انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دریافت نمایندگی کامپیوتر و لپ تاپ

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
آماده دريافت نمايندگي فروش اقساطي كامپيوتر
اين آگهي مربوط به دريافت نمايندگي است ، نه اعطاي نمايندگي ، لطفا قبل از تماس به دقت مطالعه نموده و از تماس بيمورد خودداري فرماييد .
يك فروشگاه تازه تاسيس دريكي از شهرستانهاي استان لرستان (شهرستان الیگودرز) با مديريت با سابقه در زمينه فروش و خدمات كامپيوتر آماده دريافت نمايندگي فروش اقساطي كامپيوتر و لوازم جانبي از شركت يا فروشگاههاي معتبر و دست اول باسابقه و با پشتيباني و گارانتي مطمئن مي باشد . به نكات زير توجه فرماييد :
1- گارانتي قطعات بايد بدون قيد و شرط در حد عرف بازار و به طور كامل از طرف شما پذيرفته شود .
2- قيمتها ي شما با توجه به اقساطي بودن ، بايد حداقل بهره را داشته و مناسب و قابل رقابت باشد ، اشخاص و فروشگاههايي كه توان اعلام قيمت رقابتي را ندارند يا به عنوان واسطه دست هاي چندم فعاليت مي كنند ، از اعلام قيمت خود داري فرمايند .
3- اين فروشگاه با بهره گيري از تجارب برنامه نويسان ، تكنيسين ها و افراد مطلع در زمينه سخت افزار ، تاكيد مي نمايد از ادامه كار با شركت ها و فروشگاهها و توزيع كنندگاني كه اجناس كاركرده ، تقلبي ، بدون گارانتي ، معيوب و غيره ارسال نمايند ، خود داري مي كند و ضررهاي احتمالي را تقبل نخواهد كرد.
4- چنانچه در زمينه هاي ديگر مانند فاكس ، چاپگر ، مواد اوليه ، پروژكشن و ساير لوازم مرتبط و همچنين انواع نرم افزارهاي جديد متنوع با گارانتي ، محصولي با شرايط اقساطي داريد ، براي فروش ، با شما همكاري مي شود .
5- تاكيد مي گردد همچنانكه اين فروشگاه به دنبال كسب روزي حلال و شرافتمندانه و جلب اعتماد مشتريان خود مي باشد ، انتظار دارد اشخاص و شركت هايي كه مايل به اعطاي نمايندگي فروش اقساطي به ما هستند نيز ، نهايت صداقت و دقت را در مورد كيفيت مطلوب قطعات و دستگاههاي خود و سطح قيمت ها را مبذول دارند. همچنين از سوي ما نهايت وقت شناسي در تسويه حسابها طبق قرار قبلي ، مد نظر قرار خواهد گرفت.
6- در صورت تمايل به همكاري و فروش اجناس فوق الذكر ، لطفا ابتدا تماس گرفته و ليست قيمتهاي خود با درج مشخصات كامل قطعات و همچنين شرايط تان رابه ايميل ما ارسال فرماييد (لطفا قيمت بدون نرخ بهره را براي ما ارسال و سپس نرخ اقساط 6 - 8 و 12 ماهه را محاسبه نماييد ) ، پس از بررسي و مناسب بودن شرايط براي مذاكره با شما تماس خواهيم گرفت ( لازم به ذكر است كه ليست قيمتهاي اعلامي شما ، نزد ما محرمانه و محفوظ خواهد بود). هوالرزاق
www.mrn0098.blogfa@ymail.com
آگهی دهنده
رضایی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خ طالقانی شمالی نرسیده به چهاراه محمدیه فروشگاه بزرگمهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 441323
بازدید : 1686
دسته بندی : ساير كامپيوتر
آگهی دهنده
رضایی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خ طالقانی شمالی نرسیده به چهاراه محمدیه فروشگاه بزرگمهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com