انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تبدیل وبلاگ به وب سایت - اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396

پيش از هر چيز مي بايست به شما چند واژه تخصصي را كه در اين صفحه از انها استفاده شده را به طور خلاصه توضيح دهيم.

1-دامنه (دامين domain): دامين ادرسي مستقل است كه توسط ان به يك سایت بر روي اينترنت مي توان دسترسي داشت مانند: web-saz.ir يا google.com
2-زيردامنه (ساب دومين subdomain) : زيردامنه ادرسي است كه به يك دامين اصلي وابسته است . كه با علامت نقطه همراه با سایت اصلي نمايش داده مي شود . به طور مثالyourdomain.mihanblog.com يك زيردامنه است به دامنه يmihanblog.com وابسته است.
3-فضا- ميزباني (هاست host) : فضا يا هاست (ميزباني) مكاني فيزيكي بر روي اينترنت است كه فايلهاي مرتبط با سایت يا وبلاگ (اعم از عكس و موزيك و فايلهاي اچ تي ام ال و ...) بر روي ان قرار مي گيرند مثلا همكنون ما براي نگهداري فايلهاي مرتبط با اين سایت از يك فضاي دو گيگابايتي بر روي اينترنت استفاده مي كنيم.
4-سيستم مديريت محتوا (سي ام اس cms): سي ام اس مخفف كلمه ي Content Management System به معناي سيستم مديريت محتواست كه توسط ان مي توان يك سایت را توسط يك پنل مديريتي كه توسط يك زبان برنامه نويسي تحت وب نوشته شده است مديريت كرد. اين سيستمها مديريت سایت را بسيار ساده نموده و حتي كساني كه هيچگونه اشنايي با طراحي سایت ندارند توسط ان مي توانند يك سایت حرفه اي با امكاناتي ويژه را مديريت نمايند.

1. چه كساني وبلاگشان را به سایت تبدیل كنند.

هر كسي كه مايل باشد مي تواند با پرداخت هزينه اي اندك وبلاگ خود به سایت تبدیل كند اما شايد بهتر باشد چند مورد از مزاياي اين كار را شرح دهيم.

كوتاه و رند شدن ادرس وبلاگ
امكان اعتبار سنجي كاري كه شما انجام داده ايد(مانند رتبه ي الكسا)
برطرف شدن محدوديت ها
قرار دادن فايلها (عكس ، موزيك ، ويديو و ...) در فضاي خود.
امكان واگذاري مالكيت (فروش سایت).
امكان عضو گيري
امكان راه اندازي فروم (انجمن گفتگوي انلاين)
عدم نمايش تبليغات سرويس دهنده
امكان درج هرگونه كد تبليغاتي و ...
امكان ايجاد ايميل با استفاده از دامنه ي شما (مانند info@domain.com)
سهولت گرفتن تبليغ
امنيت بالاتر براي جلوگيري از هك نسبت به وبلاگ
امكان پشتيبان گيري كامل
امكان انتقال سایت
و بسياري موارد ديگر كه بعد مدت كوتاهي از تبدیل وبلاگتان به انها پي خواهيد برد.

2. تبدیل وبلاگ به سایت

2.1. اين كار در دو سطح قابل انجام است :

1- تبدیل ادرس وبلاگ از ساب دامين كه به يك دامين وابسته است به دامين مستقل:

براي مثال ما ادرس وبلاگ ، فرضي كه در ابتدا به صورت www.yourdomain.mihanblog.com بود را www. yourdomain.com تبدیل كرديم به اين صورت كه تنها با خريداري يك دامنه انرا به وبلاگ خود متصل نموده و ادرس ان به نوعي مستقل شد.
از مزاياي اينكار كوتاه و رند شدن ادرس و در نتيجه سهولت بخاطر سپاري ان است همچنين ادرس دامين مستقل به خودي خود از كلاس بالاتري برخودار است و به اعتبار وبلاگ مي افزايد اما به هر حال وبلاگ شما همچنان از طريق سرويس دهنده ي عمومي مديريت مي شود و داراي همان محدوديتهاست و شما مي بايست تابع قوانين سایتي باشيد كه وبلاگ بر روي ان قرار دارد. براي تبدیل وبلاگ خود به سایت مي توانيد با توجه به جدول زير اقدام كنيد.

2- انتقال وبلاگ بر روي يك فضاي شخصي:

در اين صورت علاوه بر اينكه ادرس شما مستقل خواهد شد مطالب وبلاگ شما هم در فضايي كه خريداري نموده ايد قرار خواهد گرفت به اين صورت كه بر روي فضا يك سيستم مديريت محتوا (سي ام اس) نصب خواهد شد و شما با ورود به اين سيستم سایت خود را مديريت خواهيد كرد و سایت شما شامل تمام مزايايي خواهد بود كه در بالا توضيح داده شد. مثلا ما همكنون سایت وبلاگ نويسان يا نجواهاست هر كدام يك سایت با ادرس و فضاي مستقل هستند و كليه ي فايلها بر روي خود فضاي سایت قرار دارند.
---------------------------------------- ----------------
وب ساز افتخار دارد وبلاگ شخصي و يا تجاري شما را با كمترين هزينه ممكن به يك وب سایت رسمي تبدیل نمايد و كليه ابزار و احتياجات شما را بر روي وب سایت شخصي تان نصب نمايد .



آگهی دهنده
فهیمه قاسم زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 375105
بازدید : 2475
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
فهیمه قاسم زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com