انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تا اجباري نشده زودتر ديپلم بگيريد

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
توجه توجه شاغلين و جويندگان كار حتما بخوانند !!!
آيا شما دوست عزيز از جمله افرادي هستيد كه در يك شركت ، كارخانه يا اداره كار مي كنيد ؟ يا در بازار و صنعت و توليد مشغول خدمت رساني هستيد ؟
خبر داريد كه در بسياري از شركتها و كارخانجات داشتن ديپلم براي كاركنان اجباري شده و بدون ارايه ديپلم در زماني كوتاه به كارفرما شخص بايد جايش را به افراد ديپلمه بدهد و دنبال شغل ديگري براي خود و خانواده اش باشد ؟ يا حتي براي بسياري كارها مثل جواز كسب و بسياري از مجوز ها هم شما بايد يك ديپلم را در مدارك خود ارايه كنيد ؟ يا حتي بسياري از اضافه حقوق ها يا ترفيع افراد به پستهاي بالاتر در شغلشان منوط به داشتن حداقل يك مدرك ديپلم مي باشد ؟ پس شما زحمتكش عزيزي كه سالها براي كارفرما كار كرده اي فرصت را از دست ندهيد و اجازه ندهيد تا بخشنامه ي لزوم داشتن ديپلم در شركت شما صادر شود تا آنوقت با عجله و نگراني شديد بفكر گرفتن ديپلم بيفتيد . زيرا شما عزيزي كه مدرك سيكل داريد نمي توانيد در مدت 3 ماه يا 6 ماه فرجه اي كه به شما بدهند ديپلم بگيريد و آينده شغلي شما بخطر مي افتد. پس شما پيش قدم شويد و قبل از اينكه شركت شما بخشنامه اي صادر كند بكمك ما در 9 تا 11 ماه ديپلم خود را بگيريد. آره درست مي بينيد لازم نيست 3 سال درس بخوانيد تا ديپلم بگيريد . يكي از رشته هاي زير كه به آن علاقه داريد يا برايتان راحتتر است را انتخاب كنيد و در اين زمان ديپلم خود را بگيريد و نه تنها خطر اخراج از كار را از خود دور كنيد بلكه زمينه اضافه حقوق و ترفيع شغلي خود را هم فراهم كنيد. حتما از دوستان خود در كارخانجات مختلف سوال كنيد و مطمئن شويد كه بسياري از شركتها تا به حال داشتن ديپلم را حتي براي كارگران ساده هم ضروري دانسته اند، پس از آن فورا با ما تماس بگيريد تا با يك مشاوره خوب در مورد مدرك تحصيلي فعلي شما ، راه درست توسط مشاورين محترم به شما ارايه شود . حتي ممكن است شما در كارهايي مثل برق يا تاسيسات سالها كار كرده باشيد و براي خودتان استاد باشيد ولي وقتي يك آگهي استخدام در روزنامه ببينيد كه در آن شرط داشتن ديپلم را گذاشته و مثلا مهلت ثبت نام آن 15 روز است شما با داشتن دنيايي از مهارت عملي نمي توانيد استخدام شويد . خودتان مي بينيد كه تقريبا در هيچ آگهي استخدامي مدرك كمتر از ديپلم را حتي براي كارگر ساده ننوشته! پس اگر هم مي خواهيد تازه در جايي استخدام شويد وقت را تلف نكنيد و با ما تماس بگيريد تا ظرف 9 تا 11 ماه به آساني با كمك موسسه ما ديپلم بگيريد. مشاوره رايگان است پس شما چيزي از دست نمي دهيد . اصلا بخود نگوييد كه سن شما بالا رفته يا درسهاي قبل يادتان رفته و نمي توانيد چيزي ياد بگيريد .ما رشته آساني برايتان در نظر مي گيريم ، شما فقط كافي است بخواهيد ، براي بقيه راه ما شما را مي بريم . منتظر تماس شما عزيزان زحمتكش هستيم . اگر شما عزيزي كه اين آگهي ما را در اينترنت مي بينيد پدر ، برادر يا فاميل شاغلي داريد كه از اين لزوم داشتن ديپلم بي اطلاعند لطفا هر چه زودتر به آنها اطلاع دهيد تا حاصل سالها زحمت آنها در شركت يا كارخانه شان به هدر نرود و مجبور نشوند بعد از صدور دستور كارفرما در مدتي كوتاه كاري نشدني را انجام دهند.

گروه علمي فرهنگي پارسيان با كمك دو آموزشگاه خود بنامهاي رشد آفرين و برتر آماده اخذ ديپلم رسمي مورد تاييد وزارت آموزش و پرورش و سازمان فني و حرفه اي كشور براي همشهريان عزيز اصفهاني و ساكنين استانهاي همجوار مي باشد

مجتمع فني حرفه اي آزاد برتر (زير نظر سازمان فني و حرفه اي كشو
آگهی دهنده
reza amini
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان – خيابان توحيد مياني – 100 متر بعد از چهار راه مهرداد به سمت چهار راه پليس – پشت پيتزا شبانه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 262454
بازدید : 5103
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
reza amini
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان – خيابان توحيد مياني – 100 متر بعد از چهار راه مهرداد به سمت چهار راه پليس – پشت پيتزا شبانه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com