انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

روش تشخیص عسل طبیعی و خالص از عسل تقلبی و مصنوعی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
راه و روش تشخیص عسل تقلبی از عسل طبیعی، اصل و خالص

در اینجا قصد داریم به سوالاتی که مشتریان عسل کوهستان درباره عسل طبیعی و سایر محصولات کوهستان می پرسند پاسخ بدهیم. شما عزیزان نیز می توانید سوالات خود را از طریق ایمیل، قسمت نظرات سایت یا تلفن با ما در میان بگذارید و پاسخ آن را در سایت asal20.com دریافت کنید. این سوالات می تواند در مورد موضوعات مختلفی نظیر عسل طبیعی، گرده گل، ژله رویال، بره موم، موم، روش خرید عسل طبیعی، روش بازاریابی، اخذ نمایندگی فروش، شرکت در بورس آریا عسل، نحوه تشخیص عسل خالص از عسل تقلبی و مصنوعی، قیمت مناسب عسل ، خواص درمانی عسل ، انواع عسل ها و ... باشد.
قبل از مطالعه این سوال و جواب ها دقت فرمائید جواب هایی که در مورد عسل طبیعی ارائه می گردد کاملاً علمی و بر اساس کتاب عسل درمانی نوشته مرتضی علی آقایی نراقی و سیدحسین میرنظامی ضیابری می باشد که با تجربه ما در نیم قرن تولید عسل طبیعی کوهستان تطابق کامل دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت عسل طبیعی کوهستان مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.
شماره همراه:
09392007694
ایمیل:
ajam_iut@yahoo.com
سایت:
www.asal20.com
فروش عسل طبیعی، خالص، مرغوب و ممتاز کوهستان، صد در صد تضمینی است و مشتریان پس از خرید عسل می توانند مشاوره رایگان دریافت کنند. هموطنان از سراسر ایران می توانند جهت خرید اینترنتی و بدون واسطه عسل طبیعی مورد علاقه خود اقدام کنند. این عسل مستقیما از طرف زنبوردار برای شما ارسال می گردد و وارد هیچ کارخانه ای نشده و برخلاف عسلهایی که وارد کارخانه می شوند، فاقد هرگونه مواد افزودنی و شیمیایی است.
نتیجه اعتماد به ما، رضایت کامل شماست.

1- در کل چند نوع عسل وجود دارد؟
عسل ها از نظر شیوه تولید به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند:
الف- عسل مصنوعی که شامل موارد زیر است:
عسل صنعتی : عسل صنعتی بدون دخالت زنبور عسل ساخته می شود و در ساخت آن از قند نیشکر و شیره خرما و ... استفاده می کنند. مانند عسل خرما و عسل چینی .
عسل شبه طبیعی : عسل شبه طبیعی عسلی است که با دخالت زنبور عسل ساخته می شود اما زنبور عسل به صورت مصنوعی با آب و شکر و شیره میوه ها تغذیه می گردد.
ب- عسل طبیعی
عسل طبیعی که گاها آن را عسل خالص ، عسل واقعی ، عسل ناب ، عسل اصل ، عسل خوب ، عسل ممتاز و عسل مرغوب نیز می نامند عسلی است که توسط زنبور عسل از شهد گل های دشت، کوهستان و جنگل حاصل می گردد.

2- بهترین نوع عسل کدامست؟
در مجموع عسل های مصنوعی ( صنعتی و شبه طبیعی ) فاقد ارزش غذایی آنچنانی می باشند و بجز شیرینی نشان دیگری از عسل واقعی ندارند اما عسل طبیعی تنها عسلی است که می توان بر آن نام عسل را اطلاق کرد و عسل های مصنوعی، اصولا عسل نیستند و بهترست آنها را عسل تقلبی نامید.

3- آیا عسل طبیعی و اصل هم شکرک می زند؟ متبلور می شود؟ رس می کند؟ کریستالیزه می شود؟
تعجب نکنید: فقط عسل طبیعی شکرک می زند.
دکتر نعمت اله شهرستانی استاد دانشگاه می گوید:
شکرک زدن عسل نه تنها دلیلی بر بدی و تقلبی بودنش نیست بلکه بر عکس معرف آن است که عسل کاملا سالم بوده و به هیچ وجه با شکر مخلوط نشده است و این خلاف تصور غلط و رایج در ایران است که عسل شکرک زده و سفت شده را تقلبی می دانند.
پروفسور مرتضی اسماعیلی استاد فقید و ممتاز دانشگاه تهران می گوید:
آنچه در اصطلاح شکرک زدن می گویند و به خاطر وجود کلمه شکر، در ذهن، تقلبی بودن عسل را تداعی می کند، چیزی جز پدیده تبلور نیست. عسل به علت درصد بالای مواد قندی
آگهی دهنده
آقای عموشاهی
  • قیمت : 20000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان خمینی شهر مرکز پخش محصولات کوهستان-این آگهی متعلق به کل ایران است
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 255977
بازدید : 44943
دسته بندی : خدمات كشاورزي و دامداري
آگهی دهنده
آقای عموشاهی
  • قیمت : 20000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان خمینی شهر مرکز پخش محصولات کوهستان-این آگهی متعلق به کل ایران است
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com