انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت کاوش سایس

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت کاوش سایس با 11 سال سابقه فعالیت در زمینه نگهداری و تعمیرات آنالایزرهای زیست محیطی و هواشناسی ، فعالیت خود را به صورت رسمی و ثبت شده از سال 1386 با اتکا به نیروی متخصص فنی و مدیریت متمرکز در قالب موسسین شرکت آغاز نمود.
از جمله فعالیتهای ثابت شرکت به طور خاص ، نگهداری و تعمیرات سامانه های زیست محیطی بوده است. در این میان کاوش سایس می کوشد تا با ̗اعمال روشهای مدیریتی صحیح در اطلاع رسانی ، پشتیبانی و کنترل ، کیفیت سرویس خود را ارتقا داده تا بتواند به عنوان سرآمد در این امر مطرح گردد.
کاوش سایس توسط تیمی از کارشناسان باتجربه الکترونیک ، مکانیک و کامپیوتر و با بهره گیری از مشاوره تحلیلگران خبره ، کار خود را روی تجهیزات آنالیز زیست محیطی ، سنجش آلودگی (شامل دستگاههای سنجش آلودگی هوا ، سنجش پارامترهای کیفی آب و سنجش آلودگی صوتی) ، سیستمهای هواشناسی ، تابلوهای نمایشگر آلودگی هوا ، لوازم آزمایشگاهی و همچنین اجرای پروژه های اتوماسیون ، کنترل ، حفاظت و ایمنی تحت شبکه آغاز نمود. این شرکت با فروش و پیشتیبانی فنی تجهیزات زیست محیطی با رعایت استانداردهای نگهداری و تعمیرات با سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی همکاری داشته است.
این شرکت همه توانش را در راستای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود به کار خواهد گرفت و امید دارد که در مسیر خدمت و پیشرفت ، همواره مشمول توفیق الهی گردد و صمیمانه آمادگی خود را جهت همکاری با سازمانها ، ادارات و شرکتها اعلام می دارد.

تلفن: 88254129
فکس: 88273693



آگهی دهنده
کاوش سایس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 259079
بازدید : 1834
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
کاوش سایس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com