انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اموزش مكالمه زبان انگلیسی بصورت تضميني در تنها ۹۰روز با يادگيري اسان انقلابي در اموزش مكالمه
ايا واقعا ميخواهيد انگلیسی را بياموزيد ؟ به همان سادگي كه فارسي صحبت ميكنيد بدون ترس و خجالت . بدون نياز به تمرين خواندن و نوشتن . بدون نياز به معلم . با روش اعجاب اور نابغه زبان شناس انگلیسی و فارسي شده توسط اعجوبه تقويت حافظه و ابداع كننده روشهاي نوين تند خواني ايران استاد نصرت .
اين متد را يك نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع كرده و موسسه نصرت ان را به صورت فارسي در اورده اقاي نصر شما بعد از تهيه اين بسته كه شامل 90 فايل mp3 هست و گوش كردن طبق متد به ان به راحتي فيلم هاي امريكايي زبان اصلي را خواهيد فهميد . شما به راحتي به انگلیسی صحبت ميكنيد و كاملا ميتوانيد ارتباط برقرار كنيد . احساس ميكنيد معجزه اي روي داده است . چيزي كه بعد از سالها حضور در كلاسهاي زبان در دست يابي كامل به ان موفق نشده بوديد در ظرف كمتر از ۳ ماه به بهترين نحو با كمترين زحمت محقق خو اهدشد.
باور كردنش كمي مشكل است اما چند چيز را به خاطر داشته باشيد . نصرت معتبر ترين موسسه تند خواني و زبان كشور است . اقاي نصرت اعتباري جهاني دارد و او همه اين موارد را تضمين ميكند . چنين انساني بعد از سالها كار پر افتخار هيچوقت اعتبارش را به بازي نميگيرد . اين متد تا به حال در ايران و خارج از كشور ( بيشتر خارج از كشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده كرده است .
نه نياز به تمرين هست . نه نياز به دوباره گوش كردن . نه نياز به نوشتن . در واقع شما سعي نميكنيد چيزي بياموزيد بلكه اين نوار با فرمولي كه در قرار گيري كلمات و جملات ان با فاصله هاي زماني خاص در ان مخفي است انگلیسی را به شما مي اموزد . بخاطر همين از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتكر نمونه انتخاب شده .
ارائه محصولات با كيفيت بالا و بسته بندي مناسب و با كيفيت و همچنين گارانتي تعويض محصولات نشان از اهميت رضايت مشتري در نزد ما مي باشد.

روش خريد :
ابتدا وارد لينك زير شده و روي خريد پستي كليك كرده سپس محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد.

قيمت: 4,500 تومان



آگهی دهنده
ali
  • قیمت : 4,500 تومانبه‌روز شده در: ‪جمعه، ۲۹ مهر ۱۳۹۰‬4500
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : http://ebuy-iran.ir/detail.php?vendors=51080258&id=563&adsid=1&ads_type=&percent
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 309223
بازدید : 2241
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
ali
  • قیمت : 4,500 تومانبه‌روز شده در: ‪جمعه، ۲۹ مهر ۱۳۹۰‬4500
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : http://ebuy-iran.ir/detail.php?vendors=51080258&id=563&adsid=1&ads_type=&percent
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com