انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی اجرا و خدمات تخصصی کنترل امنیتی و دوربین م

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
طراحی ، اجرا و خدمات تخصصی کنترل امنیتی و دوربین مداربسته

دوربین های تحت شبكه : دوربین های تحت شبکه را می توان به عنوان یک دوربین و یک کامپیوتر تعریف کرد که در یک سیستم هوشمند جمع شده اند. این دوربین ها تصاویر را بر روی شبکه های کامپیوتری منتقل می کنند تا کاربر بتواند از راه دور تصاویر را مدیریت ، ضبط و پخش نماید. به محض اینکه تصاویر روی شبکه ارسال شد ، کاربر از هر کامپیوتر متصل به LAN و یا اینترنت می تواند به آنها دسترسی داشته باشد

دوربین های تحت شبکه بهترین و آسانترین راه برای مشاهده ، ثبت و ضبط با بهترین و مطلوبترین کیفیت تصویری بر روی هر نوع از شبکه های کامپیوتری می باشند.تصاویر با استفاده از هر نوع مرورگر (تحت وب) بدون وابستگی به نوع سیستم عامل ، قابل دیدن و بر روی حافظه های کامپیوتر قابل ثبت و ضبط می باشند.دوربین های تحت شبکه ، کاملاً مستقل از کامپیوتر عمل کرده و در هر جایی قابل نصب هستند.این دوربین ها امکان مشاهده و ضبط تصاویر از هر جایی در دنیا برای کاربر بوجود می آورند.

دوربین های آنالوگ : از دوربین های آنالوگ می توان به عنوان نسل اول CCTV ها نام برد که کابل خروجی تمامی دوربین ها در دستگاه کنترل مرکزی (DVR) جمع می شوند و در آن دستگاه عملیات کنترل ، نظارت ، ضبط و سایر پردازش ها صورت می گیرد.

مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده منزل، کارگاه، کارخانه و ... از طریق اینترنت، در هر زمان و مکان

کاربردهای سیستم های حفاظتی- نظارتی و اماکن قابل بهره برداری :

ادارات و ارگانها : سیستم های حفاظتی قابل نصب در ادارات و ارگان های دولتی برای حفظ و حراست پیرامونی و فیزیکی ، کنترل ورود و خروج و سایر موارد امنیتی به کار می روند . بدینوسیله با ایجاد محیطی امن از اموال دولتی و ارباب رجوع محافظت می شود.

اماکن صنعتی : در محیط های صنعتی ، مانند کارخانه ها و امکان دسترسی به خطوط تولید و انبارها را در اختیار مدیران قرار می دهد.

امور بانکی : به منظور حفاظت از باجه های خودپرداز (ATM) و دیگر نقاط حساس بانکها از خطر دزدی ، موسسات مالی شروع به نصب سیستم حفاظتی در این نقاط نموده اند و برای هر حرکتی تصویر جداگانه ای قابل ذخیره در یک پایگاه داده مرکزی است.

فروشگاه ها : صندوق فروشگاه همواره در معرض خطر دزدی قرار دارد.سیستم های حفاظتی به طوری که با انتقال تصاویر زنده روی شبکه و ذخیره آنها روی سرور صاحبان فروشگاه و مدیران می توانند روند کار را از راه دور کنترل کنند.

پایانه مسافربری : میتوان سیستم حفاظتی موجود را در جهت ایجاد امنیت بیشتر برای مسافران راه آهن، فرودگاه و مترو مورد استفاده قرار داد.بدینوسیله مراکز نظارتی نیز به تصاویر این نقاط دسترسی خواهند داشت.

اماکن آموزشی : سیستم های حفاظتی قابل استفاده در مدارس ، پارک ها ، کلاس های درس ، سالن های مطالعه سالنهای امتحان و سایر محیط های فرهنگی نیز میباشد و این مکان ها را به محیط های امن و قابل کنترل تبدیل میکند .

انواع دوربین

دوربین ثابــــت : با وضوح تصویر بالا ، ضد نویز و سایه ، قابلیت کارکرد در نور بسیار کم، مجهز به منوی روی تصویر، قابلیت علامتگذاری روی تصویر Motion Detection

دوربین متحرک : با قابلیت زوم بالا ، ضد نویز و سایه ، قابلیت دید در نورکم ، وضوح تصویر بالا ، قابلیت دید در شب ، چرخش 360 درجه افقی و 240 درجه عمودی ، مجهز به منو روی تصویر ، قابلیت علامتگذاری بر روی تصاویر یا همان Motion Detection ، قابلیت اتصال به انواع شبکه، طراحی زیبا.

کارتهای DVR : ضبط تصاویر به صورت زنده ، قابلیت فشرده سازی تصاویر برای کمتر شدن حجم تصاویر ، کیفیت بالای تصویر ، دارای هارد دیسک داخلی با ظرفیت بالا ، مجهز به خشاب های داخلی اضافی هارددیسک ، قابلیت Back Up گیری از تصاویر ضبط شده به وسیله پورت USB و DVD-RW ، قابلیت اتصال به انواع شبکه، مجهز به Mouse ، قابلیت کنترل دوربین های متحرک (Speed Dome) مجهز به منو ، قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق پورت های RS232- RS485-RS422

مانیتور صنعتی : مانیتورهای صنعتی LCD و CRT در اندازه های 21 ، 19، 17 و 14 اینچ ، با کیفیت تصاویر بالا، ورودی و خروجی ویدئو و صوت ، قابلیت کارکرد به مدت طولانی.

برای دریافت مجوز نمایندگی فروش و خدمات و کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر محصولات و خدمات با ما تماس حاصل فرمایید .

شرکت هوشمند افزار پندار ( www.Pendar.ir )
آدرس : اراک – خیابان خرم – میدان پرستار – ابتدای خیابان اعلم الهدا – نبش کوچه ایثار

تلفکس شرکت : 08613123787
بازرگانی و فروش : 091860
آگهی دهنده
bayat
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 361851
بازدید : 2073
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
bayat
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com