انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

برش و حکاکی مولتی استایل با دستگاه لیزر

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مولتی استایل و برش و حکاکی آن با دستگاه لیزر

ورقهای مولتی استایل از جنس پلی استایرن فشرده هستند. ورقه مولتی استایل با ضخامت بسیار کم ، دارای مقاومت بالا و انعطاف پذیری بسیار خوب است و در دکوراسیون داخلی (ساخت پارتیشن ، سقف و دیوار کاذب ، ویترین مغازه ها ، کابین های آسانسور و سایر محصولات دکوری) قابل استفاده می باشد. مولتی استایل در الگوهای مختلف در سطوح مسطح ، برجسته ، پانچ شده ، لوکس و سه بعدی عرضه می شود. ورق مولتی استایل دارای دو نوع چسب دار و بدون چسب است. در نمونه های بدون چسب آن برای محکم کاری و چسبانیدن آن بر روی سطوح مختلف ، می توان از چسب های صنعتی پاتکس استفاده نمود.
یکی از وی‍‍ژگی های ممتاز ورق های مولتی استایل ، خاصیت آنها در بازتابش رنگهای مختلف است که در مقایسه با سایر مصنوعات دکوری وجه تمایز عمده ای به شمار می آید.
برای برش و حکاکی ورق های مولتی استایل ، دستگاه های لیزری بهترین گزینه هستند.

شرکت نورآفرین با در اختیار داشتن کادری از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی اصفهان ، انواع دستگاه های حکاکی ، برش و جوش لیزری را به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت برای دستگاه های لیزر عرضه شده ، خدمات زیر را ارائه می نماید:
- نصب دستگاه لیزر: تمامی دستگاه های لیزری عرضه شده ، توسط شرکت در محل مشتری نصب می شوند.
- آموزش: برای تمامی دستگاه های لیزر ، آموزش به مشتریان ارائه می شود. این آموزش برای دستگاه هایی با قیمت های پایین و متوسط در محل مشتری و برای دستگاه های گران قیمت در محل شرکت سازنده ارائه می شود.
- گارانتی: تمامی دستگاه های لیزر این شرکت ، دارای یک سال گارانتی هستند.
- خدمات پس از فروش: تمامی دستگاه های لیزر دارای خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.
اغلب دستگاه های لیزر عرضه شده توسط شرکت ، دارای تاییدیه های معتبر بین المللی ISO و CE ( استاندارد اتحادیه اروپا ) هستند که نشانه ای از کیفیت محصولات عرضه شده هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های لیزر و قیمت آن ها لطفا با ما تماس بگیرید. برای به دست آوردن اطلاعات در مورد کاربردهای دستگاه های لیزر و تنوع این دستگاه ها ، می توانید از سایت اینترنتی ما به آدرس زیر نیز بازدید کنید:
www.noorafareen.com



آگهی دهنده
شرکت نورآفرین
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه ستاری، ابتدای بلوار فردوس شرقی، پلاک 438، طبقه اول، واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 248580
بازدید : 7998
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
شرکت نورآفرین
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه ستاری، ابتدای بلوار فردوس شرقی، پلاک 438، طبقه اول، واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com