انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قفل گذاری pdf

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
قفل گذاری روی فایل PDF آموزش قفلگذاری روی فایل PDF قفل سی دی PDF قفل گذاری فایل E-BOOK آموزش ساخت قفل ایبوک قفل سی دی های PDF روش قفل گذاری روی فایل های PDF نحوه قفل گذاری فایل پی دی اف سفارش قفل pdf

قفل سی دی PDF یک سیستم محافظتی ابتکاری منحصر به فرد میباشد که به نحو احسن میتواند از فایل های ایبوک شما در برابر تکثیر و کپی غیر مجاز محافظت نماید. در این نوع خاص از قفل ایبوک هم مکانیسم محافظت در برابر کپی دیسک به دیسک و هم سیستم محافظت در برابر کپی شدن تک تک ه فایل های PDF بر روی هارد دیسک گنجانده شده است. بخش مربوط به جلوگیری کپی دیسک به دیسک توسط قفل ضد کپی ایمن گارد انجام شده است که فروشگاه شتاب شاپ ارائه کنند انحصاری این قفل است و به خوبی آن را Optimize کرده است. بخش محافظت در برابر کپی به روی هارد نیز از تجمیع چندین نرم افزار موجود در بازار به صورت همگن و مکمل تشکیل شده است که کاملا ابتکاری ابداع گشته است به نحوی که هر گونه امکان کپی - دخل و تصرف در فایل یا پرینت از فایل های E-BOOK از بین رفته است و فایل قفلگذاری شده فقط خاصیت اجرا و نمایش دارد و کاربر نیازی به استفاده از برنامه Acrobat Reader نیز ندارد.

مشتریان گرامی برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و تکنیکی بیشتر و تهیه نمونه این قفل میتوانند مجموعه آموزشی آشنایی با نرم افزارهای قفلگذار سی دی را از محل فروشگاه تهیه و چنانچه قدرت و استحکام قفل مورد تایید شان واقع گشت هزینه قفل را واریز و با هماهنگی با پشتیبانی سایت, مستر سی دی خود را به هر روشی که برایشان راحت تر است از طریق پست یا غیره ارسال فرمایند.

لینک این محصول در فروشگاه:
www.shetabshop.ir/product_info.php/produ cts_id/395





آگهی دهنده
سعید زارع مویدی
  • قیمت : 60000 تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : فروشگاه اینترنتی شتاب شاپ www.shetabshop.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 249569
بازدید : 2095
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
سعید زارع مویدی
  • قیمت : 60000 تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : فروشگاه اینترنتی شتاب شاپ www.shetabshop.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com