انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش اینترنتی برنج ایرانی طارم محلی فریدونکنار

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش برنج ایرانی طارم محلی فریدونکنار – شرکت برنج دمین
وب سایت : http://www.damin.ir
تلفن : 22960773 - 021
مشاوره تخصصی : 09118247832
پیشنهادات و انتقادات : 09121970342
این مجموعه حاصل تلاشِ جمعی ، گروهی نیروی متعهد می باشد که با تکیه بر چندین دهه تجربه تخصصی در زمینه تولید برنج قصد دارند با توجه به خلاء گسترده برنج شناسی در سطح عموم مردم و عدم عرضه استاندارد و اصولی برنج ایرانی ، اقدام به شناخت ، تهیه و توزیع برنجِ ایرانیِ درجه یک در سطح کشور نموده تا اصلی ترین نیاز غذایی خانواده ایرانی را با برترین کیفیت تامین نماید .
لذا اقدام به راه اندازی سایت برنج تخصصی با هدف فروش برنج فریدونکنار ، حاصل کشاورزی ارگانیک در این منطقه نموده که جزء برنج مرغوب و برنج مخصوص و از بهترین برنج شمال با نام طارم فریدونکنار می باشد.
شرکت دمین به دلیل فروش مستقیم برنج از شمال ، یکی از بهترین فروشنده های برنج طارم فریدونکنار می باشد که برنج طارم محلی فریدونکنار را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد .
پس از بررسی های به عمل آمده توسط گروه کارشناسان شرکت دمین و نظر سنجی های اجرا شده مابین مشتریان ، بهترین برنج حال حاضر کشور ، به لحاظ عطر ، طعم و پخت ، برنج طارم محلی فریدون کنار انتخاب گردید .
لذا شرکت دمین با انتخاب شالیزارهای تالابی فریدون کنار ( تالاب : محل اسکان پرندگان مهاجر میباشد که به سبب تولید کود طبیعی توسط این پرندگان ، تولید برنج ارگانیک به صورت طبیعی و بدون استفاده از کود شیمیایی ، برای کشاورز فراهم می شود . ) و خرید مستقیم محصولات این شالیزارها از کشاورزان هم اکنون این محصولات را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد .
مشتریان گرامی می توانند جهت تست محصولات ابتدا از طریق سایت http://www.damin.ir اقدام به خرید محصولات نمونه در بسته بندی های 2 و 3 کیلویی نموده و از طریق شرکت پست در درب منزل تحویل گیرند .
http://ebazaar-post.ir/link.aspx?id=25352
http://ebazaar-post.ir/link.aspx?id=28927
پس از تجربه طعم و عطر واقعی برنج طارم محلی فریدون کنار می توانید این محصول را در بسته های 10 و 20 کیلویی به صورت عمده از فروشگاه خریداری نمایید .
آدرس مستقیم فروشگاه اینترنتی :
http://damin.ir/shop-rice/products-group.html
هزینه ارسال تا شهر تهران ( باربری شوش یا ترمینال شرق ) رایگان و هزینه ارسال تا سایر شهرستان ها بر عهده مشتری می باشد . همچنین مسئولیت یا احیاناً هزینه تحویل گیری محصول با ارائه کارت شناسایی از باربری یا ترمینال برعهده مشتری می باشد .
در این جهت شرکت دمین چشم انداز ، ماموریت ، ارزشها و اهداف خود را به شرح ذیل اعلام می نماید :
چشم انداز : تبدیل شدن به بزرگترین عرضه کننده برنج درجه یک ایرانی با بالاترین کیفیت ممکن در ایران و سایر کشورهای جهان
ماموریت : بررسی و شناختن بهترین برنج ایران از میان انبوه برنج های موجود در بازار ، رهبر و پیشتاز بودن در ارائه برنج ایرانی در بازار برنج ایران ، حذف واسطه ها در خرید و فروش برنج و تورم ناشی از آن و عرضه مستقیم برنج به مصرف کننده نهایی ، حضور در اندیشه مشتری و نزدیک شدن به نیاز های مشتری و تلاش جهت جلب رضایت مشتری
ارزشها : احترام به میزان رضایت مشتری ، مقبولیت اجتماعی ، احترام به توزیع کنندگان
اهداف : بهبود و ارتقاء سیستم توزیع و بهره گیری از آخرین دستاورد های تکنولوژی ، رعایت دقیق و کامل حقوق مصرف کنندگان و طرفهای تجاری ، افزایش میزان فروش شرکت ، تحویل به موقع محصول به مشتری .
آگهی دهنده
شرکت دمین
  • قیمت : هرکیلو 7200 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - بزرگراه مدرس - نبش میرداماد - روبروی اداره ثبت شرکتها - ساختمان ندا آرا - طبقه 5 - واحد 15
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 596240
بازدید : 1593
دسته بندی : توزيع كالا
آگهی دهنده
شرکت دمین
  • قیمت : هرکیلو 7200 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - بزرگراه مدرس - نبش میرداماد - روبروی اداره ثبت شرکتها - ساختمان ندا آرا - طبقه 5 - واحد 15
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com