انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات فنی ومهندسی

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 25 آبان 1400
شرکت پرسان صنعت گستر
اختراع حاضر روشی برای تولید فوم پلی یورتان قالب گیری شده است که از مرکب پلی سیانات
پلیول/ف کاتالیست و یک عامل اتصال شیمیایی و یک عامل هوادهی برای تزریق مداوم پلی سیانات و ترکیب پلیول و عامل هوادهی طراحی شده است. برای تزریق و قالب گیری از دستگاه تزریق پلی یورتان استفاده شده است که در آن تزریق عامل هوادهی با اندکی تاخیر نسبت به تزریق پلیول و ایزوسیانات انجام می گیرد. خلاقیت این روش در یک مرحله ماده قالب گیری شده فوم پلی یورتان را تولید می کند که دارای پوسته ای جزء با چگالی بالا است که بر روی اجزای ماده قالب گیری شده تشکیل می شود که به آنها نیاز داردو این درحالی است که نسبت های پوسته و قسمت با چگالی بالا و هسته فوم شده می تواند به راحتی متغیر باشد. فرایند مورد نظر در شکل زیر نشان داده شده است.
هد اختلاط تزربق فوم (mixing head)
بر اساس این فرایند دستگاه های هوادهی مختلفی می توانند برای هوادهی فوم پلی یورتان استفاده شوند مانند ماشین هوادهی با فشار پایین که در آن پلیول و پلی ایزوسیانات اندازه گیری شده و با فشار 0.1 تا 5 مگاه پاسال (MPA) (ترجیحا 2 MPa) به هد اختلاط (mixing head) وارد می شوند.
هد اختلاط وسیله ای برای واکنش و اختلاط است که اجزای واکنش را ترکیب و به سمت قالب تزریق می کند و در این قسمت اجزای پلیول و پلی ایزوسیانات با یکدیگر توسط یک میکسر و یک ماشین دمش با فشار بالا که اجزا را از طریق برخورد در فشار 10MPa یا بالاتر (ترجیحا بین 12 تا 25 مگاپاسکال در هد اختلاط) مختلط می کند.
برای اینکه بتوان عامل هوادهی را به این سیستم اضافه کرد لازم است که حداقل یک مخزن حامل ماده هوادهی به اضافه مخزن ایزوسیانات و پلیول در نظر گرفته شده باشد و شامل یک پمپ مستقل که ماده هوادهی را به هد اختلاط انتقال می‌دهد انتخاب شود که قابلیت اندازه گیری و پمپاژ داشته باشد.
ماده هوادهی می تواند مسقیما به داخل هد اختلاط پمپ شود یا همراه با مخلوط پلیول ابتدا وارد یک خط مشترک که قبل از هد اختلاط قرار دارد شده و سپس همراه یکدیگر وارد هد اختلاط شده و مخلوط می‌گردد.
شماره تماس: 02140556893
09391005122
آگهی دهنده
فرشته حق دوست
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، اسلامشر، چیچکلو، مجتمع صنعتی آهن کاران، خیابان دوم، پلاک 176
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 252657
بازدید : 3242
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
فرشته حق دوست
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، اسلامشر، چیچکلو، مجتمع صنعتی آهن کاران، خیابان دوم، پلاک 176
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com