انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تبدیل فایلهای اکسس access به اجرایی exe

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نرم افزار تبدیل فایلهای بانک اطلاعاتی access اکسس 2002 و 2003 با فرمتهای MDE و MDB به فایل اجرایی exe بصورت نصبی قابل ارائه به کاربران مبتدی (بدون نیاز به نصب اکسس ms access جهت اجرای برنامه)

بانک اطلاعاتی اکسس Ms Access در کشور ما از جایگاه بسیار خوبی برخوردار شده است بر خلاف عقیده بعضی از برنامه نویسان که اعتقاد دارند اکسس قدرت چندانی در زمینه بانک اطلاعاتی و برنامه نویسی ندارد اما از این بانک اطلاعاتی قدرتمند در اکثر شرکتها ، بانکها و اداره ها و سایر ارگانها استفاده چشمگیری شده است و اکسس توانسته همه کارهای محول به خود را بخوبی و با کیفیت مطلوبی انجام دهد و به همین دلیل روز به روز طـراحان و بـرنامه نویسان این محصول مایکروسافت بیشتر می شوند.

یکی از عمده مشکلات طراحان و برنامه نویسان بانک اطلاعاتی اکسس اینست که نرم افزار تولید شده خود را نمی توانند بصورت نصبی به مشتری خود تحویل دهند در صورتی که مشتری با پرداخت هزینه طراحی برنامه از شما انتظار دارد که برنامه بصورت نصبی ، سریع ، راحت و مجتمع باشد و کاربران مبتدی هم بتوانند برنامه را راه اندازی کند.
این مشکل با این برنامه مبدل حل شده است به گونه ای که با نصب برنامه ، آیکن برنامه در استارت منو و دسکتاپ ایجاد شده و همچنین می توانید فایل راهنما هم به آن اضافه کنید.
از دیگر قابلیتهای برنامه نصبی شما که با این مبدل انجام میشود اینست که شکل آیکن فایل برنامه را خودتان مشخص کرده و عکس زمینه تمامی مراحل نصب بصورت دلخواه مشخص شده و همچنین اسپلش (عکسی که هنگام باز شدن برنامه دیده میشود که پیش فرض آن نمایش پنجره اکسس است) دلخواه خود را بعنوان اسپلش پیش فرض اکسس قرار می دهید در این صورت برنامه شما کاملاً اجرایی و مستقل از اکسس می باشد.
لازم بذکر است برای بسیاری از دوستان عزیز سوال است که آیا این نرم افزار محتوای ( منظور اشیاء از قبیل table,query,form,report,…) بانک اطلاعاتی را مورد تغییر قرار می دهد یا خیر ؟
در جواب این سوال باید گفت که به هیچ وجه ساختار فایل بانک اطلاعاتی شما دچار تغییرات نمی شود و ساختار بانک شما کاملاً صحیح و ایمن خواهد ماند .

اول محصول را تحویل بگیرید سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
جهت خرید پستی نسخه اصلی این نرم افزار به وب سایت ما www.p1shop.com مراجعه نمایید.
(موفق باشید)




آگهی دهنده
گروه نرم افزاری پیشروان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 259434
بازدید : 13264
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
گروه نرم افزاری پیشروان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com