انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش ویژه مجموعه آموزشی پارکور

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش جدیدترین مجموعه آموزشی ورزش پرطرفدار پارکور
این مجموعه در2DVDبا کیفیت بالایHD به صورت کامل تمامی فن ها .عملیات ورزشی این رشته درون این مجموعه جمع اوری شده وبا قیمتی ویژه عرضه میشه.
پارکور (به فرانسوی: Parkour) یا هنر حرکت کردن (به فرانسوی: l’art du déplacement) یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان. داوید بل ، بنیان گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور ، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست ، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده‌ باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست ، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور ، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین ، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن ، پریدن ، بالا رفتن و خزیدن باشد. «کارایی» یکی از مهم ترین مشخصه‌های پارکور است ، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند ، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.

به کسانی که از اصول پارکور در زندگی خود بهره می‌برند «تراسور» گفته می‌شود.
پارکور

پارکور از قدیم و زمانی که انسان نیاز به شکار کردن و شکار نشدن داشت وجود داشته است اما جرقه های پارکور به معنی امروزی توسط یک سرباز فرانسوی جنگ ویتنام به نام ریموند بل (Raymond Belle) زده شد. او در جنگ نیاز به هنری برای تعقیب و فرار ، امداد و نجات داشت. او از جمله آتش نشان های دلیر نیز بود و چندین ماموریت بسیار خطرناک را انجام داده بود. حدودآ ۲۸ سال پیش در یکی از روستاهای اطراف فرانسه پسر ریموند ، دیوید بل (David Belle) بعضی از این حرکات پدر خود را با بازی های کودکانه با دوستانش آمیخته بود. وقتی بزرگتر شدند روی این هنر کار کردند و آن را به این شکل امروزی تبدیل کردند. در اصل پدران این رشته دیوید بل و سباستین فوکان (Sebastian Foucan) هستند.

بعد از مدتی بین سباستین فوکن و دیوید بل اختلافاتی بر سر عقاید مختلف بوجود آمد که منجر به تقسیم شدن این رشته به دو بخش متفاوت شد. سباستین معتقد بود که در پارکور باید کمی حرکات نمایشی و خلاقانه و زیبا وجود داشته باشد ، اما دیوید می گفت زیبایی حرکات هیچ اهمیتی در پارکور ندارد. پس سباستین رشته جدیدی به نام Free Running را پایه گذاری کرد.

تفاوت Free Running با Parkour در طرز تفکر برای گذر از موانع است.Parkour : رسیدن از نقطه A به B در سریعترین زمان ممکن با استفاده از توانایی های بدن انسان.

Free Running : رسیدن از نقطه A به B با زیبا ترین ، خلاقانه ترین ، هارمونیک ترین حرکات در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از توانایی های بدن انسان.

اگر می خواهید درباره این رشته بیشتر بدانید می توانید به سایت های زیر مراجعه کنید :

Parkour.ir

Parkour.net

?What is Free Running

?What is Parkour

Urban Free Flow

American Parkour

»» توضیحات بیشتر در ویکیپدیا

پارکور یک ورزش و هنر است ، هنر جا به جایی. برای مثال یک فرد عادی وقتی به یک ارتفاع می رسد دنبال پله برای پایین آمدن از آن می گردد اما یک پارکور کار از آن ارتفاع می پرد. یک آدم عادی وقتی به یک مانع می رسد مسیرش را عوض می کند اما یک پارکور کار آن مانع را با یکی از حرکات پارکور پشت سر می گذارد.

در
آگهی دهنده
omid
  • قیمت : قیمت این مجموعه فقط5000تومان که شامل 2dvdباکیفیت h
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 259684
بازدید : 1474
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
omid
  • قیمت : قیمت این مجموعه فقط5000تومان که شامل 2dvdباکیفیت h
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com