انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نمايندگي دستگاههاي تصفيه آب خانگي و صنعتي در

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت فني، مهندسی هرازسامان آمل با بهره‌گیری از آخرین فن‌آوری‌های روز دنیا با پيشينه اي قريب بر 8 سال مفتخر به ارائه خدمات در زمینه مشاوره، طراحي و اجراي سيستم هاي تصفیه آب و تصفيه فاضلاب صنعتي و خانگي می باشد. اين شركت بر اين باور است كه ارائه محصولات مطابق با استانداردهاي جهاني ،اصلي ترين حقوق مصرف كنندگان به شمار مي رود.
شركت هرازسامان آمل نماينده رسمي فروش و خدمات پس از فروش دستگاههاي تصفيه آب خانگي و صنعتي نياگارا در مازندران مي باشد، مدت گارانتي دستگاهها 18 ماه بوده وتا ده سال از خدمات پس از فروش متمايز ما بهره خواهيد برد.
توضيحات مختصر در خصوص انواع تجهيزات مربوط به دستگاههاي تصفيه آب خانگي و صنعتي ارائه شده توسط اين شركت :
1- فيلتر شني(Sand Filter) :
براي جداسازي ناخالصي هاي معلق در آب مورد استفاده قرار گرفته و داراي بستري از لايه هاي مختلف سيليس مي باشد كه از خروج ذرات معلق توسط بستر نرم جلوگيري مي كند.
2-فيلتر زغالي (Carbon Active Filter):
جهت حذف بو، رنگ، مزه و طعم نامطبوع آب مورد استفاده قرار مي گيرد. با توجه به اينكه كربن فعال واسطه مؤثري براي از بين بردن كلر، باقيمانده كودها و مواد شيميايي، مواد شوينده، حشره كش ها و علف كش ها است، لذا از كربن فعال به اين منظور نيز استفاده مي شود.
3- سختي گير رزيني (Softener)
سختي آب مربوط به املاح خاصي است كه در آب موجود است اين املاح شامل كاتيون هايي مثل كلسيم، منيزيم، آهن، آلومينيوم، منگنز، مس و ...است كه با آنيون هاي بي كربنات، كربنات، كلرور، سولفات، سيليكات و نيترات به صورت محلول در آب وجود دارد. ايجاد رسوب ناشي از سختي آب در صنايع مختلف از جمله سيستمهاي برودتي و حرارتي، صنعت نساجي، صنعت پرورش دام و طيور، ديگهاي بخار و .... علاوه بر تحميل مصرف سوخت بيش از حد، باعث بروز مشكلات زيادي مي گردد. با دستگاههاي سختي گير رزيني مي توان بسته به شرايط آب خام و نياز، سختي آب خروجي را از صفر تا ميزان مورد نظر تنظيم كرد.
4- اسمز معكوس (RO)
اين دستگاه در سايزهاي خانگي و صنعتي موجود است قابليت حذف مواد محلول در آب را تا اندازه 0.0001 ميكرون دارد. يكي از كاربردي ترين موارد اين دستگاه، شيرين كردن آبهاي شور مي باشد.
5- پرتو فرابنفش ( UV)
اين دستگاه در مدلهاي مختلف و با ظرفيت هاي متفاوت، بدنه استيل ضد زنگ و مجهز به مولد پرتو فرابنفش و شيشه كوارتز با كيفيت بالا براي ضد عفوني كردن آب آشاميدني موجود است. آب ضدعفوني شده با اين دستگاه احتياج به افزودن هيچگونه مواد شيميايي و يا حرارت نداشته و تغييري در تركيبات آن به وجود نمي آيد.
6- ژنراتور ازن (Generator Ozone)
گاز ازن (اكسيژن فعال) از طريق قوس الكتريكي يا پرتو فرابنفش توليد مي گردد كه يك اكسيدكننده و گندزداي قوي بوده و مبناي طراحي ژنراتورهاي توليد ازن مي باشد. موارد كاربرد ازن در گندزدايي آب و فاضلاب، استخرهاي شنا و پرورش ماهي، مرغداريها و دامداريها، ضدعفوني هاي عمومي، صنايع مختلف از جمله پتروشيمي، داروسازي، غذايي، كاغذسازي، آزمايشگاهي و برج هاي خنك كننده مي باشد.
خواهشمند است در صورت تمايل به همكاري و مشاوره و يا نياز به اطلاعات بيشتر حتماً با ما تماس حاصل فرمائيد.
آگهی دهنده
حسين مرعشي
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خيابان طالب آملي، درياي 31، پلاك 19
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 285399
بازدید : 5255
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
حسين مرعشي
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خيابان طالب آملي، درياي 31، پلاك 19
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com