انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

امبد بوردهای arm مدل sbc6410 - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
در چند سال اخير ، پيشرفت فناوري در زمينه هاي مختلف صنعت بسيار چشمگير بوده ، به طوري كه هر ساله شاهد تغييرات عمده در محصولات كامپيوتري و متعلقات انها هستيم. يكي از قطعاتي كه در كامپيوترها تغييرات بسياري داشته ، پردازنده است. پردازنده ها در طي اين چند سال براي رسيدن به كارايي بالاتر ، از فناوري هاي گوناگوني استفاده كرده اند كه هر يك از انها با نام هاي مختلفي شناخته شده اند.با ورود پردازنده هاي ARM به دنياي ميكروكنترلرها تحول بزرگي در اين زمينه رخ داد و باعث شد تا اين پروسسورها در بسياري از موارد انتخاب مناسبتري نسبت به ميكروهاي PIC و AVR براي طراحان در عرصه طراحي سيستم هاي امبد باشد. سرعت پردازش بسيار بالاتر ، پشتيباني از سيستم عامل ، نويز پذيري خيلي كم ، كم مصرف بودن و توان عملياتي بسيار بالا ، حجم و اندازه كوچك و معماري RISC از ويژگي هايي است كه انها را ممتازتر از بقيه ميكروكنترلرها نموده است.

اين شركت با ارائه انواع بوردها ، مبدل ها و ماژول ها امادگي خود را جهت تامين ديوايس هاي مورد نياز طراحان و صنعتگران محترم را با قيمت هاي بسيار مناسب و كيفيتي مطلوب اعلام مي نمايد.

لطفا جهت اطلاع از جزئيات بيشتر در خصوص بوردهای ARM ، مبدل هاي سريال به شبكه و سريال به WiFi ، با شماره 09196343740 (محمد امين باميان) تماس حاصل فرمائيد.



آگهی دهنده
محمد امین بامیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 361564
بازدید : 1788
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
محمد امین بامیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com