انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار crm ایده آل نسخه آی دی کالر

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نرم افزار crm ایده آل / نسخه آی دی کالر جهت نمایش شماره تلفن و خط و خلاصه اطلاعات مشتری هنگام تماس تلفنی بدون مغایرت و مزاحمت برای دستگاه سانترال یا خطوط VOIP

اطلاع از شماره تلفن تماس گیرنده در دنیای امروز امری عادیست و در اکثر اصناف می تواند کمک شایانی به اپراتور جوابگو ایفا نماید حال تلفیق این امر با نرم افزار crm و اطلاعات کامل تری از مشتریان می تواند کاربرد این تکنولوژی را تا حد زیادی افزایش دهد.
در نرم افزار crm ایده آل این امکان طوری طراحی گردیده است که شما علاوه بر شماره تماس و خط زنگ خور به خلاصه ای از اطلاعات پرسنل پشت خط و .. نیز دسترسی و قبل از جوابگویی به تماس دید مختصری از وضعیت فعلی مشتری پیدا کرده بتوانید مذاکره آماده و موفق تری را داشته باشید.
کالر آی دی در نرم افزار crm ایده آل به گونه ای طراحی و پیاده سازی گردیده است که هیچ گونه مزاحمت یا مغایرتی با دستگاه های سانترال یا VOIP نداشته باشد و با ثبت کلیه شماره های ورودی و خروجی به خطوط تلفنی شما را از کلیه وقایع صورت گرفته در طول روز یا بازه زمانی خاص آگاه سازد. ( خط2: 02188172009شرکت ایده آل آقای حسینی پروژه صدر)
جهت آشنایی با قابلیت های بیشتر از نرم افزار فوق و یا مفهوم نرم افزار crm از سایت معرفی این محصول به آدرس www.crm-ideal.com بازدید فرمایید و یا جهت مشاوره تلفنی با شماره 88172009مرکز کال سنتر تهران(10 خط ) تماس حاصل فرمایید.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM ایده آل همانند قلبی تپنده، هدایت کننده دقیق اطلاعات در شریان های ارتباطی شما و مشتریان می باشد و در هر لحظه می تواند کلیه اطلاعات مشتریان قدیم و جدید را به همراه ریز جزئیات و فعالیت های صورت گرفته آشکار سازد.
*تفاوت را با نرم افزار CRM ایده آل تجربه نمایید.*
*حتما قبل از انتخاب مقایسه نمایید.*

Ideal-CRM Is the best Persian Software For Customer Relationship Management..
This Software is 100% Designed And Produced by Iranian Developer..
For More Detail About crmideal Software Please Visit Our Website : www.crm-ideal.com
آگهی دهنده
AdCrm
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 467632
بازدید : 1872
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
AdCrm
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com