انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سیستم ارسال بلوتوث تبلیغاتی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بزرگترين توليد كننده سیستم هاي اطلاع رساني بلوتوثي در ايران و خاورميانه

شركت اديكو افتخار دارد به اطلاع هموطنان عزيز برساند براي اولين بار در ايران و خاورميانه موفق به طراحي ؛ ساخت و توليد سیستم منحصربه فرد Blue Smart (به شماره ثبت12747/125 از سازمان صنايع ومعادن) - گرديده است.
اين سیستم كه بر طبق اخرين تكنولژي روز طراحي و ساخته شده ، قادر است هر نوع اطلاعات يا فايلي را اعم از فيلم ، كليپ ، متن ، عكس ، اهنگ و ... را تا محدوده ي 10 و 20 و50 و100 و200 و1000 متر به طور اتوماتيك به تمامي تلفن هاي همراه كه در اين محدوده قرار دارند ، بدون در نظر گرفتن نوع گوشي با استفاده از تكنولوژي Bluetooth به صورت رايگان ارسال نمايد .
بعد از تهيه BlueSmart شما قادر خواهيد بود به صورت شبانه روزي و بدون پرداخت حتي يك ريال ساليان طولاني به اطلاع رساني و تبليغات مفيد بپردازيد .

كاربردهاي سیستم Blue Smart در :
رستوران ها
مراكز سينمايي
بانك ها
هتل ها
فروشگاه ها
كافي شاپ ها
موزه ها
فرودگاه
ايستگاههاي مترو
نمايشگاه ها
داخل بيلبوردها و استندهاي تبلیغاتی
ورودي شهرها
امفي تئاترها
پاركها
مراكز گردشگري و تفريحي
پايانه هاي مسافربري
دانشگاهها و مدارس
مراكز تجاري بزرگ و كوچك
...... و هر جايي كه نياز به تبليغ و اطلاع رساني داشته باشد .
---------------------------------------- ----------------------------------------
توضيحات كامل در مورد دستگاه بلواسمارت :

BlueSmart يك سیستم كامل و جامع جهت بازاريابي ، تبليغات ، اطلاع رساني و اموزش از طريق Bluetooth و يك رسانه قدرتمند ، غني و منحصربه فرد براي عرضه كردن محتوا و مضامين محصولات و خدمات شما مي باشد .
BlueSmart اين امكان را براي شما فراهم ميكند تا خدمات و سرويس هاي خود را به صورت درجه بندي شده در يك يا چند منطقه خاص گسترش دهيد ؛ اين عمل با استفاده از سیستم هاي متمركز و چند محور ممكن است.

BlueSmart از يك سخت افزار پيچيده با تكنولوژي پيشرفته كه قدرت شناسايي بيش از 380 نوع گوشي تلفن همراه را دارد ، فرستنده و گيرنده ي مخصوص Bluetooth و يك نرم افزار قدرتمند CMS تشكيل شده است . وظيفه ي اين نرم افزار مديريت سیستم ، برنامه ريزي ، كنترل و اپراتوري خودكار وهوشمندانه سیستم مي باشد . از اين گذشته ، سیستم BlueSmart قدرت كافي براي سرويس دهي همزمان به چند كاربر را دارد.

ازمزيت هاي ديگر BlueSmart اين است كه قابل اتصال به LAN و اينترنت مي باشد تا در مواقع لازم از راه دور قابل برنامه ريزي و كنترل باشد .

استفاده از BlueSmart شما را در بهبود بخشيدن به كيفيت خدمات و محصولهايتان ياري خواهد نمود ، زيرا اين سیستم امكان برقراري ارتباط رايگان شما و مشتري يا مراجعه كننده را فراهم مي كند .

BlueSmart با ارسال كاتالوگ ، تصاوير و جز ئيات محصولات به مشتريان كمك مي كند تا در مورد استفاده از خدمات و كالاهاي شما بهتر تصميم گيري كنند ؛ انها را راهنمايي مي كند و باعث متمايز شدن خدمات شما مي شود .
با تبليغات از طريق BlueSmart مطمئن خواهيد بود كه مراجعين و مشتريان ، شما و خدمات هايتان را به خاطر خواهند سپرد ، زيرا شما قادر خواهيد بود اطلاعات خود را همراه با تبليغات و شماره ي تماس در داخل تلفن همراه مراجعه كننده ذخيره كنيد تا دسترسي به ان ها جهت استفاده هاي بعدي براي مشتري امكان پذير باشد .
BlueSmart اماري جامع از ليست مشتريان و خدمات ارائه شده به ان ها را در اختيار شما قرار مي دهد تا با بررسي اين امارها بتوانيد كيفيت خدمات هايتان را بهبود بخشيد .

BlueSmart مي تواند به محض ورود مراجعين ، پيام خوش امدگويي به ان ها ارسال كند و ان ها را با ارائه سرويس هاي جذاب ، سرگرم كند و اين عمل باعث مي شود كه مراجعه افراد به شما به عنوان تجربه هاي شيرين در ذهنشان ماندگار شود . به ياد داشته باشيد كه ارزش نهادن به مشتري و خرسند نمودن انها يكي از اصول مهم مشتري مداري و تجارت مي باشد .

قابليت هاي BlueSmart :
1- قابليت شناسايي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه داراي Bluetooth هستند .
2- امكان برقراري ارتباط دوطرفه .
3- قابليت ارسال Magic Reminder : با اين روش پيام هاي مورد نظر شما بدون در نظر گرفتن محدوديت زماني و مكاني به صورت كاملاً رايگان در تلفن همراه شخص نمايان خواهد شد .
4- :V-Cardشما قادر خواهيد بود شماره تلفن خود را در دفترچه تلفن همراه شخص مراجعه كننده به صورت اتوماتيك ذخيره كنيد .
5-قابليت ارس
آگهی دهنده
شرکت آدیکو (adyco
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران- خ ولی عصر - خ توانیر- جنب بیمارستان دی - پ 5 - واحد 2
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 360285
بازدید : 1878
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
شرکت آدیکو (adyco
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران- خ ولی عصر - خ توانیر- جنب بیمارستان دی - پ 5 - واحد 2
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com