انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش اینترنتی برنج ایرانی طارم محلی فریدونکنار - شرکت دمین

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
(((با عضویت در خبرنامه شرکت دمین از بهترین زمان خرید برنج آگاه شوید تا در بهترین زمان، بهترین برنج را با کمترین قیمت تهیه نمایید.)))
فروش برنج ایرانی طارم محلی فریدونکنار – شرکت برنج دمین
وب سایت http://www.damin.ir
تلفن : 22960773 - 021
مشاوره تخصصی : 09118247832
پیشنهادات و انتقادات : 09121970342
این مجموعه حاصل تلاشِ جمعی ، گروهی نیروی متعهد می باشد که با تکیه بر چندین دهه تجربه تخصصی در زمینه تولید برنج قصد دارند با توجه به خلاء گسترده برنج شناسی در سطح عموم مردم و عدم عرضه استاندارد و اصولی برنج ایرانی ، اقدام به شناخت ، تهیه و توزیع برنجِ ایرانیِ درجه یک در سطح کشور نموده تا اصلی ترین نیاز غذایی خانواده ایرانی را با برترین کیفیت تامین نماید .
لذا اقدام به راه اندازی سایت برنج تخصصی با هدف فروش برنج فریدونکنار ، حاصل کشاورزی ارگانیک در این منطقه نموده که جزء برنج مرغوب و برنج مخصوص و از بهترین برنج شمال با نام طارم فریدونکنار می باشد.
شرکت دمین به دلیل فروش مستقیم برنج از شمال ، یکی از بهترین فروشنده های برنج طارم فریدونکنار می باشد که برنج طارم محلی فریدونکنار را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد .
پس از بررسی های به عمل آمده توسط گروه کارشناسان شرکت دمین و نظر سنجی های اجرا شده مابین مشتریان ، بهترین برنج حال حاضر کشور ، به لحاظ عطر ، طعم و پخت ، برنج طارم محلی فریدون کنار انتخاب گردید .
لذا شرکت دمین با انتخاب شالیزارهای تالابی فریدون کنار ( تالاب : محل اسکان پرندگان مهاجر میباشد که به سبب تولید کود طبیعی توسط این پرندگان ، تولید برنج ارگانیک به صورت طبیعی و بدون استفاده از کود شیمیایی ، برای کشاورز فراهم می شود . ) و خرید مستقیم محصولات این شالیزارها از کشاورزان هم اکنون این محصولات را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد .
مشتریان گرامی می توانند جهت تست محصولات ابتدا از طریق سایت http://www.damin.ir اقدام به خرید محصولات نمونه در بسته بندی های 2 و 3 کیلویی نموده و از طریق شرکت پست در درب منزل تحویل گیرند .
http://ebazaar-post.ir/link.aspx?id=25352
http://ebazaar-post.ir/link.aspx?id=28927
پس از تجربه طعم و عطر واقعی برنج طارم محلی فریدون کنار می توانید این محصول را در بسته های 10 و 20 کیلویی به صورت عمده از فروشگاه خریداری نمایید .
آدرس مستقیم فروشگاه اینترنتی :
http://damin.ir/shop-rice/products-group.html
هزینه ارسال تا شهر تهران ( باربری شوش یا ترمینال شرق ) رایگان و هزینه ارسال تا سایر شهرستان ها بر عهده مشتری می باشد . همچنین مسئولیت یا احیاناً هزینه تحویل گیری محصول با ارائه کارت شناسایی از باربری یا ترمینال برعهده مشتری می باشد .
در این جهت شرکت دمین چشم انداز ، ماموریت ، ارزشها و اهداف خود را به شرح ذیل اعلام می نماید :
چشم انداز : تبدیل شدن به بزرگترین عرضه کننده برنج درجه یک ایرانی با بالاترین کیفیت ممکن در ایران و سایر کشورهای جهان
ماموریت : بررسی و شناختن بهترین برنج ایران از میان انبوه برنج های موجود در بازار ، رهبر و پیشتاز بودن در ارائه برنج ایرانی در بازار برنج ایران ، حذف واسطه ها در خرید و فروش برنج و تورم ناشی از آن و عرضه مستقیم برنج به مصرف کننده نهایی ، حضور در اندیشه مشتری و نزدیک شدن به نیاز های مشتری و تلاش جهت جلب رضایت مشتری
ارزشها : احترام به میزان رضایت مشتری ، مقبولیت اجتماعی ، احترام به توزیع کنندگان
اهداف : بهبود و ارتقاء سیستم توزیع و بهره گیری از آخرین دستاورد های تکنولوژی ، رعایت دقیق و کامل حقوق مصرف کنندگان و طرفهای تجاری ، افزایش میزان فروش شرکت ، تحویل به موقع محصول به مشتری .
آگهی دهنده
شرکت دمین
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه مدرس - نبش میرداماد - روبروی اداره ثبت شرکتها - ساختمان ندا آرا - طبقه 5 - واحد 15 - کد پستی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 593631
بازدید : 1661
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
شرکت دمین
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه مدرس - نبش میرداماد - روبروی اداره ثبت شرکتها - ساختمان ندا آرا - طبقه 5 - واحد 15 - کد پستی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com