انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پر فروش ترین سیستم های مه پاش مه ساز

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
همچنين اين شركت يكي از قديمي ترین توليد كننده گان انواع هواساز ايرواشر دار و بدون ايرواشر مي باشد و اين تنظيم رطوبت در كشور مي باشد
در حال حاضر سه نوع دستگاه مه ساز و رطوبت پاش در كل دنيا توليد و ارائه مي گردد كه اين شركت موفق به دستيابي به دانش فني و توليد هر سه نوع اين سیستم های مرطوب كن شده است.
اين سه سیستم عبارتند از :
سیستم های توليد رطوبت و مه و انواع دستگاه های رطوبت ساز و مه پاش از جمله مهمترین و صد البته قديمي ترین ماشين الات توليدي شركت انديشه سبز مي باشد. اين شركت هم اكنون با توليد سالانه نزديك به 3000 دستگاه رطوبت پاش ، مهپاش و هواساز و انواع سیستم های كنترول دما و رطوبت بزرگترین ترین توليد كننده سیستم های توليد و
1. دستگاه های رطوبت ساز و مهپاش پروانه اي يا ديسكي : اين دستگاه ها پركابرد ترین و البته پرفروش ترین نوع سیستم های مه پاش و رطوبت ساز مي باشند ، بيشترین استفاده از اين دستگاه ها در سالن های كشت و پرورش قارچ خوراكي ( قارچ دكمه اي و صدفي ) همچنين در مرغداري ها و سالن های پرورش طيور ، در انواع سردخانه های بالاي صفر و زير صفر و انبار های نگه داري ميوه ، همچنين در سالن های كيورينگ بتن ، چاپخانه ها ، چاي سازي ها ، نساجي ها ، كارخانه های كود سازي ، چوب بري و كارخانه های نئوپان سازي و... انجام مي پذيرد.

اساس كاري در اين سیستم های افزايش رطوبت با نيروي گريز از مركز مي باشد در اين دستگاه ديسك توليد مه در هر ثانيه پنج دور مي چرخد و اب را با استفاده از سرعت بيش از حد خود تبديل به ذرات بسيار ريز اب همانند مه و به اصطلاح به حالت اسپري ( همانند اسپري مو ) در مي اورد.اين هواي اشباع شده با رطوبت با استفاده از يك پروانه و شدت جريان هوا با قدرت بالا به جلو پرتاب مي شود و بعد از عبور از چند مرحله قطره گير و فشار شكن وارد محل مورد نظر شده و رطوبت محيط را بالا مي برد.
براي كسب اطلاعات بيشتر و دقيق تر در مورد مهپاش های ديسكي ((اينجا)) و (( اينجا )) كليد كنيد.

2. مهپاش و رطوبت ساز نازلي يا فوگر (نازل مه پاش):اين نوع سیستم توليد رطوبت مكانيزم كاملا متفاوتي دارد در اين سیستم اب توسط يك كمپرسور قوي فشرده شده و تحت فشار 100 تا 200 بار داخل لوله های تزريق مي گردد اين لوله به وسيله پايه های خاصي به يك سري نازل با سوراخ های 1 تا 10 ميكرون وصل مي باشند ، فشار موجود باعث مي شود اب از اين نازل های عبور كرده و تبديل به پودر اب و يا مه باز هم به حالت اسپري مو گردد.

مه پاش نازلي نيز داراي استفاده های فراواني مي باشد از اين سیستم در سالن های كشت و پرورش قارچ خوراكي جهت تامين رطوبت مورد نياز سالن های پرورش قارچ همچنين در بسياري از مرغداري ها و سالن های پرورش طيور ، در چاپخانه ها و كارخانه های نساجي و چاي سازي ها ، در مناطق گرم و فوق گرم براي خنك كردن هوا در فضاي ازاد ، در دامداري ها براي از بين بردن استرس دماي دام و بسياري از فضا های ديگر استفاده مي شود.
براي كسب اطلاعات كامل در مورد انواع نازل مه پاش (( اينجا )) و (( اينجا )) كليك كنيد.

3. مه ساز و رطوبتساز التراسونيك( بخارسرد ) : اين نوع دستگاه كاملا به صورت الكترونيكي بوده و هيچ نوع قطعه مكانيكي ندارد . در اين دستگاه با تغيير فركاني صوتي اب از حالت مايع تبديل به حالت گاز و يا بخار مي شود با اين تفاوت كه بخار به وجود امده چون حاصل از جوشيدن اب نمي باشد پس داغ نيست و دماي بخار مذكور با دماي هوا يكسان است يعني بخار سرد و در واقع به معناي دقيق كلمه دستگاه مه توليد مي كند.
اين دستگاه در سالن های پرورش قارچ خوراكي و يا مرغداري و سردخانه و… كاربردي ندارد و درمحيط های خاصي همانند انكيباتور ، انكستاريم ، ازمايشگاه ، دستگاه های جوجه كشي و.... كاربرد دارد.
براي كسب اطلاعات بيشتر و ديدن تصاوير كامل از اين نوع دستگاه ((اينجا)) و ((اينجا)) كليك كنيد.

شركت انديشه سبز توليد كننده انواع سنسور های ديجيتالي كنترول دما و رطوبت نيز مي باشد. اين سنسور های ديجيتالي در شركت انديشه سبز سازگار با رطوبت ساز و مه پاش و همچنين گرماساز و سرماساز های مختلف توليد و به بازار ارائه مي گرددو شما مي توانيد با اتصال يكي از اين ترمستات های ديجيتالي كنترول رطوبت به مهپاش های خود ميزان رطوبت در محيط را به صورت اتوماتيك روي ميزان دلخواه تنظيم نماييد.
براي ديدن تصاوير و كسب اطلاعات بيشتر از اين نوع دستگاه ها (( اينجا )) و (( اينجا )) كليك كنيد.

شركت با توجه به تخصص در زمينه توليد ادوات مرتبط با صنعت قارچ يكي از قديمي ترین توليد كننده گان هواساز های مخصوص سالن قارچ مي باشد. اين هواساز ها با الگوبرداري از نمونه های اروپا
آگهی دهنده
گروه فنی مهندسی اندیشه سبز
  • قیمت : بستگی به نوع کالا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه -خیام جنوبی - کوچه تربیت - ساختمان علم جو - واحد 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 359487
بازدید : 2447
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
گروه فنی مهندسی اندیشه سبز
  • قیمت : بستگی به نوع کالا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه -خیام جنوبی - کوچه تربیت - ساختمان علم جو - واحد 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com