انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش عمده و تکی ربات کوچولوی من

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نظر به تبلیغات گسترده تلویزیونی صنایع رباتیک آراد به عنوان بزرگترین تولید کننده روبات های آموزشی کشور در شبکه های 1 ، 2 ، 3 ، بازار، پویا ، پرشین تون و... ؛ و استقبال گسترده دوستداران رباتیک برای خرید محصولات ؛ در بعضی موارد به علت ازدیاد درخواست ها باعث معطلی بیش از اندازه این عزیزان می شود. همچنین بدلیل حجم بالای درخواست ها و وقت گیر بودن رسیدگی به همه آنها باعث شده شرکت در تبلیغات تلویزیونی خود ارتباط مستقیم خریداران با شرکت را به شدت کم کند و از عنوان ( به فروشگاههای معتبر سراسر کشور مراجعه نمایید.) استفاده کند. که این بدان معنی می باشد که هم قیمت محصولات در بازار بالاتر میرود چون قیمت گذاری با فروشنده می باشد و هم عزیزانی که دربعضی از شهر ها هستند دسترسی به این محصولات متمایز را ندارند.
بدین علت ما بر آن شدیم تا طرح جدیدی برای خرید راحت تر و صرف زمانی کمتر و قیمت مناسب برای خریداران محترم آغاز کنیم . تا هم مشتریان محترم راضی تر باشند و هم کمک کوچکی باشد برای یکی از اهداف اصلی شرکت که همان رضایت مشتری می باشد. در این طرح متقاضی از هر کجای ایران نوع ربات آموزشی ، تعداد درخواست (حداقل 5 تا) و شهرخود را توسط پیامک به شماره: (09337868183) اعلام می کند پس از تایید درخواست توسط نمایندگی محصول با پست پیشتاز به آدرس متقاضی ارسال می گردد. و طی 2 روز به دست مشتری میرسد و شما هزینه آن را به مامور پست می دهید.

در ضمن هزینه پستی در این طرح با نمایندگی می باشد. و هیچ گونه مبلغی بیشتر از قیمت اعلام شده محصول دریافت نمی شود؛ این بدان معنی است که شما این محصولات را زیر قیمت بازار می خرید.

نوع وقیمت محصول:
1.ربات کوچولوی من 65000 تومان

2. ربات روبووار 66000 تومان
تحویل در اصفهان با پیک در کمتر از 3 ساعت (به صورت تکی و عمده)
(برای خرید بالای 5 عدد 49 هزار تومان)
برای کسب اطلاعات بیشتر: www.elec-shop.blogfa.com
آگهی دهنده
ماهری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 513852
بازدید : 6232
دسته بندی : توزيع كالا
آگهی دهنده
ماهری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com