انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ایست آب رادیاتور - نشت گیر رادیاتور واتر پمپ سر سیلندر

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه تولیدی ایست آب رادیاتور مفتخر است در راستای بالا بردن سطح کیفی انواع رادیاتور خودروهای سبک و سنگین ، و همچنین رادیاتور های صنعتی که سیستم کارکرد آنها به صورت گردش آب می باشد ، اقدام به تولید و توزیع محصولی جدید و بی نظیر با فناوری نانو ، جهت آب بندی و جلوگیری از نشت آب انواع رادیاتورهای مذکور در سطح کشور پهناورمان ایران نموده است.
ایست آب رادیاتور :
۱- ایست آب رادیاتور محصولی است بی نظیر و منحصر به فرد، جهت ترمیم و جلوگیری از فرسایش بدنه واتر پمپ، سیلندر و پیشگیری از نشت آب رادیاتور و سیستم گردش آب .
۲- ایست آب رادیاتور اولین نوآوری در صنعت سیستم های گردش آب در دنیا است که ضمن حفظ عملکرد اولیه خود برای مدت طولانی قادر به محافظت از رادیاتور در برابر فرسودگی و نشت آب به دفعات می باشد ، که این اصل وجود ایست آب را در رادیاتور در هر شرایطی الزامی میسازد.
۳- محتویات ایست آب دارای خواص ضد حرارتی ضد اکسایشی و فرسایشی است که مکملی برای ضد یخ های روغنی نیز محسوب می شود.
4- ایست آب به دلیل تهیه شدن از مواد معدنی مانند آلومینیوم کلسیم منیزیم سیلیسیم و ... با محیط زیست و پوست دست کاملا سازگار است.
5- قابل توجه است که ایست آب صرفا از نشت و ریزش آب جلوگیری می کند وهیچ گونه اختلالی در کار کرد مفید سیستم گردش آب ایجاد نمی کند.
وجه تمایز این محصول با سایر محصولات مشابه ، استفاده از مواد معدنی نسوز در تولید ایستاب رادیاتور است که باعث مقاومت بالا در برابر عوامل مخرب می شود .


این ویژه گی ایستاب رادیاتور را محصولی منحصر به فرد و پایدار کرده است که می تواند به طور طولانی مدت به کارکرد مفید خود در رادیاتور ادامه داده ، و به طور مکرر عمل نشت گیری را انجام دهد.
آگهی دهنده
ایستاب رادیاتور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 536616
بازدید : 8610
دسته بندی : لوازم يدكي
آگهی دهنده
ایستاب رادیاتور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com