انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

برای اولین بار در ایران کلاس اسکیس طراحی شهری با

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
کيمياي فکر بزرگ ، ‌اولين مرکز ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی آموزشی شهرسازی در کشور ‌ارائه مي دهد:

کلاس اسکیس با چهار استاد:

در راستای پاسخگویی به نیازها و شرایط مختلف دانشجویان در ارتباط با آزمون عملی طراحی شهری، کیمیا فکر بزرگ در اقدامی نو آورانه امسال و برای اولین بار در این زمینه، دوره های اسکیس طراحی شهری خود را به صورت کاملاً هماهنگ و همزمان با چهار استاد مجرب و با سابقه، متشکل از دانش آموختگان و فارغ التحصیلان طراحی شهری دانشگاه های تهران و شهید بهشتی برگزار می کند. بدین صورت دانشجوی محترم قادر است تا در کمترین زمان از تجربه اساتید مختلف و با رویکردهای متنوع استفاده نموده و به بهترین نحوه ممکن به آمادگی برسد.

اساتید این دوره ها عبارتند از مهندس امیرزاده، رازقی، شاهرخی و علییاری که در ادامه رزومه آنها آورده شده است.

ویژگیهای این دوره ها عبارتند از:

-آزمون تعیین سطح رایگان: پیش از شروع دوره ها دانشجویان در آزمون تعیین سطح شرکت نموده و نقاط قوت و ضعف خود را شناسائی می کنند. حضور در این آزمون که به همراه مشاوره و با حضور چهار استاد صورت می گیرد برای تمامی دانشجویان رایگان است.

- ارزیابی دانشجویان پس از اتمام هر سرفصل در قالب آزمون مرحله ای: در پایان هر سرفصل درسی از دانشجویان آزمونی گرفته خواهد شد که در صورت آوردن امتیاز کافی مجار به حضور در دوره های سرفصلهای بعدی خواهند بود.

- قابلیت گزینش دوره های درسی توسط دانشجو: این دوره در سرفصلهای جداگانه تعریف شده است و دانشجوی محترم بسته به نقاط قوت و ضعف خود میتواند انتخاب کند که در کدامیک از سرفصلهای دوره شرکت نماید.

- ژوژمانهای دسته جمعی با حضور تمامی اساتید مشابه شرایط آزمون.

- به علت تحصیل هر یک از اساتید در دانشگاه های تهران و بهشتی که به عنوان قطب علمی شهرسازی و طراحی شهری مطرح هستند، بیان مفاهیم با تأکید بر رویکرد این دو دانشگاه بوده و دانشجوی محترم با استفاده از تجربه اساتید از مناظر و ابعاد مختلف با مباحث آشنایی پیدا کرده و به آنها مسلط میشود.

- ضعف بزرگ کلاسهای تک استاد این است که کمتر زمانی پیش می آید که یک مدرس به تمامی مباحث اشراف و تسلط کامل داشته باشد و در نتیجه دانشجویان نیز به تبع آن در برخی مباحث قوی تر و در برخی دیگر ضعیف تر خواهند بود. بدین ترتیب دانشجویانی که با هدف قبولی آماده می شوند برای رفع این مشکل باید بطور جداگانه در چندین کلاس با چندین استاد شرکت نمایند که هزیینه زمانی و مالی زیادی را به آنان تحمیل می کند. در صورتی که در این دوره و به موجب آنکه اساتید در سرفصلهای رقابتی خود که در آن اشراف کامل را دارند تدریس می نمایند این مسئله نیز تبدیل به نقطه قوت رقابتی می شود.

- آشنایی و تسلط کامل بر مباحث اسکیس در کمترین زمان و با حداکثر بازدهی.

-با حضور در این دوره تمامی مباحث و تجربیات مورد نیاز مطرح شده و عملاً نیاز حضور در دوره های دیگر مرتفع می گردد.

- ظرفیت این دوره ها محدود و حداکثر 10 نفر می باشد که در صورت رد شدن از این تعداد در هر کد، کد بعدی به ترتیب اولیت مشخص شده باز میشود.

- برگزاری کلاسهای در دو شهر تهران و مشهد به طور همزمان
- تمامی اطلاعات در www.fekrebozorg.ir www.fekrebozorg.com
آگهی دهنده
fekrebozorg
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، خیابان ستارخان، بین پل تاج و برق آلستوم،جنب خشکبار ایوب، شماره 638، طبقه 2 واحد 22
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 290294
بازدید : 5877
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
fekrebozorg
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، خیابان ستارخان، بین پل تاج و برق آلستوم،جنب خشکبار ایوب، شماره 638، طبقه 2 واحد 22
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com