انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

با هر لیسانسی که دارید پزشک شوید

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
با هر لیسانسی که دارید پزشک شوید!!!
باور کنید صحت دارد و این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

افتخاری دیگر برای گروه مشاورین تخصصی دکتر کیهان ور در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران
بالاترین قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی در سراسر کشور

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با تکیه بر تجربه چندساله کادر علمی خود مفتخر است که با تفاوت فاحش نسبت به سایر موسسات برترین آمار قبولی را در آزمون حساس کارشناسی به پزشکی داشته و سال قبل با بیش از 70% قبولی در این آزمون توانسته است برگ زرینی به کتیبه افتخارات خویش بیافزاید.


پنجمین سال آزمون لیسانس به پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران است که برای ورود به پزشکی از مقطع کارشناسی برگزار می گردد و مشابه سیستم کانادایی بوده و از لیسانس های مختلف - حتی از لیسانس کشاورزی و فیزیک و شیمی و ریاضی و عمران و برق و البته غیر از لیسانس های هنر وعلوم انسانی - برای ورود به پزشکی به عمل می آید
آن چه اهمیت این آزمون را بیش از پیش می نماید موارد زیر است:

1 – امکان ادامه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان برترین دانشگاه علوم پزشکی کشور که در آن اغلب رتبه های دورقمی کنکور پذیرفته می گردند.

2 – ادامه تحصیل رایگان

3 –ورود به عنوان دانشجوی سال 2 و ادامه تحصیل در کلاس مشترک با سایر قبولین که اغلب رتبه های دورقمی کنکور و حائزین مدال های المپیاد می باشند.

5 – به دلیل شرایط سنی که با توجه به سابقه قبلی حتی یک روز نیز اغماض پذیر نمی باشد و از طرف دیگر به دلیل آشنایی هرچه بیشتر از این آزمون در سطح کشوری و استفاده از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و افزایش رقابت در این امر امکان موکول کردن آن به سال های بعد عملا غیر ممکن است.

الف – شرایط عمومی شرکت در آزمون

1- واجد شرايط عمومي تحصيل رايگان

2- فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي و كارشناسي ناپيوسته كليه رشته ها ( اعم از گروه علوم پزشكي و گروه هاي آزمايشي علوم رياضي و فني و علوم تجربي و کشاورزی و شیمی و فیزیک )
تبصره : مدرک فارغ التحصیلی باید تا روز ثبت نام آماده گردد و دانشجویان ترم آخر که طبیعتا دارای معدل کارشناسی نمی باشند مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند.

3- حداكثر سن از زمان ثبت نام آزمون 25 سال تمام (15/9/1365 به بعد ) و در مورد آقاياني كه خدمت نظام وظيفه را گذرانده اند طول دوره نظام وظيفه (حداكثر به مدت 2 سال ) به سن اضافه ميگردد.

4- معدل كل ديپلم بالاتر از 18 ( به عبارت معدل کل دقت نمایید و با معدل کتبی اشتباه نگیرید.)

5- معدل مقطع كارشناسي بالاتر از 16

تبصره : بند های 4 و 5 فقط در مورد دانشجويان مشمول آيين نامه استعدادهاي درخشان در رشته هاي مورد پذيرش قابل چشم پوشی می باشد و در مورد سایر افراد حتی یک صدم نیز قابل اغماض نمی باشد.

ب – شرایط اختصاصی دوره های جهاد دانشگاهی

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با تکیه بر پشتوانه غنی علمی آموزشی و سابقه و تجربه کاری طولانی در باب تحصیلات تکمیلی و هم چنین ارتباط تنگاتنگ با اساتید و قبولین سال های قبل این آزمون – که همانگونه که مستحضرید فقط مربوط به دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد - اقدام به برگزاری دوره های آموزشی آزمون مربوطه نموده است .

شرایط این کلاس ها به شرح زیر است :

1 – به دلیل استقبال فراوان از دوره های فوق در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، بعد از انجام مشاوره عمومی رایگان آزمون تعیین سطح انجام خواهد پذیرفت تا افرادی که آمادگی اولیه و امکان بیشتری در قبولی دارند در این دوره ها حضور یابند .

نکته 1 - آزمون تعیین سطح دارای 70 سوال می باشد و تراز پایه خواهد داشت و تنها افرادی که بتوانند در این آزمون به حداقل نمره دست یابند امکان شرکت در دوره ها را خواهند داشت و افراد مردود فقط یک فرصت دیگر خواهند داشت تا در آزمون تعیین سطح مجدد شرکت نمایند.

نکته 2 - زمان آزمون تعیین سطح دقیقاً یک هفته بعد از انجام مشاوره عمومی و زمان انجام آزمون تعیین سطح مجدد یک هفته پس از آزمون تعیین سطح اولیه خواهد بود و به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

نکته 3 - منبع آزمون تعیین سطح در روز مشاوره عمومی ذکر خواهد گردید.

2 – به دلیل این که از یک طرف ظرفیت قبولی این آزمون بین 20 تا 30 نفر می باشد، و از طرف دیگر سقف تعداد افراد در کلاس های جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران محدود می باشد، افراد به ترتیب اولویت زمان ثبت نام در کلاس ها جای خواهند گرفت و در صورت تکمیل ظرفیت برای کلاس
آگهی دهنده
گروه مشاو رین تخصصی دکتر پیمان کیهان ور
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران – بلوار کشاورز - ابتدای خیابان 16 آذر – انتهای بن بست کارآفرین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 303481
بازدید : 5410
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
گروه مشاو رین تخصصی دکتر پیمان کیهان ور
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران – بلوار کشاورز - ابتدای خیابان 16 آذر – انتهای بن بست کارآفرین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com