انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد _ کارگردانی بازیگری ادبیات نمایشی سینما تولید سیما

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
کنکور کارشناسی ارشد کد رشته 1357

امسال شرایط بسیار مناسبی فرا هم شده است که به شما کمک می­کند بتوانید به طور حتم و با بالاترین اطمینان در این کنکور پذیرفته شوید. این سومین سال تجربه موفق ماست و با قدرت همچنان اعلام می کنیم که ما تعیین می­کنیم چه کسی در مقطع کارشناسی ارشد کد رشته 1357 پذیرفته شود.

سه سال تجربه و حمایت داوطلبان عزیز زمینه ادامه فعالیت مارا ایجاد کرد و به ما چیز های بسیار زیادی آموخت و امسال با تمام قدرت و اعتماد به محصولات اموزشی خود اعلام می کنیم که این بهترین بسته آموزشی ویزه کنکور کارشناسی ارشد است.. در شرایطی که موسسات مختلف بدون مسئولیت پذیری، تمام رشته ها را با هم آموزش می دهند و کیفیت را فدای کمیت در آمد و تعداد داوطلبان می کنند ما فقط روی کنکوری متمرکزیم که خودمان تجربه کرده ایم.

در زمانی که خیلی از داوطلبان به مطالعه بیش از بیست کتاب می پردازند. برای رشته کارگردانی توسط موسسات مختلف حدودا بیست کتاب معرفی می شود .ما با تحقیقات گسترده، بر پایه تجربیات نفرات برتر کنکور در سالهای قبل و با آمار گیری دقیق به این نتیجه رسیدیم که تقریبا هفتاد در صد صفحات بخصوصی از این بیست کتاب هیچ گاه منبع سوال کنکور کارشناسی ارشد نبوده اند.!!

شما نیازی نیست فصل مربوط به تئاتر افریقا را -که در کتاب تاریخ تئاتر اسکار براکت است- بخوانید. نیاز نیست کتاب تاریخ هنر مرزبان را مطالعه کنید و یا به مطالعه کتاب 504 برای زبان انگلیسی بپردازید اینها نه تنها مفید نیستند بلکه شما را به سوی شکست می برند. و وقت طلایی شما را نابود و الماس سر سختی شما را سست می کنند.

این یک هشدار جدی است؛ در این کنکور زیرکی و مطالعه بهینه بیش از هر چیزی می تواند به شما کمک کند.

شما باید بدانید:

الف : چه منابعی بخوانید

ب: چه مقدار وقت صرف کنید

ج: چطور مطالعه کنید

شما باید بتوانید وقت و منابع خود را مدیریت کنیدو باید بدانید برای هر کتاب و هر جزوه چه میزان وقت مناسب است.

شما هیچگاه نباید برای مطالعه­ی یک کتاب مثلا تئاتر آینه طبیعت یک ماه وقت صرف کنید کاری که اکثر داوطلبان می کنند و نتیجه مطلوب نمی گیرند.

روشهای ما به شما کمک می­کند تا یک هفته قبل از برگزاری کنکور، براحتی ورود به دانشگاه مورد نظر خود برای تحصیل را، قطعی بپندارید. و با آرامش برای ادامه راه در دانشگاه و بعد از آن برنامه ریزی کنید.

فراموش نکنید افراد موفق هیچ گاه سرنوشت خود را به یک آزمون نمی سپارند؛ بلکه با یک برنامه ریزی صحیح، دقیق و هدف گذاری شده زمانی که مطمئن باشند صد در صد موفق خواهند شد؛ یک سال از وقت خود را برای آن صرف می کنند.

www.superart.blogfa.com وبلاگ قدیمی

www. http://vahabnoori.blog.ir وبلاگ جدید

با بازدید از این وبلاگ می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنبد .

09121970627 نوری

شما می توانید در یک مشاوره تلفنی رایگان به مدت پنج دقیقه موفقیت خود را تضمین کنید

*************** یک سورپرایز ویژه برای داوطلبان امسال خواهیم داشت.**********



بسته های مختلف آموزشی

1- جزوات اختصاصی برای هر داوطلب به اضافه یک ساعت مشاوره برای مطالعه مبلغ 1.500.000 ریال

این جزوات تایپ شده و خلاصه مهمترین منابع هستند شما در صورتی که بخواهید این منابع را مستقیما مطالعه کنید باید رقمی بیش از دو میلیون ریال را برای تهیه کتب بپردازید آنهم کتاب هایی که بیش از نیمی از صفحات مشخص آن هیچ وقت منبع سوال نبوده اند و جز اتلاف وقت و هزینه سودی برای داوطلب ندارند. فراموش نکنید که رفتن در هر راهی در زندگی، بدون داشتن یک راهنما، مانند این است که؛ شما چرخ را از نو اختراع کنید و بدون استفاده از تجربیات دیگران زمان زیادی را از دست بدهید.

این جزوات در واقع ما حصل ترکیب جزواتی است که نفرات برتر و رتبه های تک رقمی این کنکور در سالهای قبل تهیه کرده اند و ما آنها را با هم ترکیب نموده و تایپ کرده ایم و ادبیاتشان را متناسب با ذهن پیچیده طراح سوالات تغییر داده ایم.



2- جزوات کامل + منابع و جزوات تکمیلی و 4 جلسه مشاوره و آموزش خصوصی 2.500.000 ریال

3- پکیج کامل آموزش تضمینی شامل بیست و شش جلسه خصوصی آموزشی + جزوات کامل+ چهار آزمون آزمایشی 10.000.000 ریال

برای موفقیت حتما باید از تجربه های دیگران استفاده کنید.
آگهی دهنده
وهاب نوری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 595441
بازدید : 1582
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
وهاب نوری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com