انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاههای سختی سنج پرتابل فلزات کوپا

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
-سختی سنجی قطعات بزرگ و سنگین در محل
-سختی سنجی سطوح دارای انحنا و زاویه دار
-سختی سنجی فضاهای محدود و سطوح داخلی قطعات
-شلیک پرتابه با بهره گیری از انرژی مغناطیسی، بدون نیاز به شارژ دستی
-نمایش سختی اندازه گیری شده در تمامی واحد های سختی (HRC,HB, HV,…)
-قابلیت تبدیل سختی نمایش داده شده به دیگر واحدهای سختی
-کالیبراسیون نرم افزاری دستگاه
-تست در 5 جهت، به بالا ، به پایین، افقی ، 45 درجه بالا و پایین

دستگاه سختی سنج ديناميک کوپا مدل D05 بر اساس روش ليب (ASTM A956) طراحی و ساخته شده است. سختی سنج پرتابل تنها راه سختی سنجی قطعات سنگين ( قالب های بزرگ ) و قطعات خط توليد ( نوردها و تيغه های برش ) و همچنين دسته بندی فلزات در انبارها و يا در هنگام خريد فولاد است.
دستگاه سختی سنج ديناميک D05 هشت نوع فلز را پشتيبانی می کند(LS,HS,GG,3G,AL,BS,BZ,CU) و مقدار سختی به یکی از مقیاس های اندازه گیری سختی سنجی شامل لیب (HLK)، راکول A (HRA)، راکول B (HRB)، راکول C (HRC)، راکول 15N (HR15N)، برینل (HB)، شور اسکلروسکوپ (HSC)، ویکرز (HV)، مقاومت کششی (MPa)اعلام میشود
سه نوع پرتابگر T1,2 و T3 برای دستگاه تعريف شده است. شارژ پرتابه در پرتابگرها از طریق انرژی مغناطیسی و اتوماتیک بوده و نیازی به شارژ دستی نیست. پرتابگر T1,2 با دو انرژی مختلف پرتابگر پیش فرض دستگاه است. پرتابگر T1 برای بسیاری از فلزات و سختی ها مناسب است. پرتابگر T2 با انرژی بیشتر جهت سختی سنجی قطعات پرداخت نشده و يا قطعاتی که دارای تخلخل هستند (مانند انواع چدن ها) میباشد. پرتابگر T3 با انرژی کمتر جهت سختی سنجی سطحی، قطعات سبک تر و نازکتر اختياری میباشد. پرتابگرها Plug & Play بوده و نيازی به معرفی نوع پرتابگر برای دستگاه نيست.
امکان کالیبراسیون دستگاه توسط کاربر وجود دارد و دارای حافظه با 1500رکورد می باشد.دارای رابط USB جهت انتقال داده به فلش کارت می باشد.
شرکت کوپا پژوهش در سال 1378 با هدف طراحی و تولید تجهیزات آزمون خواص مکانیکی مواد فعالیت خود را آغاز نمود. تولیدات اصلی شرکت شامل دستگاه های سختی سنج در مدلهای پرتابل، ایستگاهی و میکروهاردنس و دستگاه های تست یونیورسال (تست کشش)، تست خستگی و تست ضربه هستند که در معتبرترین مراکز دانشگاهی ، نظامی و صنعتی از آن استفاده می شود. شرکت کوپا تلاش می کند تا در کیفیت و نوآوری همگام با رقبای پیشرفته جهانی باشد. کوپا گواهینامه های ISO9001-2008 ، شرکت دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گواهینامه CE را کسب کرده است.
TEL: 011-33366282
Mobile: 09358445363
Website: WWW.KOOPACO.COM
Email: INFO@KOOPACO.COM
Telegram: @KOOPACOMPANY
آگهی دهنده
کوپا پژوهش
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کمربندی غربی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 448822
بازدید : 6064
دسته بندی : خدمات صنعتي
آگهی دهنده
کوپا پژوهش
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کمربندی غربی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com