انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کاملترین نرم افزار تاکسی سرویس و تلفنی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
www.aidin-co.com بيش از هزار مشتري در تهران و شهرستانها
09123210423

جامع ترين و کاملترین نرم افزار ويژه تاکسی تلفنی در ايران

با عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزيز توجه شما را به امكانات منحصر به فردي كه در طول يك دهه فعاليت گروه مهندسين ايدين در زمينه اتوماسيون بيش از هزار موسسه و تاکسی سرویس در تهران و شهرستانها و مشاوره از مديران مجرب و موفق تاکسی سرویسها حاصل شده است جلب مي نماييم.

با توجه به سابقه فعاليت و زمان طولاني كه براي تهيه و بروزرساني نرم افزار ايدين صرف شده است و تعدد مشتريان ما در اقصي نقاط كشور و خصوصا تهران ، به جرات مي توانيم ادعا كنيم كه جامعترين و کاملترین نرم افزار موجود در كشور نرم افزار ايدين مي باشد.

1- سيستم كالر ايدي

الف: تماسهاي ورودي

ب: تماسهاي خروجي

الف:امكانات خاص و منحصر به فردي چون نمايش مشخصات كامل مشترك بهمراه تعداد تماسها و ريز تمام سرویسهاي قبلي وي و توضيحات مربوط به مشترك (مثل راننده جوان نرود يا ماشين مدل بالاو...) در هنگام اولين زنگ تلفن و قبل از برداشتن گوشي نمايش داده مي شود. ناگفته پيداست كه تنها اين امكان نرم افزار چقدر مي تواند در جذب و حفظ و ارتباط موثر با مشتري موثر واقع شود.

ب: تماسهاي برقرار شده از موسسه (شماره هاي گرفته شده توسط كاربران و رزرويشنها) بهمراه مشخصات كامل ، تاريخ و زمان شروع شماره گيري ، مدت مكالمه ، شماره گرفته شده و... در سيستم ذخيره شده و مدير مي تواند در هر لحظه گزارش گرفته يا ليست را چاپ نمايد.

2- مشتركين: اشتراك دادن در نرم افزار ايدين به ساده ترين شكل ممكن و تنها با زدن يك كليد و تايپ نام و ادرس مشتري انجام مي گردد و شماره تلفن و كد اشتراك توسط نرم افزار ثبت مي گردد و همچنين اضافه كردن نامحدود شماره تلفن از يك مشترك و يا اصلاح مشخصات وي تنها با يك كليد اعمال مي گردد.

3- ليست رانندگان: تمام مشخصات شخصي و تصوير فرد و مشخصات وسيله نقليه و ميزان درصد تسويه (براي تهران و شهرهايي كه بصورت درصدي از ميزان كاركرد راننده تسويه مي كنند) و مبلغ روزانه (براي شهرهايي كه بصورت مبلغ ثابت روازانه با راننده تسويه مي كنند) و مشخصات كارت سوخت – ميزان شارژ ماهانه – ميزان سوخت ماهانه – مبلغ خدمات روزانه(هزينه اي كه بابت هزينه هاي جاري و مصرفي مثل پول قند و چايي و... از راننده دريافت مي شود) در سيستم ذخيره و هنگام تسويه بصورت اتومات محاسبه مي شود. ضمنا مشخصات راننده و تلفن وي هميشه به راحتترين شكل ممكن در اختيار كاربر مي باشد.

4- مسيرها: تمامي مسيرها در شهر تهران و برخي از شهرها در نرم افزار به تفكيك محدوده زوج و فرد در نرم افزار تعريف شده است.ضمنا مديريت در صورت تمايل مي تواند مدت زمان رفت و برگشت براي هر مسير را وارد نموده تا در صورت طولاني شدن مدت انجام سرویس توسط راننده ، براي وي تاخير در سرویس ثبت شود. در ضمن سيستم كنترل كيلومتر نيز اين امكان را فراهم مي كند كه مسافت طي شده در يك سرویس مشخص گردد كه گزارشات متنوع و جالبي را جهت كنترل راننده ها و بهينه سازي ارائه خدمات و سوخت و... فراهم مي كند.

5- ثبت سرویس و ارسال راننده به سرویس تنها با زدن يك كليد و انجام و ترم افزار اقدام به پيج(صدا كردن) راننده توسط بلندگو مي نمايد. و همزمان نيز برگه سرویس در صورت تمايل مدير ، چاپ مي شود.

6- قبض مشتري و چاپ ان همزمان با ارسال ران
آگهی دهنده
محمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 284996
بازدید : 3603
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
محمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com