انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تدریس خصوصی ویژه کنکور کاردانی به کارشناسی برق

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
باور کنید قبولی و کسب رتبه خوب در آزمون کاردانی به کارشناسی مثل آب خوردن است!!!
تدریس خصوصی دروس کاردانی به کارشناسی برق توسط کارشناس ارشد مهندسی برق از دانشگاه تهران ( مدارهای الکتریکی، ریاضیات، ماشین های الکتریکی و الکترومغناطیس و زبان کاملا تضمینی- تضمین حداقل 70 درصد در کنکور)
اگه اراده ی قوی و پشتکار کافی دارید و به کسب یه رتبه خوب تو کنکور فک می کنید ادامه مطلب رو بخونید در غیر این صورت من به شما توصیه می کنم قبل از اینکه ادامه مطلب رو بخونید و خودتون رو خسته کنید همین الان روی ضربدر بالا گوشه راست صفحه کلیک کنید و این صفحه رو ببندید.
مدت هاست که داستان کنکور و کنکوری ها هر ساله در کشور ما در مقاطع و رشته های مختلف تکرار و تکرار میشه. تعداد موسسات آموزشی کنکور هم که ماشاء الله ار تعداد داوطلبان هم بیشتر شده! تعداد کتاب های کمک آموزشی و تست هم که نجومی زیاد شده طوریکه بردن اسم و حجم این کتابا رعشه به تن نه تنها داوطلبا بلکه خود طراحا هم میندازه!!!
حالا این وسط میمونه کنکوری بنده خدا! که دور و برش پر شده از انواع موسسات و کتاب های رنگارنگ باریک و قطور و میلیون ها تبلیغات...! طفلی این کنکوریا... یه جورایی دلم به حالشون میسوزه!
جالبه بدونیم که تعداد بسیار زیادی از بهترین رتبه های کنکور کسانی بودند که انگیزه و پشتکار کافی داشتن و شبانه روزی با یک برنامه ریزی صحیح تلاش کردند نه اینکه یک موسسه یا آموزشگاه به تنهایی قبولیشونو تو کنکور تضمین کرده باشه!!! این رو بر اساس تجربه ای که تو برخورد با برترین های رشته ها تو یکی از برترین دانشگاه های کشور داشتم می گم.
حالا از همه اینها بگذریم می رسیم به اصل مطلب و اینکه واقعا چیکار کنیم که تو کنکور موفق بشیم و جزء بهترین ها باشیم.
اگه می خواین نتیجه خوب و عالی در کنکور بگیرید و از شر سردرگمی و پیچیدگی کلاس های متنوع کنکور و کتاب های مختلف راحت شین لطفا حتما به توصیه های زیر گوش کنید.
1- شما قبل از هر چیزی نیاز به انگیزه، تلاش و پشتکار کافی دارین. واقعا به نظر من کسایی میتونن موفقیت خوب بدست بیارن که برای رسیدن به هدفشون تلاش خستگی ناپذیری داشته باشن و تحت هیچ شرایطی نا امید نشن و تا لحظه آخر تلاش کنن و مطمئن باشن که نتیجه خیلی عالی خواهند گرفت.
2- تسلط به کتاب های و شناسایی بهترین و موثرترین کتاب کمک آموزشی برای هر درس.
این موضوع خیلی مهمه بچه ها! عوض اینکه برین برای هر درس چندین و چند کتاب کمک آموزشی بخونین و خودتونو گیج و سردرگم کنین بهترین و موثرترین کتاب کمک آموزشی رو انتخاب کنین و چندین دور بخونینش.
حالا حتما میپرسین که آخه از کجا بدونیم که بهترین کتاب کمک آموزشی برای هر درس کدومه؟!!! سوال کاملا به جاییه!
بهترین کار برای شناسایی بهترین کتاب کمک آموزشی برای هر درس اینه که برین سراغ 20 رتبه برتر کنکور رشته خودتون و ازشون بپرسین که برای هر درس کدوم کتاب کمک آموزشی رو خوندن. ممکنه برای هر درس یه کتاب یا چندین کتاب رو معرفی کنن به هر حال همه رو یاد داشت کنید و در نهایت پاسخ تمام این 20 نفر رو کنار هم بذارین و خودتون متوجه خواهید شد که برای یک درس کدوم کتاب کمک آموزشی بیشتر توصیه شده! بدون شک کتاب توصیه شده بهترین منبع کمک آموزشی برای اون درس خواهد بود به دو دلیل: اول اینکه یادمون باشه که خرد جمعی اشتباه نمیکنه بخصوص که این جمع همه نخبه باشن و دوم اینکه این منابع رو بهترین های کنکور معرفی کردن.
3- سومین موضوعی که باید بهش توجه کنین زمان بندی صحیح برای مطالعه درساتونه!
در مورد این موضوع هر کسی یه سیستم مطالعه داره و من نمیتوم روش خاصی رو پیشنهاد بدم فقط توصیه میکنم که طوری برنامه ریزی کنید که تا موقع کنکور حداقل دو دور کامل و مسلط درس ها و کتاب های کمک آموزشی مربوطه رو خونده باشین.
من تضمین می کنم که اگه شما مراحل بالا رو به درستی انجام بدین یقینا جزء برترین رتبه ها خواهید بود. اونقد مطمئنم که به قول معروف حاضرم رو قبولیتون با خودتون شرط ببندم!
یه موضوع مهم دیگه که لازمه در موردش یه چند تا نکته بگم بحث کلاس خصوصی یا به اصطلاح معلم خصوصیه!
من همیشه تو صحبتام با دانشجویام بهشون میگم که فقط و فقط برای رفع اشکال معلم خصوصی بگیرید و نه برای اینکه از اول تا آخر یک کتاب رو به شما درس بده! گرفتن معلم خصوصی زمانی سودمنده که شما کتاب رو مطالعه کردین و با مباحث آشنا شدین و این لا به لای مطالعاتتون به مشکلاتی برخوردین که خودتون از پسش بر نمیاین و یا اینکه احساس می کنین نیاز به این دارین که مسلط تر بشین.
این روش چند تا مزیت داره:
1- شما با مباحث کتاب مورد نظر آشنایی دارین و متوجه مشکلات و گره هاتون شدید
آگهی دهنده
حسین صدیقی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خ کارگر شمالی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 411787
بازدید : 1600
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
حسین صدیقی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خ کارگر شمالی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com