انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نتيجه گيري قطعي شما از تبليغات در اينترنت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
در صفحه اول جستجو هاي گوگل قرار بگيريد
ثبت تضميني تبليغ شما در صفحه اول جستجوي گوگل
ما شما را به اولين صفحه جستجوي گوگل مي بريم
تبليغات هدفمند و بسيار موثر براي محصولات يا خدمات شما
نتيجه گيري قطعي از تبليغات در اينترنت
روشهاي جديد تبليغات براي شما با هزينه پايين
جا دادن تبليغات شما در صدها سايت بسيار موثر
در دهها سايت پر بازديد قرار بگيريد و به صفحه اول گوگل راه يابيد
تبليغ واقعي كار خود را به ما بسپاريد و نتيجه عالي بگيريد
تبليغات كاري بسيار تخصصي است آنرا به ما بسپاريد

دوستان عزيز آيا شما هم از جمله صاحبان مشاغل هستيد كه دنبال بهبود وضعيت كسب و كار خود مي باشيد ؟ آيا شما هم مرتب در تلوزيون ، راديو ، بيل برد هاي خيابان ها ، نيازمندي هاي روزنامه اي يا سايتهاي اينترنتي تبليغ مي دهيد تا كالا و خدمات خود را معرفي كنيد ؟ شما از اين تبليغات كه خيلي پر هزينه اند تا به حال چقدر نتيجه گرفته ايد و آيا به نسبت هزينه هاي آنها برايتان به صرفه بوده است ؟ ما مي توانيم روشهايي بكار ببنديم كه شما در اينترنت تبليغات بسيار موثري داشته باشيد و هزينه هاي به مراتب كمتري را پرداخت كنيد .

هم وطن عزيز ! بحث تبليغات به ويژه در اينترنت يك كار بسيار تخصصي است و هركسي نمي تواند از آن در وب نتيجه بگيرد!! زيرا به دانش و تجربه ي زيادي نياز دارد . بعضي افراد فكر مي كنند همين كه آدرس يك سايت تبليغي را داشتند مثل بقيه مي توانند آگهي كار و حرفه خود را آنجا درج كنند و براي خود زشت مي دانند كه از يك متخصص كمك بگيرند . نتيجه هم اين مي شود كه از آگهي خود كمترين نتيجه ممكن را مي گيرند و فقط به اين دلخوش بوده اند كه خودشان سايتي را پيدا كرده اند و محصول خود را آنجا معرفي كرده اند. اگر اين افراد موضوع آگهي خود را بعد از چند ماه از درج آن در موتور گوگل جستجو كنند لينك صفحه ي آنها را در صفحات دهم و بيستم گوگل مي توان پيدا كرد و هرگز در صفحه اول گوگل اثري از آن يافت نمي شود بلكه فقط وقت و هزينه خود را از بين برده اند چرا كه تبليغات را كاري بچه گانه و ساده فرض كرده اند . ولي باور بفرماييد كه تبليغات و بازاريابي كالاها مانند پزشكي يك بحث فوق تخصصي است . مثلا كسي كه 4 بار مريض شد نمي تواند براي بقيه دارو تجويز كند ، كسي هم كه 4 بار وارد يك سري سايت شد نمي تواند در اينترنت تبليغ موثر بدهد و فروشش را بالا ببرد .

بسياري از سايتها هستند كه ظاهرشان خيلي خوب است و فرد را فريفته خود مي كنند و شخص كه دانش فني لازم را ندارد مي رود و در آنها آگهي مي دهد ولي غافل از اينكه اين سايت هيچ كمك خاصي به فروش كالايش نمي كند . اما اگر ما برايتان تبليغ كنيم سايتها را از چندين جنبه كنترل فني مي كنيم . چه بسا سايتي كه ظاهرش هم جالب نباشد ولي بهترين نتيجه را براي شما كسب كند و آگهي شما را در صفحه اول جستجو هاي گوگل قرار دهد . ولي چه كسي است كه اين سايتهاي قوي و كارساز را بشناسد و بعد از آن به بهترين وجه در آنها تبليغ بدهد؟؟!!

بيشتر افراد بصورت تجربي و يا با معرفي دوستانشان با يك سايت آشنا مي شوند و هرگز ليست بلندي از اين سايتهاي موثر ندارند و زمان زيادي مي گذرد تا با گشت و گذارشان در وب چند سايت قوي را پيدا كنند . يا ممكن است سايت بسيار خوبي را باز كنند و ندانند كه تبليغ در اين سايت چقدر موثر است !! تازه كيفيت تبليغ در اين سايتها هم بسيار بسيار مهم است و ما حاضريم با آنها روي اينكه در همان سايت خوب تبليغ كداميك از ما موثر واقع شود مسابقه هم بدهيم تا باور كنند كه تبليغات موثر كار
آگهی دهنده
reza amini
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 263441
بازدید : 2140
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
reza amini
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com