان اسال و دریافت SMS از طریق کیوسک برای مسئولین خوابگاه ، استفاده به عنوان وب کیوسک جهت استفاده از اینترنت در محیط خوابگاه ، قابلیت اتصال به سیستم آموزش دانشگاه مربوطه ، استفاده به عنوان تابلو اعلانات ، امکان اتصال به گیت های ورود و خروج
نرم افزار ها
نرم افزار حضور و غیاب جامع خوابگاه تحت شبکه: قابلیت اعلام اخطار در صورت دیرکرد تردد دانشجو به مدیریت خوابگاه ، ثبت و پردازش اطلاعات مربوط به دانشجویان ، خوابگاه ها ، ساختمان ها ، اتاق ها و غیره ، امکان تعریف افراد مجاز برای ملاقات و مشخصات آنها از جمله نام ، محل سکونت ، تلفن و غیره ، امکان تعریف ساعات مجاز ورود و خروج هر خوابگاه به شکل مجزا ، ثبت و کنترل ورود و خروج دانشجویان و مهمانان خوابگاه ، ثبت مجوز برای ترددها و غیبت های غیر موجه ، ثبت و کنترل حضور و غیاب دانشجویان با در نظر گرفتن غیبت های مجاز ، قابلیت گزارش گیری از تردد های دانشجو در فواصل زمانی مختلف جهت اطلاع والدین ، نمایش تصویری و مشخصات دانشجو به صورت Online هنگام تردد به مسئول خوابگاه ، امکان گزارش گیری های متنوع مانند تعداد حاضرین ، غایبین ، خروج های ناقص و غیره .
نرم افزار حضور و غیاب خوابگاه تحت وب: قابلیت گزارش گیری از طریق اینترنت برای والدین و مدیرت خوابگاه مدیریت دانشگاه
نرم افزار گزارش دهی تردد از طریق SMS: قابلیت ارسال تردد دانشجویان از طریق sms برای والدین به صورت خودکار

** 1سال گارانتی و 12 سال خدمات پس از فروش **
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید
Email:mahboubi@citexco.com
پوریا محبوبی09126774681 و 22922650 داخلی 26
سایت : www.citexco.com



آگهی دهنده
پوریا محبوبی
  • قیمت : تماس با ما
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ،خ میرداماد ،میدان مادر ،خ شاه نظری ،خ4 ،پ1 ،واحد 2
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 248372
بازدید : 3420
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
پوریا محبوبی
  • قیمت : تماس با ما
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ،خ میرداماد ،میدان مادر ،خ شاه نظری ،خ4 ،پ1 ،واحد 2
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com