انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پکیج طلایی آموزش پرورش قارچ به صورت تصویری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
پکیج طلایی آموزش پرورش قارچ به صورت تصویری - 9 سی دی + هدیه
کاملا فارسی و کاربردی
آموزش پرورش قارچ ( کشت و پرورش انواع قارچ خوراکی ) شامل نه سی دی
نسخه جدید آموزش کشت قارچ گروه نوین آردا در قالب 9 سی دی منتشر شد.
کشت قارچ سرمایه زیادی نمی خواهد. در هر گاراژ و اتاق و فضای سربسته ای قابل کشت است. مواد اولیه آن کاه و کود حیوانی و ارزان قیمت است.
نگهداری اش ساده است و زود جواب می دهد. هم خوراک خانواده می شود و هم می توان به بازار عرضه کرد. بعد از دو سه هفته می توانید هر روز برداشت محصول داشته باشید. باقیمانده هایش را می توانید خشک کنید یا ترشی ومربا و .... درست کنید. بسته بندی اش فقط ظرف یکبار مصرف و نایلون می خواهد. هر چه وقت بیشتری بگذارید و تعداد نفرات بیشتری را درگیر کنید و از فضایی که دارید بیشتر استفاده کنید تولید محصول هم به همان اندازه بیشتر می شود. در کشورمان ایران همه مراحل آن از تولید بذر و اسپام و کامپوست گرفته تا خرید و عرضه جاافتاده است و می توانید مثلا بخش هایی از کار را آماده و قیمت خیلی ارزان بخرید. مثلا بذر و کامپوست را به صورت آماده هر وقت اراده کنید در اختیار داشته باشید. سرمایه میلیونی هم نمی خواهد و با حداقل سرمایه در هر جایی قابل تولید است. دانش زیادی هم نمی خواهد
می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز و اساسی را به یکباره ودر عرض چند ساعت یاد بگیرید. .پس با این تفاسیر دیگر چرا معطل اید و دست به کار نمی شوید؟

کامل ترین آموزش ویدئویی کشت قارچ در منزل
بهترین فرصت درآمد سازی در منزل ، بدون نیاز به سرمایه اولیه و بدون نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری از طریق آموزش ویدئویی در اختیار شماست.
آموزش کامل و گام به گام کشت قارچ های دکمه ای و صدفی به صورت فیلم های ویدئویی با توضیحات کامل فارسی با کیفیتی فوق العاده روی 9 عدد سی دی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در کمترین زمان ممکن تمام جزئیات تخصصی مورد نیاز برای ایجاد مزرعه کشت قارچ در هر مقیاسی که اراده کنید (از مقیاس کوچک آپارتمانی تا مقیاس های کارگاهی وحتی صنعتی ) را یکجا دراختیار داشته باشید. آموزش کامل دستیابی و تولید بذر قارچ نسل اول و با کیفیت عالی روی گندم نیز در این مجموعه گنجانده شده است که شما را از خرید بذرهای دست دوم و عقیم و هدر رفتن وقت و سرمایه شما بی نیاز می سازد. همچنین آموزش کامل نحوه تهیه کمپوست (بستر رشد قارچ) بر اساس ارزان ترین مواد موجود در تمام نقاط ایران نیز به طور کامل و تشریحی دراین مجموعه بی نظیر تقدیم شما عزیزان شده است.
این مجموعه شامل 9 سی دی به قیمت بی نظیر 10000هزارتومان تولید و در اختیار کارآفرینان و مشتاقان درآمد سازی از طریق اشتغال های مفید و سازنده قرار گرفته است. شایان ذکر است که قیمت دوره های آموزشی مشابه برای هر نفر بالای صد هزارتومان است که شما می توانید به طور خانوادگی تمام این مجموعه را به هر تعداد که بخواهید ببینید و در اختیار دوستان خود قرار دهید.

آموزش جامع پرورش قارچ شامل 9 سی دی
آموزش تولید قارچ های خوراکی (دکمه ای و صدفی)
آموزش ویدیویی و تصویری به همراه جزوات آموزشی

به کمک این مجموعه بی نظیر شما قادر خواهید بود بذر هر نوع قارچ بر روی دانه های غلات ، گندم و جو پرورش دهید.
و خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در منزل حتی آپارتمان و سالن و حتی در فضای آزاد و بر روی کاغذ های باطله ، روزنامه ، کارتن ، مقوا ، چوب ، کاه ، خاک اره ، برگ درختان و تمامی مواد خشک شده گیاهی تولید کنید.
این مجموعه حاصل چندین سال تجربه و تحقیق در زمینه پرورش و تولید قارچ های دکمه ای و صدفی می باشد.

مجموعه شامل موارد زیر است:

- شناسایی قارچ های خوراکی و سمی

- پرورش قارچ دکمه ای و صدفی

- تهیه اسپان

- تهیه کمپوست و بستر

- تأسیسات

- کنترل دما، رطوبت و تهویه

- خاک پوششی

- برداشت محصول

- بسته بندی

- تبدیل و نگهداری

در این مجموعه سعی شده است تا مراحل مختلف پرورش و تولید به شکلی کامل و آسان گنجانده شود تا بیننده بتواند پس از مشاهده به راحتی اقدام به تولید و پرورش قارچ نماید.
به همراه طرح های سرمایه گذاری منتخب وزارت تعاون کشور با جزئیات کارشناسی شده و دقیق
پرورش قارچ خوراکی 50 تن
پرورش قارچ خوراکی 100 تن
هدیه به خریداران: سی دی آموزش انواع غذاهایی که با قارچ تهیه می شود

این مجموعه هم برای کسانی که می خواهند در منزل قارچ پررورش دهند و همچنین برای کسانی که می خواههد به صورت حرفه
آگهی دهنده
احمدرضا احمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 587521
بازدید : 1743
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
احمدرضا احمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com