انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش مهارت های مورد نیاز برای آزمون 70-414 مایکروسافت شامل مباحث پیشرفته طراحی و مدیریت شبکه ها

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
آموزش مهارت های مورد نیاز برای آزمون 70-414 مایکروسافت شامل مباحث پیشرفته طراحی و مدیریت شبکه ها در Windows Server 2012

برترین وب سایت آموزش شبکه در ایران www.farinsoft.com

با مشاهده این کورس آموزشی بر دانش و مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در آزمون Microsoft Windows Server 2012 70-414 مسلط خواهید شد ، همچنین به خوبی پیاده سازی یک زیر ساخت پیشرفته سروری را خواهید آموخت که می تواند در مدیریت زیر ساخت IT سازمان ها و شرکت ها بسیار موثر باشد .
برخی از دروس این مجموعه آموزش عبارتند از :
آشنایی با نسل نوین مدرک MCSE ، طراحی و پیاده سازی مجازی سازی ، طراحی و پیاده سازی شبکه سازی مجازی ، طراحی و پیاده سازی Virtualization Storage ، مدیریت و نگهداری Server Virtualization Infrastructure ، طراحی یک Administrative Model ، پیاده سازی یک زیر ساخت Update Infrastructure ، طراحی و پیاده سازی Failover Clustering ، استفاده از WSUS ، استفاده از امکانات Backup and Recovery ، پیاده سازی High Availability در سرویس های مختلف شبکه و . . .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی CBT Nuggets است که بر روی 1 حلقه DVD و به مدت زمان 8 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Windows Server 2012 آشنا می شویم :
مقدمه ای بر MCSE Server Administration و آزمون 70-414 :
در این درس ، مدرس مجموعه آقای Greg Shields شما را با نسل جدید آزمون های مایکروسافت آشنا می کند و همچنین پس از مشاهده این درس بر جایگاه آزمون 70-414 در مدرک MCSE Server Administration وقوف خواهید یافت .

آموزش طراحی و پیاده سازی مجازی سازی Host ها :
در این کورس آموزشی با تکنولوژی های موجود در این زمینه آشنا شده و چگونگی ترکیب محصولات Third-Party را با محصولات مایکروسافت شامل Hyper-V و System Center Virtual Machine Manager خواهید آموخت .

آموزش طراحی و پیاده سازی مجازی سازی شبکه :
بسیاری از قابلیت های جدید شبکه سازی در ویندوز سرور 2012 و VMM 2012 گنجانده شده است در این درس با پیکربندی و استفاده از آنها شامل موارد زیر آشنا می شوید :
Virtual Machine Manager Logical Network ، طراحی و پیاده سازی IP Address و Mac Address ، آشنایی با قابلیت های بهینه سازی شبکه مجازی و . . .

آموزش طراحی و پیاده سازی Virtualization Storage :
یکی از اجزای مهم مجازی سازی Storage است و به همین اندازه پیکربندی و تنظیم صحیح آن حائز اهمیت می باشد ، با مشاهده این درس بر مطالب زیر به خوبی تسلط خواهید یافت :
طراحی و پیکربندی Hyper-V Host Storage به صورت Stand-Alone و Cluster شده با استفاده از SMB 3.0 و CSV ، طراحی و پیکربندی Hyper-V Guest Storage شامل : Virtual Fiber Channel , iSCSI و دیسک های Pass-Trough

آموزش طرح ریزی و پیاده سازی Virtualization Guests and Guest Movement :
در این درس بر مطالب زیر تسلط خواهید یافت :
پیکربندی قوانین Placement ، پیکربندی و طراحی برای بهینه سازی مصرف منابع توسط Guest شامل : Smart Page File ، Dynamic Memory ، RemoteFX ، پیکربندی Live , SAN و مهاجرت بین Hyper-V Hosts ، طراحی و مدیریت P2V ( Physical to Virtual ) و V2V ( Virtual to Virtual ) ، ساخت قالب ها برای Virtual Machine Manager و . . .

آموزش مدیریت و حفظ و نگهداری زیر ساخت Server Virtualization :
تا بدینجای این کورس آموزشی بسیاری از زیر ساخت سروری ایجاد گردید ، این زیر ساخت نیاز به مدیریت و نگهداری دارد که در این درس این مبحث را به خوبی فراخواهید گرفت .

آموزش طراحی یک Administrative Model :
مجازی سازی هر روز به خودکار سازی کامل نزدیک و نزدیک تر می شود ، پس از پیکربندی بخشها و عملکردها می توان کنترل را به کاربران Self-Serving سپرد . اما چنین اعطایی نمی تواند بدون پیاده سازی یک Administrative Model صحیح صورت پذیرد .
مدرس مجموعه در این درس ایجاد کردن چنین مواردی را تدریس می کند .

آموزش طراحی استراتژی های مانیتورینگ یا رصد :
در گذشته MCSE بر روی مباحث پیکربندی در ویندوز سرور فوکوس داشت اما در حال حاظر در نسل جدید مدارک MCSE شبکه می بایست دانش پژوهان بر روی نرم افزارهای System Center نیز تسلط داشته باشند چرا که انجام بسیاری از امور مدیریتی با این برنامه ها قابل انجام است ، در این درس بر مانیتورینگ عملکردهای مختلف شبکه به کمک System Center Operation Manager 2012 مسلط خواهید شد .
در این درس از System Center Op
آگهی دهنده
شرکت فرین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 449904
بازدید : 1501
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
شرکت فرین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com