انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دکوراسیون داخلی کیا مهر

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه مهندسي كيامهر
گروه مهندسي كيا مهر در سال 1389 با هدف ارتقاءسطح طراحي و اجراء براساس اصول معماري و شهرسازي فعاليت خود را آغاز نموداين مجموعه با بهره مندي از متخصصيمجرب و خوش ذوق خود در زمينه معماري، دكوراسيون داخلي براي كاربري هايي همچون مسكوني، اداري، تجاري، فرهنگي، تفريحي، اقامتي، درماني و...آماده است تا محيطي انسان محور را براي هموطنان عزيز خلق نمايد. همچنين اين شركت آمادگي ارائه ساير خدمات مهندسي مانند مهندسي برق، تاسيسات و محاسبات سازه را نيز دارا مي باشد.
گروه مهندسي كيامهر آماده ارائه كليه خدمات مهندسي ذيل ميباشد:
دكوراسيون مسكوني
دكوراسيون اداري
دكوراسيون فروشگاهي و نمايشگاهي
طراحي و اجراي فضاي سبز
بازسازي، نوسازي و مقاوم سازي
نما
طراحي داخلي:
همه ما بخش زيادي از عمر خود را در فضاهاي مسقف ميگذرانيم ليكن كيفيت فضاهاي داخلي تاثير شگرفي بر عملكرد فيزيكي و رواني انسان ميگذارد آنچه به يك بنا روح و نشاط ميبخشد، طراحي داخلي آن است؛دكوراسيون داخلي از عناصر مختلفي از قبيل فرم، نور، رنگ، بافت، كف، ديوار، سقف و ساير عناصر كاربردي از قبيل چيدمان و مبلمان تشكيل مي يابد هماهنگي و كاربرد بجاي هريك از اين عناصر كاربردي از قبيل چيدمان و مبلمان تشكيل مي يابد هماهنگي و كاربرد بجاي هريك از اين عناصر در كنار هم باعث ايجاد فضايي دلچسب و با آرامش براي انسان ميگردد
.
دكوراسيون داخلي واحد هاي مسكوني شامل:
طراحي و اجراي دكوراسيون آشپزخانه، سالن پذيرايي، اتاق نشيمن، اتاق خواب، اتاق كودك، اتاق مهمان، اتاق مطالعه و طراحي واجراي نماي حياط مي باشد.
دكوراسيون داخلي واحد هاي اداري، تجاري شامل:
طراحي و اجراي دكوراسيون دفاتر كار اداري، دكور فروشگاهي و نمايشگاهي، محوطه داخل پاساژ ها، سينماها و طسينماها و طراحي و اجراي دكوراسيون غرفه هاي نمايشگاهي و ... مي باشد.
در يك فضاي داخلي از المان هان مختلفي از قبيل نور، حجم، بافت و... استفاده مي شود چگونگي تركيب و بكارگيري اين عناصر در كنار هم اختلاف كاربري ها را به ما نشان مي دهد به عنوان مثال در طراحي يك كافي شاپ از رنگهاي تيره و نور كمتري نسبت به يك فست فود استفاده ميشود چرا كه شخص در محيط كم نور خلوت و سكوت بيشتري را احساس ميكند يا در طراحي يك فضاي اداري از تناليه رنگي متفاوت تري نسبت به يك فضاي مسكوني استفاده مي شود تا آن مكان را رسمي تر نشان دهد، همچنين حتي المقدور مصالحي بكار برده ميشود كه كمترين بازتاب صدا را داشته باشند.
- ساختمان ها صرفاً كالا نيستند، آنها مانند پرده اي پشت صحنه زندگي ما را در شهر مي سازند.معماري هنر شكل دادن به آن چيزي است كه ما مرتبا در آن به نمايش ميپردازيم، چرا كه به خلق محيطي ميپردازد كه تمام جزئيات روزانه زندگي ما در آن اتفاق مي افتد.
طراحي و اجراي نما:
از آنجايي كه اولين ارتباط افراد با يك پروژه ساختماني از طريق نماي خارجي آن شكل ميگيرد، نماي ساختمان شما تاثير بسزايي در تلقي و برداشت اشخاص از كيفيت و نوع ساخت پروژه شما دارد يك طراحي و اجراي جذاب و با كيفيت در ظاهر ساختمان شما ميتواند اثري شاخص و به ياد ماندني را در ذهن بيننده تداعي كند.
نماهاي ساختماني عموماً به سبك هاي كلاسيك و مدرن و با استفاده از متريال هاي مختلفي همچون آجر، چوب(ترموود) سنگ (تراورتن، گرانيت، انتيك، مرمريت و...)شيشه، ورق كامپوزيت آلمينيوم و....اجرا ميگردد گروه مهندسي كيامهر با بهره گيري از كادر متخصص و خوش ذوق خود در ضمينه طراحي و اجراي نماهاي ساختماني آمادگي دارد تا براي كاربري هاي، اداري تجاري، مسكوني و...هموطنان عزيز خدمات خود را ارائه نمايد.
بازسازي و نوسازي
گروه مهندسي كيامهر آماده ارائه كليه خدمات مهندسي ذيل جهت بازسازي و نوسازي مي باشد.
اجراي نماهاي كلاسيك با سنگ، سيمان و آجر
اجراي نماهاي تركيبي با انواع متريال هاي سنگ، آجر، ترموود، شيشه، آنتيك، كامپوزيت
اجراي سقف كاذب با سيستم كناف، گچ كاري، تايل هاي پي وي سي و كشسان
اجراي كف سازي با انواع متريال هاي پاركت، سراميك، سنگ
تهيه و نصب كاغذ ديواري، رنگ آميزي، پتينه و نقاشي ديواري
تهيه و نصب كابينت، دكور هاي چوبي و منبت كاري توسط اكيپ هاي مجرب
انجام كليه ي امور تاسيساتي- سرمايشي و گرمايشي
تهيه و اجراي متريال هاي خاص
كليه پرو‍ژه هاي ساختماني قبل از اجراء طراحي و به صورت سه بعدي ارائه ميگردند.
خدمات وي‍ژه:
-مشاوره و اجراي كليه امور ساختماني به صورت كلي و جزئي مديريت پيمان، زير بنايي(با مصالح و دستمزدي) با كادر متشكل از مهندسان و معماران مجرب
-تهيه و تامين مصالح با بهترين كيفيت و قيمت مناسب
آگهی دهنده
دکوراسیون داخلی کیا مهر
  • قیمت : لطفا تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان-چهارباغ بالا-مجتمع اداری اوسان-واحد318
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 663004
بازدید : 1789
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
دکوراسیون داخلی کیا مهر
  • قیمت : لطفا تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان-چهارباغ بالا-مجتمع اداری اوسان-واحد318
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com