انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

محافظ هوشمند گالیا (با نویزگیر دیجیتالی )

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
آیا می دانید با یک محافظ برق خوب عمر دستگاههای خود را افزایش می دهید.
از این به بعد تجهیزات الکتریکی شما با محافظ برق گالیا محافظت می شود.
DVD-VCD-PLASMA-LCD-LED-3D
لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، ساید
مانیتور، پرینتر ، لپ تاپ، کامپیوتر
و گیرنده های دیجیتالی
( تمام دیجیتال و هوشمند با 7 خروجی و نمایشگر دیجیتالی - 2500VA )
توضیح اینکه 95 درصد از محافظ های الکتریکی موجود در بازار ، فقط نام محافظ را یدک میکشند و تنها دارای تاخیر زمانی هستند و هیچگونه محافظتی از دستگاههای شما در برابر نوسانات جبران ناپذیر برق شهر ندارند.
اما به جرات می توان گفت محافظهای تمام دیجیتال و هوشمند گالیا، با نمونه برداری از برق شهر در هر 100 میلی ثانیه و بهره گیری از تکنولوژی میکروکنترلرهای PIC، میتواند بر اساس نرم افزاری هوشمند از همه دستگاههای برقی و الکترونیکی اداری و خانگی در مقابل کلیه شرایط غیر عادی برق ، قطع پی در پی برق، نوسانات ولتاژ، اضافه ولتاژ لحظه ای Surge,Brown out,Spikeو نویزها و هارمونیکهای آسیب رسان که عموما توسط بارهای غیر خطی ایجاد میشوند، قدرتمندانه محافظت نماید.
ضمنا کلیه محافظ ها بهمراه یکسال گارانتی تعویض ارائه میگردند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارشات خود ميتوانيد همه روزه با تلفن دفتر فروش 542 96 44 0935 تماس حاصل نمائيد.



مشخصات فنی محصول
امروزه باپيشرفتهاي سريع ، گامهاي بزرگي در زمينه هاي مختلف براي آسايش انسانها برداشته شده ويكي از مهمترين آنها نياز به نيروي برق شهري مي باشد. اما متاسفانه هميشه مشكلاتي مانند قطع پي در پي برق، افت ولتاژهاي دائمي ، نوسانات ولتاژ ، اضافه ولتاژ لحظه اي و نويزهايي كه عموماً توسط بارهاي غير خطي ايجاد مي شود وجود دارد كه درصورت بي توجهي به آنها وعدم بكارگيري دستگاههاي حفاظت كننده به شدت آسيب زننده ومخرب مي باشند.عوامل مهمي كه از طريق برق شهر ميتواند كار كرد دستگاههاي برقي والكترونيكي، اداري وخانگي را مختل وبه آنها صدمات جدي وارد نمايد به اين شرح ميباشد:
الف – نوسانات لحظه ای SPIKE
SPIKE ها ولتاژهای سریع و گذرا با طول زمان کوتاهی هستند که به شکل موج اصلی برق اضافه میشوند. این ولتاژها به قسمتهای موج سینوسی برق متصل شده و با توجه به مشخصه اصلی SPIKEها یعنی زمان کوتاه و دامنه زیاد براحتی از مدارات تغذیه داخلی دستگاههای برقی عبورنموده و گاهاً میتواند به اجزای حساس الکترونیکی دستگاه مصرف کننده صدمه و یا آنها را معیوب نماید.
ب – نویزالکتریکی
این نویز که حاصل بروز اختلال یبن خطوط منبع برق و زمین میباشد به دلیل اختلال بین ولتاژ های فاز به فاز و یا فاز به نول دراثر اصابت صاعقه ، خاموش روشن شدن بار ، اشکالات کابلهای حامل برق ویا مجاورت با تجهیزات فرکانسی که از طریق سیم ارت (زمین)به مصرف کننده های برقی انتقال می یابد میتواند برروی مدارهای حساسی که ارت منبع تغذیه را به عنوان مرجع برای سیتم کنترل داخلی بکار می برندتاثیر منفی بگذارد. این نوع از نویزهای الکتریکی میتواند باعث HANGشدن کامپیوتر ویا از بین رفتن اطلاعات داخلی آنها گردد.
ج – اضافه ولتاژ لحظه ای SURGE
SURGEها در واقع ولتاژ اضافه شده به موج اصلی برق با مقادیر بالاتر از مقدار عادی دامنه موج سینوسی برق میباشد که بیش از یک سیکل ادامه دارد. این موج های ناخواسته معمولاً پس از خاموش شدن یک دستگاه مصرف کننده بزرگ شهری و یا سوئیچ کردن بار در مراکز فرعی شبکه برق شهری ایجاد می شود. به علت زمان نسبتاً طولانی موج SURGE قدرت عملکردمنابع تغذیه دستگاههای الکترونیکی که در آن ازنوعی مدار سوئیچینگ استفاده کرده اند راکاهش داده ودر نهایت ممکن است موجب کاهش طول عمر مفید آنها گردد.
د – افت ولتاژ لحظه ای SAGE
افت ولتاژهای ناگهانی که به مدت جند سیکل ادامه دارند SAGE نامیده میشوند. SAGEها معمولاً از لحاظ شکل مانند SPIKEهای منفی ولی دارای طول زمان بیشتری می باشند.این اثرناشی از سوئیچ کردن یک بار بزرگتر مانند موتورهای الکتریکی و..اتفاق می افتدکه موجب کاهش ولتاژ برق میگردد.
چنانچه افت ولتاژناشی از SAGE ها به گونه ای باشد که منابع تغذیه دستگاههای مصرف کننده نتواند بنحوی آنهارا جبران نماید ممکن است نتیجه چنین افت ولتاژی موجب عدم کارایی ویا صدمه به دستگاه مصرف کننده باشد.
ه – افت طولانی ولتاژBROWN OUT
افت طولانی مدت ولتاژ برق زمانی ایجاد می شود که منبع تولید کننده برق شبکه نتواند نیاز مصرف کننده های مختلف را به خوبی تامین نماید.درشرایط بحرانی ودر مناطقی که معمولاً کاهش ولتاژ برق در ساعاتی از شبانه روز وجود دارد و یا قطع کامل جریان برق دراثربروزاشکال درخطوط
آگهی دهنده
علیزاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 295831
بازدید : 9391
دسته بندی : صوتي تصويري
آگهی دهنده
علیزاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com