انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انتخاب موتورگیربکس های شرکتهای فلندر و - اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
DVD راهنماي انتخاب موتورگیربکسهای فلندر و وات درايو واطلاعات فني در مورد محصولات فلندر
در اين پكيج شما امكان ديدن مشخصات كلي و جزيي موتورها ، گيربكسها و كوپلينگهای شركتهای فلندر و وات درايو را خواهيد داشت. به اين صورت كه پس از نصب هر كدام از نرم افزارها با دادن اطلاعات مورد نظر خود از قبيل: سرعت ، قدرت خروجي مورد نياز ، گشتار مورد نياز ، فركانس كاركرد و موارد ديگر شما امكان انتخاب محصول مورد نظر خود را پيدا خواهيد كرد.
با دادن برخي از اطلاعات بالا به اين نرم افزارها (كه اغلب انها قابل انتخاب هستند و در پيش فرض سيستم موجود هستند) شما به سمت محصولات موجود رهنمون مي شويد. هر چه اطلاعات كه شما به نرم افزار مي دهيد كاملتر باشد شما زودتر و دقيق تر به محصول مورد نظرتان با مشخصات ويژه اش و كليه اطلاعات فني اش دسترسي پيدا خواهيد كرد.
حتي شما با دادن يك يا دو مشخصه از يك محصول مي توانيد تمامي محصولاتي كه اين خصوصيت را دارند را ببينيد و از بين انها انتخاب كنيد.
پس از انتخاب محصول ، نقشه اتوكد و ابعادي تجهيز و تمامي اطلاعات فني محصول مورد نظر شما قابل نمايش است.
محصولاتي كه در اين نرم افزار معرفي مي شوند عبارتند از : Frequency Inverters و Motors و Coupling and Clutches و Gear Units و Gear Motors
همچنين در اين DVD شما امكان مطالعه محصولات مختلف كمپاني فلندر از هر حيث و داكيومنتهای كاملي از شرح جزييات قطعات موجود در محصولات و تعمير و نگهداري انها و كاربردهای بعضي از محصولات و سرويسهایي كه فلندر به شما ميدهد و جداول مقايسه اي بعضي محصولات قابل استفاده به جاي هم و ... را بدست مي اوريد.
قيمت مجموعه فوق كه يك DVD مي باشد 9000 تومان مي باشد.
جهت اطلاعات بيشتر با شماره 09132005537 تماس حاصل فرماييد.
* جهت خريد محصول ، شما با شماره 09132005537 تماس بگيريد ، ادرستان را بدهيد و از طريق پست محصول خود را تحويل بگيريد و يا از طريق حضور در محل محصول خود را دريافت كنيد.



آگهی دهنده
متقی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 324348
بازدید : 1451
دسته بندی : صنعت
آگهی دهنده
متقی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com