انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار جامع آموزش مفهومی فیزیک1 و آزمایشگاه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بهترين ، کارآمدترین و كاملترين مجموعه ی آموزش مفهومي فيزيك شامل فيلم ها و آزمايشات بي نظير ، شرح متن درس با شيوه اي متفاوت نسبت به كتاب درسي ، عكس هاي بسيار متنوع در هر موضوع و مرتبط با درس ، فلش وانيميشن های مرتبط ، توضيح نكات مهم بصورت صدای مؤلف در صفحات متعدد نرم افزار ، مثال های حل شده ی بسیار مفید و ..... برای هر یک از سال های دبیرستان در یک DVD جداگانه طراحی گردیده است ، که برای سهولت استفاده و سرعت اجرای نرم افزار قابل کپی شدن بر روی هارد می باشد .
از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- توسط آقای مهندس فرشاد(عباس)پیروز تألیف گردیده است که سابقه درخشانی در امر آموزش فیزیک در بهترین دبیرستان های کشور (نظیر دبیرستان های مفید ، روزبه ، سروش ، سلام و ....) را داشته است و از تجربه ی ارزشمند تدریس در کلاس های خود در تألیف این نرم افزار قدرتمند ، بهره برده است.
2- از همان سال اول تولید (یعنی 1383 تا کنون) در بهترین مدارس تهران و کشور در اختیار دانش آموزان گوناگون قرار داشته و مورد استفاده بوده است وتا کنون بارها و بارها مورد بازبینی و بهینه سازی قرار گرفته و کاملا بروز می باشد.
3- شیوه ی بیان مطالب درسی و طراحی نرم افزار به گونه ای است که دانش آموز ، حتی در مواقعی که امکان شرکت در کلاس را نداشته و یا تصمیم می گیرد زودتر از کلاس به مطالعه ی بخش خاصی اقدام کند ، می تواند براحتی و بدون نیاز به معلم ، مفاهیم را درک و به حل مسأله بپردازد.
در DVD فيزيك 1 و آزمايشگاه علاوه بر مطالب كتاب درسي ، به عناوين پيشرفته تر تحت عنوان بیشتر بدانیم والبته کاملا مرتبط با هر موضوع نيز پرداخته شده است که بسیار به درک مطالب ونیز ورزیدگی در حل مسایل کمک می کند.
همچنین با توجه به تازه وارد بودن دانش آموزان سال اول و نیاز بیشتر آنان به مسایل و مثال های حل شده ی مفید به حل تعداد بسيار زيادي مسأله در جهت پيشرفت سريع دانش آموزان پرداخته شده است .
نرم افزار جانبی که از آن در برخی ازصفحات ، برای ایجاد محیط آزمایشگاه مجازی استفاده شده است ، نسخه ی کامل Crocodile Physics می باشد که بسیار کامل ، ارزشمند و ضمنا گرانقیمت است و بر خلاف نسخه های موجود در بازار که exe هستند ، قابل نصب بر روی سیستم شما بوده و با همه نوع سیستم عامل سازگار می باشد .
DVD فيزيك 1 و آزمايشگاه با قیمت 8000 تومان ، بصورت پستی قابل ارسال به تمام نقاط کشور است و بعلاوه در تهران با پیک قابل ارسال می باشد .( نیمی از هزینه ی ارسال با پیک برای یک نسخه از نرم افزار به عهده خریدار و برای 3 نسخه و بیشتر ، کاملا رایگان اسSت .)
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت
tenagroup.com
مراجعه فرمایید و یا با شماره 09371934364 فقط پیامک بدهید.

تلفن سفارش : 02166422936
آگهی دهنده
عباس پیروز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 280517
بازدید : 3840
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
عباس پیروز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com