انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات تضمینی ایمیل تبلیغاتی-ایمیل انبوه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بازاریابی بر اساس ایمیل یا ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از روشهـایی است که اگـر به درستی به کار برده شود، می تـوانـد راه مفیـدی برای معرفی خدمـات و محصولات به شمار آیـد. متأسفانه دیده می شود که برخی چنان ناشیانه از این ابزار استفاده می کنند که با تولید هرزنامه ها یا اسپم های متوالی و حجیم باعث بروز عکس العمل منفی از طـرف مشتریان می شوند و با سوء استفاده از اعتماد مشتریان اقدام به کلاهبرداری های آگاهانه می نمایند.

تفاوت ارسال واقعی و غیرواقعی
آی تی ریسرچز همکار تجاری و رسمی گوگل ، مایکروسافت و آی بی ام با همکاری چند شرکت فعال در حوزه اینترنت همچون Yahoo و Sendgrid و با در اختیار داشتن سـرورهای قدرتمند و توزیـع شده در سه قاره آمریکا ، اروپا و آسیا و بانک ایمیل طبقه بندی شده و به روزشرایط ارائه خدمات طراحی ، برنامه ریزی و ارسال ایمیل تبلیغاتی را به صورت هدفمند در ایران فراهم آورده است. ارسال ایمیل تبليغاتی در عين داشتن مخاطب فراوان بسيار مقرون به صرفه نيز مي‌باشد.اما نکته حائز اهميت اين است که شرکتها ويا اشخاصي مي‌توانند خدمات تبليغاتي صحيح و واقعي از طريق ايميل به شما ارائه دهندکه داراي مجوز قانوني از Yahoo ، Gmail و دیگرسرویس های عمومی ارائه کننده پست الکترونیک باشند، چرا که در صورت ارسال ایمیل های متعدد از یک دامنه وآی پی ناشناس و بدون مجوز ایمیل های ارسالی مسدود گردیده وحتی به پوشه اسپم نیز وارد نخواهد شد. سرويس‌ داراي مجوز بين‌الملل ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی سرويس Permission Base ناميده مي‌شوند. در اين نوع سرويس ، ارسال کننده تبليغات (Sender) بايد نام يک ايميل واقعي از طرف سفارش دهنده باشد واضح است کـه ارسال نیز باید از طریق سرويـس Permission Base انجام گیـرد و در این رابطه شما با اطمینان کامل می توانید این امر را به آی تی ریسرچز واگذار کرده و شاهد نتایج رضایت بخش در آینده کاریتان باشید.

خدمات پس از ارسال
بعد از هر ارسال گزارشات کاملی از تعداد بازدید از ایمیل ارسالی، ایمیل افرادی که ایمیل شما را باز کرده اند، تعداد باز شدن توسط هر کاربر و لینک هایی که هر کاربر از طریق ایمیل به آن وارد شده است، ایمیل افرادی که علاقه مند به ایمیل ارسالی شما بوده اند، درصد ایمیل های نادرست و نزدیک به 10 نوع گزارش دیگر بنا به درخواست مشتری در اختیار وی قرار می گیرد.

مسیرهای ارتباطی
ایمیل مدیریت و واحد فروش
iran@itresearches.co.uk
info @ itresearches.ir
sales @ itresearches.ir
آدرس دفتر مرکزی ایران :
اصفهان / خیابان توحید میانی / مجتمع اداری پردیس / واحد 8
تلفن های تماس:
09132265911
09199319386
03116288172
آدرس دفتر انگلستان: لندن/ خیابان سنت جان / شماره 145-157
کد پستی : EC1V 4PW
تلفن : 00442030867973 00447924525451
فکس : 0012066665252 www.itresearches.co.uk
آگهی دهنده
علی روغنی
  • قیمت : ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان / خیابان توحید میانی / مجتمع اداری پردیس / واحد 8
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 461676
بازدید : 1645
دسته بندی : خدمات اينترنت
آگهی دهنده
علی روغنی
  • قیمت : ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان / خیابان توحید میانی / مجتمع اداری پردیس / واحد 8
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com