انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پکیج طلایی ویژه هدیه عید و کادو روز دوست داشتن

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
•●♥ҳ̸Ҳ̸ҳ ( به معرفی ویژگی هر کدام از محصولات این بسته کادویی می پردازیم ) ҳ̸Ҳ̸ҳ♥●•٠·
.
1- عینک ray ban اصل: عینک ریبن اصل ایتالیا که خارج از این پکیج به قیمت 23 هزار تومان به فروش می رسد. یک عینک پولاریزه و شیک از کمپانی ری بن با کیفیت اصل می باشد. این عینک مناسب شیک پوشان است و می توانید طرف مقابل خود را با آن غافلگیر کنید
.
2- گردنبند فروهر اورجینال: گردنبند اصل فروهر شامل کیفیت درجه یک و ضمانت 2 ساله می باشد. گردنبند فروهر اصل 2 رو است و هر دو روی گردنبند نقش برجسته گردنبند حک شده است که مناسب کادو و هدیه برای کـسی است که دوستش دارید. نمونه اصل این گردنبند 12 هزار تومان می باشد.
.
3- چراغ مطالعه جادویی همراه LED: این چراغ مطالعه همه کاره با نوردهی عالی روی کیبورد کامپیوتر، کیبورد لپ تاپ، عینک، کتاب، لباس، کلاه و... نصب می شود. این چراغ مطالعه معجزه قرن است و شما می توانید با کادو دادن این چراغ مطالعه یک وسیله بی نظیر را کادو بدهید.
.
ما همه این مجموعه را که در مجموعه 40 هزار تومان ارزش دارد را به قیمت باورنکردنی 23 هزار تومان به خاطر روز دوست داشتن و عید عرضه می کنیم تا شما هم از ما راضی باشید.
.
.
**** امکانی مهیا شده است که شما با پرداخت انلاین این بسته را مستقیم به دست کـسی که دوستش دارید برسانید. ما این بسته کادویی را در یک بسته بندی شیک می فرستیم ****
.
می توانید سفارش را بصورت نقدی پرداخت کنید (که در این صورت شامل تخفیف می شوید) یا اینکه بصورت پستی درب منزل تحویل بگیرید و مبلغ آن را به مامور پست بپردازید.

همراه: 09132360028
فکس: 02189782744
tehranlux@gmail.com
http://tehranlux.ir
لینک مستقیم:

http://tehranlux.ir/detail.php?id3=42710&ob=5&su=2&bz=37600&no
آگهی دهنده
مسلم کریمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 426470
بازدید : 927
دسته بندی : طلا و جواهر
آگهی دهنده
مسلم کریمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com