انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سامانه هوشمند پیام کوتاه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
سیستم هوشمند پیام کوتاه آرا سیستم
راهکار نوین اطلاع رسانی آرا سیستم

چرا آرا سیستم

با گسترش نیاز به اطلاع رسانی سریع و دقیق در جهان ، رسانه ها از کلیه ابزار ها و امکانات تکنولوژی در تمام حوزه ها استفاده نموده اند تا هرچه بهتر بتوانند به متقاضیان خود خدمت رسانی نمایند.از این رو آرا سیستم با استفاده از نیاز بازار کاربران و کمبود فضای ارتباطی مناسب اقدام به تشکیل محصولاتی از قبیل سامانه هوشمند پیام کوتاه نموده است.

آرا سیستم نرم افزاری برای مکانیزه کردن فعالیت های تجاری و گسترش ارتباط سازمان با مخاطبان خود است.این سیستم مناسب سازمان ها و شرکت هایی است که همواره برای شکستن مرزهای ارتباطی خود با مشتریان و مخاطبان خود گام برداشته و به بالا بردن سطح کیفیت مدیریت مشتریان خود می اندیشند.

آرا سیستم اعتماد یا اطمینان

آرا سیستم با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با تجربه چندین ساله در زمبنه سیستم های سفارش مشتری همواره برای برطرف نمودن نیاز های مشتریان در تلاش است.این مجموعه با دارا بودن بستری حرفه ای پاسخگوی کلیه نیازهای نرم افزاری شما خواهد بود.

از همین سو با اعتماد به مجموعه ما با اطمینان خاطر به ما بپیوندید.

آرا سیستم

اگر شما نیاز به برقراری ارتباط دوطرفه با مخاطبانتان دارید ، می توانید با خیال آسوده از محصولات آرا سیستم استفاده نمائید ، چرا که این شرکت استاندارد های یک رسانه را مدنظر قرار داده و در طراحی سیستم ها از یک ارتباط دوطرفه ایمن و متمرکز استفاده کرده است.حال اگر ویژگی هایی که برشمردیم پاسخگوی نیاز های اساسی شماست ، خواندن ادامه برشور نکات قابل توجهی را برای شما در بر خواهد داشت.

پیام کوتاه sms

در این بین موبایل به عنوان یکی از اصلی ترین ابزار های انتقال اطلاعات و اخبار توانسته جایگاه ویژه ای در بین دیگر حوزه های اطلاع رسانی بدست آورد.امروزه موبایل تنها وسیله اطلاع رسانی موجود در دنیا اطلاعات می باشد و شما با استفاده از بستر پیام کوتاه به راحتی می توانید اطلاعات موردنظر خود را به مخاطبان خود ارسال نمائید.

lمعرفی محصول

سامانه هوشمند آرا سیستم یک محصول تحت وب می باشد که به یک رسانه یا سازمان امکان می دهد تا اقدام به ایجاد بانک مشترکین نموده و از طریق پیام کوتاه با آنان در ارتباط باشد.همواره یکی از مسائل و موضوعات استراتژیک هر سازمان ، تامین و پاسخ درست و به موقع به درخواست های مشترکین خود می باشد که با استقرار این سامانه بخش عظم این مشکلات حل خواهد شد.

پیاده سازی فرآیند اتوماسیون جامع پیام کوتاه براساس مدل های علمی و عملی آزمایش شده است ، با انجام فعالیت های پشتیبانی و حمایتی در راستای ارسال پیام کوتاه سازمان خود را به درجه والای CRM برسانید.

مهمترین دست آورد اجرای سامانه هوشمند آرا سیستم برای سازمان ها عبارت است از :

ایجاد بستری مناسب و امن برای استفاده کلیه کارکنان و پرسنل از این سیستم

افزایش هماهنگی بین واحد ها و کاهش زمان اجرای فرایند بدلیل یکپارچگی اطلاعات و عملیات

کنترل و پایش اطلاعات موجود

گزارش دهی به موقع و مناسب

همچنین بسته به نیاز سازمان بخشی یا تمام این راهکار می تواند نیاز های کلیدی را پاسخ گفته و عملیات جاری را تنظیم بخشیده و بهره وری سازمان را افزایش دهد.
آگهی دهنده
شرکت آرا سیستم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 299412
بازدید : 2097
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
شرکت آرا سیستم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com