انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فرش نگین اطمینان مشهد تولید کننده فرش ماشینی گل

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فرش ماشینی نگین اطمینان مشهد تولید کننده وصادر کننده انواع فرش ماشینی نقش برجسته و گل ابریشم


درود بر مرد وزن ، پسر ودختر بافنده که برفروزنده چراغ پر نور هنر و پاسدار ارزشهای آن درطول تاریخ این ملت هستند . و دستهای پرهنر اما پینه بسته ایشان گواهی بر این مدعاست. درود بر طراحان ، نقاشان ، ریسندگان ، رنگرزان ، محققان ، پژوهشگران ، استادان ، ناظران و بافندگان وآنهایی که گامها استوار ایشان را ههای پرپیچ و خم این مرز و بوم را در جهت اعتلای هنر و صنعت ارجمند فرش در نوردیده و سینه پر مهر ایشان سنت این دستباف را در خود جای داده و دستهای معجزه گرآنه این نتیجه تلاشهای گذشته خود را به هنر دوستان در سراسر گیتی تقدیم میدارند.



فرش یکی از هنرهای سنتی و اصیل مردمی ایران محسوب میشودکه از فطرت پاک مردم نشات گرفته و این هنر از دیر باز در تمامی شئون زندگی مردم رسوخ کرده و به صورت جزئی و تفکیک ناپذیر درآمده است . فرش به عنوان هنر یک کالای تجاری ، علاوه برآنکه سهم عمده ای از صادرات کشور را به خود اختصاص داده ، در جامعه امروزی ما بعنوان یک دستاورد تاریخی و ملی در زمینه اقتصاد ، فرهنگ و ابتکار مطرح بوده است . هنر قالی بافی از دیر باز یا به بیانی دیگر از بدو تشکل تمدن آریایی در بین اقوام ایرانی رواج داشته و ایرانیان با ذوق و سلیقه مختص به خود ، نه تنها به تزئین دیوارها و اتاقهای منازل توجه داشته اند و آنرا با نقاشیها و اشیاء مختلف می آراستند بلکه به همین ترتیب کف منازل و اتاقهای خود را نیز نادیده نمی گرفتند به ویژه که ایرانیان علاقمند به نشستن بر روی زمین بوده اند، برای پوشش کف از بهترین بافته ها و زیر اندازها استفاده میکردند و ابداع هنر قالیبافی نیز زاییده این فرهنگ و ذوق خلاقیت ظریف ایرانی است.

با توسعه فن آوری و توسعه تکنولوژی و صنعت امروزه در کنار فرشهای دستباف ایرانی ، ماشینهای بافندگی فرش ماشینی به بازارهای جهانی عرضه شده اند و امروز ما شاهد تولید انواع دستگاههای بافندگی پیشرفته هستیم که با سرعت هرچه بیشتر در تولید انواع فرش ، قالیچه ، پادری و....با فرش دستباف ایرانی به رقابت پرداخته اند اما در این زمینه باید توجه داشته باشیم که این فرش ماشینی است که میتواند به صورت انبوه با دستگاههای مجهز تولید شود نه فرش دستباف که از هم روح و هم از جسم انسانها بهره میگیرد و ذوق خلاقیت هنری الهام بخش آن است نه نیاز اقتصادی . با توجه به این مطلب که ساختار جهانی فرش در سالهای اخیر تغییر کرده است واین هنر زیبا و اصیل ایرانی با پیشرفت علم و صنعت تغییراتی چشمگیر داشته است و در شهر ستان آران بیدگل علاوه بر کارگا ههای کوچک قالی دستباف شاهد تاسیس صدها کارخانه تولید فرش ماشینی بودیم و با گسترش صنایع رقابتی هرروز بر راه اندازی کارخانه ها و تولید فرش ماشینی افزوده شد .



شرکت فرش نگین اطمینان مشهد هم یکی از شرکتهای تولیدی فرش ماشینی میباشد که در سال 1374 در شهرستان آران وبیدگل تاسیس شد. این واحد تولیدی ، تجاری کار خود را با دستگاههای بافندگی واندویل آغاز نمود و تولیدکننده انواع فرش و پادری در سایز و طرحهای متنوع میباشد. امروز این واحد تولیدی با بهره گیری از تجربیات چند ساله خود توانایی تامین انواع فرش ماشینی با تراکمهای بالا وکیفیت مطلوب را دارد و توانسته با تولید انواع فرشهای پنج رنگ و هشت رنگ وده رنگ در طرحها ورنگهای زیبا نقشی ماندگار در خانه های شما عزیزان ایجاد نماید.

با توجه به این مطلب که ساختار صنعت جهانی فرش در سالهای اخیر تغییرات زیادی نموده است و با پیشرفت ع
آگهی دهنده
علي
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 32133
بازدید : 18847
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
علي
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com