انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کوييک هيل توتال سکيوريتي 2013

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
کوييک هيل توتال سکيوريتي 2013، از لپ‌تاپ‌ها و رايانه‌هاي شخصي شما محافظت کرده و امنيتي کامل در برابر انواع خطرات و تهديدات اينترنتي يا آلودگي‌هاي مبتني بر شبکه ارائه مي‌دهد. پس از نصب ، توتال سکيوريتي به عنوان سپر در برابر ويروسها ، کرمها ، تروجانها ، جاسوس‌افزارها و ساير تهديدات مخرب عمل مي‌کند. اين نرم‌افزار همچنين با استفاده از تکنولوژي برتر و انحصاري ®DNAScan کوييک هيل حفاظتي خوب را در برابر ويروس هاي جديد و ناشناخته ارائه مي‌کند. کوييک هيل توتال سکيوريتي قابليت Anti-Phishing را جهت افزايش اطمينان از محافظت در برابر وب‌سايت هاي کلاهبردارانه در زمان استفاده از اينترنت ارتقاء داده است. ويژگي Parental Control (مديريت خانواده) به شما امکان مي‌دهد تا زمان دسترسي به اينترنت را براي کودکان خود زمانبندي نماييد. همچنين مي‌توانيد با استفاده از ليست از پيش تعريف شده دسترسي فرزندانتان را به نوع خاصي از وب‌سايت‌ها (شبکه‌هاي اجتماعي، بازي، غيراخلاقي و..) محدود نماييد. ابزار PCTuner عملکرد کلي سيستم شما را بهبود مي‌بخشد. همچنين ويژگي PC2Mobile Scan، بدافزارها را از روي موبايل اسکن، شناسايي و پاکسازي مي‌نمايد.توتال سکيوريتي 2013 کوييک هيل ، از منابع بسيار کم استفاده مي کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپيوتر ، افزايش مي دهد .

ويژگي هاي Quick Heal Total Security 2013
Core Protection
Silent Firewall and IDS/IPS, AntiRootkit, AntiMalware, AntiSpyware, AntiVirus حفاظت کاملي را براي کامپيوتر شما در سطوح مختلف تضمين کرده است.

• Antivirus - اسکن و حذف ويروس‌ها(viruses)، کرم‌ها(worms) و تروجان‌ها(trojans) و تهديدات مخرب ديگر که ممکن است بصورت مخفيانه به سيستم شما از طريق درايوهاي قابل جابجايي، الصاق‌هاي(attachments) ايميل و دانلودهاي اينترنتي وارد شوند.
• AntiSpyware - شناسايي و پاکسازي جاسوس‌افزارها و مسدودسازي فعاليتهاي سارقان اطلاعات خصوصي بصورت خودکار
• AntiMalware - اسکن فوق العاده سريع رجيستري، فايلها و فولدرها از مخربها(Malware) و پاکسازي جامع جاسوس‌افزارها(Spyware)، تبلغ‌افزارها(Adware)، نرم‌افزارها کلاهبرداري و سارق(Roguewares)، شماره گيرنده‌ها(Dialer)، ريسک‌افزارها(Riskware) و بسياري ديگر که پتانسيل خطر در سيستم شما را دارند.
• Anti-Rootkit - شناسايي و پاکسازي Rootkitها(روتکيتها) بطور پيشگيرانه از طريق انجام اسکن عميق سيستم
• Firewall Protection - کار به صورت سايلنت در پس‌زمينه و تحت نظر داشتن کليه‌ي فعاليت‌هاي شبکه‌اي از نظر وجود ويروس‌ها، جاسوس‌افزارها و ساير عوامل مخرب .
فايروال کوييک‌هيل از سيستم شناسايي نفوذ (IDS) براي شناسايي فعاليت‌هاي آسيب‌رسان شبکه و سيستم پيشگيري از نفوذ (IPS) براي جلوگيري از فعاليت‌هاي مخرب شبکه‌اي بهره مي‌برد.
• Self Protection - محافظت فايل‌ها ، پوشه‌ها، تنظيمات و ورودي هاي رجيستري Quick Heal از دستکاري در برابر تهديدات مخرب .

Web Security
محافظ امنيتي مبتني بر تکنولوژي ابري بلادرنگ (Real time cloud security protection) دسترسي به وب سايت هاي آلوده به بدافزار، فيشينگ و کلاهبردارانه را مسدود مي کند.همچنين از تهديد هاي منتقل شده از طريق کدهاي مخرب سايت ميزبان وب(Host) در طي گشت و گذار اينترنتي شما جلوگيري مي‌نمايد.

• Browsing Protection - محافظت از کامپيوتر شما در برابر تهديدات وب سايت هاي مخرب .
• AntiPhishing - همه سايتهايي را که به آن وارد مي‌شويد را از لحاظ فعاليت‌هاي کلاهبردارانه به‌صورت خودکار اسکن مي‌کند و شما را در برابر هر حمله فيشينگ در پيمايش سايتهاي اينترنتي محافظت مي‌کند.
• ويژگي محافظت zero-time (زمان-صفر) از وب‌سايت‌هاي آلوده و بدافزارهايي که از راه وب‌سايت‌هاي مخرب مي‌توانند موجب آلودگي سيستم‌ شوند، جلوگيري مي‌کند.

Sandbox
اجراي سندباکس در مرورگر وب شما، يک تجربه گشت و گذار بدون وقفه و امن را به شما ارائه مي‌دهد . اين ويژگي مانند يک صفحه بين سيستم عامل کامپيوتر و تهديدات مخرب عمل کرده و سطح حملات را محدود مي‌نمايد.

Self Protection
کوييک هيل از فايلها، پوشه ها، پيکربنديها و ورودي‌هاي رجيستري در برابر دستکاري شدن توسط تهديد هاي مخرب و برنامه هاي کاربردي فاسد حفاظت مي‌کند.

Email Security
تکنولوژي ابر مبتني بر امنيت ايميل از رسيدن ايميل هاي اسپم، فيشينگ و آلوده به صندوق پستي شما جلوگيري مي‌کند.

• AntiSpam - محافظت از کامپيوتر شما در برابر تهديدات وب سايت هاي مخرب .
• ويژگي Uses live, در تکنولوژي ابر (cloud-based) فايل هاي مشکوک را بررسي و ق
آگهی دهنده
فانوس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 437835
بازدید : 1450
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
فانوس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com