انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

متن استاندارد HSE-MS (نفت و گاز و پتروشیمی)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
در جهان امروز کیفیت اصل پذیرفته شده وجود لاینفک محصولات و خدمات و شرط لازم برای بقای باشد ایمنی و بهداشت حرفه ای و حفظ محیط زیست از دغدغه های اصلی در جهان امروزی باشد سازمانها به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی خود در جریان طراحی محصول ، تولید و ارئه خدمات به ایمنی و محیط زیست توجه فوق العاده ای دارند به قول رییس سازمان جهانی استاندارد سازی اگر به محیط زیست و ایمنی فکر کنیم به خودی خود ناچار به تولید محصول با کیفیت می باشیم چرا که محصول بی کیفیت موجب هدر رفتن آلودگی محیط زیست و خطرناک برای تولید کننده و مصرف کننده می باشد
بر این مبنا استانداردهای توسط سازمان جهانی استاندارد سازی ISO و یا استاندارد های ملی مانند استاندارد ایران ، سازمان استاندارد انگلستان BSI، سازمان استاندارد اتحادیه اروپا و... در ارتباط با ایمنی و حفظ محیط زیست تدوین شده که مشهورترین آنها ISO 14001 , OHSAS 18001 در ایران می باشد.
به موازات آن سازمان بین المللی شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی استاندارد دیگری تحت عنوان HSE-MS را برای مواد و ایمنی زیست محیطی منتشر کرده اند که به REPORT 210 مشهور است که توسط OGP تدوین شد.
وزارت نیرو و نفت ایران ضمن معرفی استاندارد HSE-MS به عنوان استاندارد مرجع خود برای تمام پیمانکاران و تامین کنندگان خود معرفی نمود.
در ایران معمولاٌ در استاندارد ایزو 14001و OHSAS 18001 به عنوان استاندارد HSE معرفی شد و که البته با استاندارد HSE وزارت نفت دارای اختلافاتی میباشد ولی وزارت نفت ایران با داشتن همزمان این دو استاندارد را معادل HSE وزارت نفت و نیرو داشته است
ASYS اسپانیا به عنوان یکی از مراجع تایید صلاحیت شده OGP جهت صدور گواهینامه بر اساس الزامات OGP وزارت نفت ایران آماده انجام ممیزی و صدور گواهینامه HSE-MS می باشد.
برای گرفتن متن استاندارد HSE وزارت نفت ایران بر مبنا استاندارد HSE OGP, به سایت شرکت ASYS مراجعه نموده و صفحه HSE آن متن را دانلود فرمایید.
آگهی دهنده
asys agrinsys
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه ستاری- بالاتر از پیامبر شرقی- پلاک 47- واحد 14
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 369079
بازدید : 6852
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
asys agrinsys
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه ستاری- بالاتر از پیامبر شرقی- پلاک 47- واحد 14
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com